استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

کفش عروس با ظاهر زیبا و مجلل

کفش عروس با ظاهر زیبا و مجلل
کفش عروس با ظاهر زیبا و مجلل : این روزها مدل کفش عروس خیلی متنوع و زیبایی از برندهای مختلف وجود داره که میتونید متناسب با سلیقه خودتون بهترین گزینه رو انتخاب کنید. البته کفش هایی که ظاهر خیلی ظریف و درخشان دارند می تونن گزینه ی بهتری برای عروس خانوم ها باشند. کفش هایی که با نگین های ریز و درشت، کریستال های درخشان و یا گیپور تزیین شده اند زیبایی و جذابیت منحصر به فردی دارند و میتونن جز اولین انتخاب ها برای عروس خانوم های خوش سلیقه باشند.









کفش عروس رو می تونیم به عنوان یکی از اکسسوری های خیلی مهم در استایل عروس خانوم ها معرفی کنیم. کفش عروس در کنار راحتی که باید داشته باشه،باید خیلی شیک و خیره کننده باشه در در کنار لباس عروس، جلوه خیلی زیبایی رو برای استایل عروس به وجود بیاره.هیچ الزامی وجود ندارد که شما صرفاَ به این خاطر که فکر می‌کنید کفش‌ عروس پاشنه کوتاه مجلسی نیستند و یا از شکوه و زیبایی شما در روز عروسی‌تان کم می‌کند مثل بیشتر عروس‌ها کفش‌های پاشنه بلند بپوشید و انتخاب‌تان برای کفش عروسی را محدود به کفش‌های پاشنه بلند عروسی کنید، ، مدل‌ کفش پاشنه تخت عروس آنقدر متنوع هستند که میتوانید با هر سلیقه‌ای مدل محبوبتان را پیدا کنید، از خانم‌هایی با روحیه اسپرت و ورزشی گرفته تا آن‌هایی که عاشق این هستند که روز عروسی‌شان شبیه پرنسس‌ها بشوند. فرقی نمی‌کند که می‌خواهید عروسی‌تان را در فضای باز برگزار کنید و به همین علت تصمیم به خرید کفش عروس پاشنه کوتاه گرفته اید، و یا صرفاَ می‌خواهید یک جفت کفش عروس پاشنه تخت برای رقصیدن و جنب و جوش همراهتان داشته باشید، قطعاَ مدل مورد علاقه‌تان را در این نوشته پیدا خواهید کرد.


کفش عروس خوشگل

قطعاَ نمی‌توانید این را انکار کنید که صندل‌‌ها از راحت ترین پاپوش‌هایی هستند که میتوانید پیدا کنید!  و اصلاَ نگران این نباشید که با ظاهر زیبا و مجلل شما هماهنگ نیستند، مطمئنیم که این دو مدل دید شما به صندل‌های عروسی را به کلی عوض خواهد کرد. به علاوه اینکه صندل‌های ساده سفید  یک گزینه مناسب برای عروسی‌های فضای باز و ساحلی هستند.گیپور و پارچه‌های شبیه به آن یکی از گزینه‌های محبوب برای کفش مجلسی بدون پاشنه هستند. یک انتخاب کلاسیک و زیبا!شما باید ارتفاع پاشنه کفش عروس را بر اساس شرایط خود انتخاب کنید و ضرورتی ندارد که پاشنه کفش شما ۱۰ سانتی‌متر یا بالاتر باشد. اگر به پوشیدن کفش پاشنه بلند عادت دارید و مشکلی با آن ندارید پس در انتخاب آزادید و می‌توانید با یک کفش ۱۲ سانتی به قد خود اضافه کنید. اما اگر تازه‌کارید روز عروسی زمان مناسبی برای امتحان چیزهای جدید نیست. مثلا همین مدل پاپیون‌دار چرم طرح‌دار با پاشنه کلاسیک می‌تواند انتخابی مناسب برای شما باشد.بدون تردید استفاده از زرق و برق برای عروس خانم‌ها پذیرفته شده است و چه بهتر که این زرق و برق از نوعی جدید و متفاوت باشد مانند این کفش زیبای متالیک تیره که درخشش چشمگیری دارد اما تکراری و خسته کننده نیست و با هر رنگ لباس عروس از سفید گرفته تا نقره‌ای هماهنگی دارد.

کفش عروس زیبا


مدل کفش عروس با الهام از بالرین‌ها یک انتخاب عروسکی و رمانتیک برای روز عروسی شماست، می‌توانید برای انتخاب کفش‌تان از مدل‌هایی انتخاب کنید که فقط فرم کفش‌های باله را دارند و یا می‌توانید جسارت بیشتری خرج بدهید و از روبان‌هایی که تا روی ساق پای شما می‌آیند انتخاب کنید.یک ظاهر رسمی و شیک! اگر از خانم‌هایی هستید که با کفش‌های کالج راحت هستید باید بدانید که مدل‌هایی از این کفش رسمی و زیبا وجود دارند که می‌توانند به عنوان یک کفش عروس پاشنه کوتاه در نظر گرفته شوند.عروس خانم‌ها برای روز عروسی خود با انتخاب‌های متعددی مواجه هستند که کفش عروس هم یکی از آن‌هاست. انتخاب کفش عروس حتی از لباس عروس نیز اهمیت بیشتری دارد چون راحتی شما را در این روز رقم خواهد زد. اما اگر نگاهی به کفش‌های عروس در ویترین مغازه‌ها بیندازید با تعداد زیادی مدل شبیه به هم، تکراری و خسته کننده مواجه خواهید شد. کفش‌هایی که همگی سفید یا نقره‌ای هستند و پاشنه یک شکلی دارند و هیچ کدام مورد پسند شما نیستند. اگر شما یک عروس خانم متفاوت پسند باشید می‌توانید کفش عروس متفاوتی هم داشته باشید که زیبا هم باشد. در ادامه چند مدل از این کفش‌ها را مشاهده خواهید کرد.

کفش عروس مجلل


گیوه‌ها و کفش‌های پاشنه تختی که مدل‌های ساده دارند و در ساختشان بیشتر از قلاب دوزی و کنف استفاده شده می‌توانند یک انتخاب عالی برای عروس‌هایی باشند که سبک بوهو را می‌پسندند.می‌توانید از کفش‌های عروسکی ساده استفاده کنید و با مروارید و اکلیل به سلیقه خودتان آن را تزیین کنید. همچنین برای دانستن راهکار‌های مختلف برای تزیین کفش عروس حتما این مطلب را بخوانید.این مدل کفش سفید نیست اما می‌تواند به عنوان کفش عروس استفاده شود به خصوص اگر لباس عروسی شما سفید نباشد می‌توانید این مدل کفش را در رنگ‌هایی مثل آبی آسمانی، توسی، شیری، صورتی و … انتخاب کنید. خوبی این مدل کفش این است که بعد از روز عروسی هم می‌توانید از آن به عنوان کفش مجلسی استفاده کنید.انتخاب رنگ‌های یکدست طلایی و نقره‌ای برای یک عروسی مدرن و امروزی می‌تواند جسارت شما را نشان بدهد، مخصوصاَ اگر بخواهید از مدل‌های پاشنه تخت انتخاب کنید.یکی از جالب‌ترین گزینه‌ها برای کفش عروس پاشنه کوتاه، این کتونی‌های سفید و اکلیلی هستند! البته با انتخاب این مورد باید دور گزینه مجلسی بودن را خط بکشید!این مدل کفش که از برند معروف کریستین لوبوتین Christian Louboutin است مخصوص عروس‌ خانم‌هایی است که سلیقه متفاوتی دارند. توری قسمت پشت این کفش آن را به یک کفش مخصوص عروس تبدیل کرده است و با لباس عروس هماهنگی دارد به خصوص اگر دامن لباس عروس شما کوتاه باشد و کفش دیده شود.


کفش عروس مارک معروف


در مقالات قبلی گفتیم که در حال حاضر استفاده از اکسسوری‌های مشکی در لباس عروس به یک ترند مهم و محبوب تبدیل شده است. اگر شما به این ترند علاقه دارید می‌توانید این مدل کفش عروس را انتخاب کنید و پاپیون مشکی روی مچ این کفش را با بقیه اکسسوری‌های مشکی خود هماهنگ کنید. البته این مدل ممکن است پاهای شما را کوتاه‌تر نشان دهد.استایل کلاسیک شاید باب سلیقه همه نباشد و همیشه کسانی هستند که به دنبال چیزهای تازه و جسورانه هستند تا به این روش سلیقه خاص و طبع هنری خود را به رخ بکشند. استایل فانتزی هم از سبک‌هایی است که طرفداران خود را دارد و عروس‌های جسور می‌توانند از این مدل‌های کفش عروس جالب و جذاب استفاده کنند.اگر طرفدار سبک کلاسیک و مدل‌های پذیرفته شده برای کفش عروس هستید اما از چیزهای تکراری هم خسته شده‌اید این مدل کفش از برند سوفیا وبستر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. یک کفش نقره‌ای کلاسیک ساده که در جزئیات آن یعنی فرم پاشنه کفش سبک متفاوتی به کار رفته و آن را به یک کفش استثنایی تبدیل کرده است.این مدل کفش از برند دولچه گابانا با بلندی پاشنه کلاسیک از جنس گیپور تهیه شده که یک پارچه مناسب برای لباس عروس است و با انتخاب این مدل کفش می‌توانید آن را به راحتی با لباس عروس خود هماهنگ کنید. این کفش روی قسمت جلو تزئیناتی هم دارد که آن را از فرم ساده و تکراری خارج کرده و به آن هویت داده است.


کفش عروس بژ

اگر زیاد اهل جلب توجه نیستید و نمی‌خواهید کفش شما در روز عروسی چندان توی چشم باشد اما چیزی می‌خواهید که در آن راحت و شیک باشید کافی است از یک جفت کفش پاشنه بلند کلاسیک بژ همرنگ پا با بند در قسمت مچ استفاده کنید. این کفش هم قد شما را بلندتر می‌کند و هم بند مچ آن کمک می‌کند فشار زیادی به پا وارد نشود.لزومی ندارد لباس عروس و کفش عروس شما همرنگ باشند پس دلیلی هم ندارد که به رنگ سفید و رنگ‌های نزدیک آن مثل نقره‌ای و آبی کمرنگ بچسبید. یک کفش زیبای عروس آبی لاجوردی از جنس ساتن که پاشنه بلند کلاسیک و تزئیناتی در قسمت پنجه داشته باشد زیباترین کفش ممکن برای شب عروسی شماست.اگر  می‌خواهید چیزی که زیبا دیده می‌شود پاهای شما باشد و نه کفش‌های شما، این صندل عروس رنگ پا پیشنهاد ما به شماست. پاشنه بلند این صندل به نوبه خود قد شما و پاهای شما را بلند و کشیده خواهد کرد حال اگر فاکتور رنگ را هم به آن اضافه کنید کفشی که همرنگ پای شما باشد با خطای دید پاهای شما را زیباتر و کشیده‌تر نشان خواهد داد.راه رفتن با کفش پاشنه بلند کار مشکلی است و فشار زیادی به پاها وارد می‌کند حال اگر مجبور باشید با این کفش ساعت‌ها سرپا بایستید قطعا تحمل درد ناشی از آن ساده نخواهد بود. چاره این مشکل استفاده از کفش‌های پاشنه بلوکی است که حفظ تعادل با آن‌ها بسیار ساده‌تر است و فشار بسیار کمتری به پاها وارد می‌کنند.





 
تاریخ درج: 1397/12/19
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله کفش عروس با ظاهر زیبا و مجلل از مجموع 0 امتیاز