استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

گران ترین کفش عروس موجود در بازار

گران ترین کفش عروس موجود در بازار
گران ترین کفش عروس موجود در بازار : حتما نیازی به خرید گران ترین کفش عروس موجود در بازار را ندارید همین که کفش عروس با کیفیت و همچنین از یک برند معتبر کفش عروسی باشد کافی است. بنابراین به سراغ مدل کفش عروس ارزان قیمت نروید زیرا در شب عروسی خیلی از مهمانان حواسشان به تیپ و ظاهر عروس خواهد بود و منتظر پیدا کردن یک سوژه از عروس هستند ! علاوه بر این مورد ، مدل کفش عروس ارزان قیمت که هم با کیفیت باشد و هم پاها در آن راحت باشد را پیدا نخواهید کرد ! البته ناگفته نماند که عروس خانم هایی که مدل لباس عروس پفی بلند یا دنباله دار انتخاب می کنند ، مدل کفش عروسیشان شاید در طول مراسم عروسی مشخص نشود و به همین علت این دسته از عروس خانم ها دستشان برای انتخاب مدل کفش عروسی بازتر است و حتما نیازی نیست در انتخاب زیبایی کفش ، وسواس به خرج دهید.






یکی از اشتباهاتی که در هنگام انتخاب میزان پاشنه کفش عروس می شود ، دقت نکردن به قد داماد است !  همین مورد باعث می شود تا قد عروس خانم از داماد بلندتر نشان داده شود و جلوه زیبایی را ایجاد نکند. حتی در بعضی موارد مجبور به تغییر کفش عروسیتان خواهید شد بنابراین در هنگام انتخاب میزان بلندی پاشنه کفش عروس ، به قد داماد نیز توجه کنید. همچنین اگر جزء آندسته از عروس خانم هایی هستید که تاکنون کفش پاشنه بلند نداشته اید ، بهتر است قبل از خریداری کردن مدل کفش عروس پاشنه بلند ، ابتدا کمی با آن راه بروید البته از آنجایی که پاهایتان به این نوع مدل کفش ها عادت ندارد ، کمی برایتان سخت خواهد بود. پیشنهاد می شود اگر اصرار به خرید کفش پاشنه بلند دارید ، حتما چند روز قبل از مراسم عروسیتان آن را خریداری کنید تا با چند بار پوشیدن و راه رفتن ، پاهایتان به آن عادت کند. البته احتمال ورم کردن پا نیز وجود دارد اما به مرور زمان به حالت طبیعی برخواهد گشت.

گرانترین کفش عروس


اینکه بخواهید در شب عروسیتان متفاوت باشید ، بسیار خوب است اما بهتر است این متفاوت بودن را در رنگ کفش عروس اعمال نکنید. زیرا زیبایی کفش عروس ، به رنگ سفید آن است و رنگهای دیگر معمولا این هماهنگی بین کفش و لباس عروس را بر هم میزنند. بجای رنگ میتوانید مدل کفش عروس را خاص و متفاوت انتخاب کنید.در انتها و از آخرین نکات خرید کفش عروس میتوان به هماهنگی آن با لباس عروس اشاره کرد. از آنجا که هر دوی این موارد دارای مدل ها و طرح های متنوعی هستند ، شما حق طرح دار انتخاب کردن تنها یکی از آنها را دارید. زیرا اگر هر دوی آنها را طرح دار انتخاب کنید باعث شلوغی بیش از حد ظاهرتان خواهد شد.


ارزانترین کفش عروس


برخی از کفش های عروسی ، مدل خاصی دارند یعنی در کنار زیبایی و شیک بودن ، نحوه راه رفتن و قدم برداشتن را کمی سخت می کنند بنابراین پیشنهاد می شود حتما قبل از شب عروسیتان ، چندین بار با کفش عروسیتان راه بروید. حتی اگر لباس عروستان دنباله دار یا دست و پا گیر است ، بهتر است این قدم زدن را همراه با لباس عروستان انجام دهید برای مثال ، اگر محل عروسی پله دارد ، سعی کنید چند بار با کفش عروسیتان از پله بالا و پایین بروید تا در شب عروسیتان به مشکل برنخورید. خصوصا در هنگام رقصیدن ، مدل کفش بسیار اهمیت دارد حتی اگر رقاص حرفه ای هم باشید باز هم احتمال زمین خوردن شما وجود دارد بنابراین رقصیدن را نیز قبل از شب عروسی با کفش های خریداری شده تمرین کنید.


کفش عروس با قیمت مناسب

اگر شرایط خرید ۲ جفت کفش عروس را دارید ، پیشنهاد می شود اینکار را انجام دهید برای مثال برخی از عروس خانم ها یک کفش پاشنه بلند و شیک را برای عکاسی و یک کفش راحت تر را برای حضور در تالار یا باغ عروسی انتخاب می کنند. البته خرید کفش دوم عروس تنها برای عکاسی نیست. بلکه عروس خانم باید احتمالات را نیز در شب عروسی در نظر بگیرد. حتی اگر یک درصد احتمال دهید که پاشنه کفشتان در شب عروسی بشکند ، قطعا نمیتوانید با یک کفش ساده مراسم را ادامه دهید !!اولین و مهمترین نکته در انتخاب مدل کفش عروسی ، راحتی کفش است ! حتی اگر زیباترین کفش عروس دنیا هم پسند کنید اما پاهایتان در آن راحت نباشد ، باید از خرید آن صرف نظر کنید بنابراین راحتی کفش را در اولویت قرار دهید.

کفش عروس برند



کفش عروس را میتوان یکی از خریدهای مهم عروسی دانست زیرا هم میتوانید با آن قدم های خاطره انگیزی را ثبت کنید و هم از طرفی ، یکی از سخت ترین و دردناک ترین قدم هایتان را با کفش عروسیتان بردارید ! شاید بگویید چرا قدم های سخت و دردناک؟ تصور کنید چند روز مانده به عروسی ، صبح به سمت فروشگاه های کفش فروشی می روید و یک مدل کفش عروس شیک و زیبا و از همه مهمتر راحت را برای عروسیتان انتخاب میکنید اما زمان فرا رسیدن شب عروسی ، کفشتان برایتان راحت نیست و نمیتوانید با آن خوب قدم بردارید ! علت آن نیز کاملا مشخص است بهترین زمان جهت خرید کفش عروس ، شب است زیرا پاها در طول مدت روز کمی متورم شده و سایز آن تغییر می کند خصوصا در روز عروسی که فعالیت زیادی نیز دارید ، این تغییر سایز افزایش هم پیدا می کند و همین مورد باعث می شود تا حجم پا افزایش و در نتیجه کفش اندازه تان نشود. هیچ چیز بدتر از آنکه آرزو کنید زودتر شب عروسیتان تمام شود ، ناراحت کننده نخواهد بود ! زیرا هر قدمی که با کفش عروسیتان برمیدارید ، دردی در ناحیه پاهایتان احساس میکنید بنابراین اگر میخواهید جزء این دسته از عروس خانم های بد شانس نباشید ، ادامه این مقاله از سایت بزم یار که در رابطه با نحوه انتخاب کفش عروس می باشد را از دست ندهید.




تاریخ درج: 1397/12/19
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله گران ترین کفش عروس موجود در بازار از مجموع 0 امتیاز