استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

گل فروشی های معروف تهران در سال 1401

گل فروشی های معروف تهران در سال 1401
نگاهی کوتاه به گل فروشی های تهران

امروزه کاربرد گل در زیبایی بخشی زندگی قابل انکار نیست و بر همگان روشن است که گل ها باعث زیبایی و جذابیت زندگی می شوند و احساس نشاط و زیبایی را برای افراد به ارمغان می آورند، در همین راستا قصد داریم تعدادی از برترین گل فروشی های تهران را به شما معرفی کنیم تا بتوانید انتخاب زیبا و شایسته داشته باشید و با انتخاب بهترین و در دسترس ترین گل فروشی ها خریدی راحت و مقرون به صرفه را  تجربه نمایید.


گل فروشی خوشه   الهیه:
در حقیقت گل فروشی خوشه بسیار معروف است زیرا قدمت طولانی در عرضه گل های معطر و درجه یک دارد و همواره فروشنده بهترین انواع گل بوده است که محصولات تازه و درجه یک را با قیمت ارزان در اختیار مشتریان قرار می دهد.

این گل فروشی در گل آرایی ماشین عروس و مراسم های مختلف دیگر نیز معروف است و همواره مورد توجه و استقبال مصرف کنندگان بسیاری می باشد که جهت تزئین و گل آرایی در مراسم های جشن و شادی این گل فروشی را انتخاب می کنند.

گل فروشی خوشه 1358 در خیابان جردن تاسیس شد اما مکان فعلی این گل فروشی در الهیه می باشد که و با سرویس دهی خوبی که دارد توانسته است رضایت مشتریان این محصول را جلب نماید، هم اکنون آدرس دقیق گل فروشی خوشه الهیه، رو به روی خیابان گلنار و واقع در پاساژ مدرن الهیه می باشد.

گل فروشی لوکس هوشنگ:
گل فروشی هوشنگ در واقع جزو لوکس ترین گل فروشی های شهر تهران می باشد که انواع گل های زیبا و تازه را برای مصارف مختلف عرضه می نماید، این گل ها برای مراسم های شادی مانند حنابندان، سفره عقد و گل آرایی ماشین عروس آماده می شوند و انواع ماشین بنز، مازراتی، پورشه، هیوندا و غیره را با بهترین شکل گل آرایی می کنند.

این گل فروشی برای گل آرایی ماشین عروس یک سوم هزینه گل آرایی را قبل از انجام کار به عنوان بیعانه می گیرد و برای گل ارایی انواع ماشین عروس مشاوره می دهد و با انتخاب عروس و داماد گل آرایی را انجام می دهد، آدرس این گل فروشی خیابان جردن بالاتر از پمپ بنزین، نبش عاطفی غربی می باشد.

:گل فروشی کلاسیک تهران
گل فروشی کلاسیک از بهترین گل فروشی های تهران است که تهیه سبد گل ترحیم، دسته گل عروس، سبد گل رومیزی و پایه دار و همچنین تزئین میوه، تزئین پارچه و موارد دیگر را با بهترین کیفیت انجام می دهد و مشتریان می توانند به راحتی با گل فروشی تماس گرفته و محصولات را مطابق سلیقه خود سفارش دهند تا برای آنها تهیه شود، ضمن اینکه محصولات در اسرع وقت برای مشتریان ارسال می گردد.

ساعت کار این گل فروشی از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب می باشد و بهتر است مشتریان یک روز قبل سفارشات خود را ثبت نمایند تا ارسال آنها به موقع انجام گیرد، آدرس این گل فروشی چهارراه پاسداران، خیابان شهید کلاه دوز، بعد از چهار راه اختیاریه، پلاک ۱۰۸ می باشد.

این گل فروشی انواع متنوع گل را برای مراسم های مختلف مانند جشن ها و مراسم ترحیم در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد و امکان سفارش آنلاین این محصول برای مصرف کنندگان فراهم است، مشتریان می توانند به راحتی این محصول را برای گل آرایی مجالس جشن و شادی و ترحیم سفارش دهند تا برای آنها آماده و ارسال گردد.

گل فروشی  معروف ترنج:
گل فروشی ترنج خدمات متفاوت و بسیار عالی را به مشتریان خود ارائه می دهد و با تزئینات گل فوق العاده شیک و زیبایی که دارد توانسته است مورد توجه و پسند مصرف کنندگان بسیاری قرار گیرد و انواع خدماتی که توسط این گل فروشی انجام می گیرد شامل گل آرایی ماشین، تهیه تاج گل برای مراسم های مختلف و جشن ها می باشد که در مدل های شیک و متنوعی انجام می گیرد و از گل های تازه و زیبا برای تزئینات درجه یک استفاده می شود.

از دیگر سرویس هایی که این گل فروشی ارائه می دهد شامل تهیه تل سر عروس با گل می باشد و همچنین گل آرایی سالن و تزئینات میوه و تهیه سبد حنا و ست بله برون و خدمات متنوع دیگری را نیز انجام می دهد و مشتریان جهت سفارش محصولات می توانند از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب با این گل فروشی تماس بگیرند و سفارشات خود را ثبت نمایند تا برای آنها به بهترین شکل ممکن   آماده شود.

این گل فروشی در روز های جمعه و در اعیاد مذهبی جهت ارائه خدمات به مشتریان باز است و مشتریان می توانند به صورت حضوری و یا اینترنتی به این گل فروشی دسترسی داشته باشند، آدرس این گل فروشی بلوار سردار جنگل، بالاتر از تقاطع ۳۵ متری گلستان مخبری نبش کوچه گل تپه پلاک ۲ می باشد.

گل   فروشی باختر:
گل فروشی باختر از بزرگارین گل فروشی های تهران که دارلی شعبه های متعددی می باشد و در واقع یک مجموعه فروشگاهی و نمایشگاهی بزرگ است که دارای چندین نمایندگی در شهر های مختلف کشور نیز می باشد.

این گل فروشی در سال ۱۳۸۱ افتتاح شده و به سبب ارائه خدمات عالی و متنوع توانسته است سه بار لوح تقدیر بهترین شرکت کننده را در نمایشگاه های بین المللی تهران به دست آورد،  گل فروشی باختر هم اکنون دارای دو فروشگاه بزرگ به مساحت بیشتر از ۴۵۰ متر مربع در تهران و ده ها نمایندگی در نقاط مختلف کشور و جهان می باشد.

این گل فروشی از طریق فروشگاه اینترنتی BFC سفارشات مشتریان را می پذیرد و شما می توانید به صورت آنلاین به راحتی محصولات متنوع این فروشگاه را مشاهده نمایید و همچنین محصولات مورد نظر را همراه با تخفیف و با هزینه بسیار مناسب سفارش دهید تا در اسرع وقت تهیه و برای شما ارسال  گردد.

 آدرس شعبه پونک: انتهای اشرفی اصفهانی، نرسیده به سه راه فرحزاد، ضلع غربی، جنب بانک پارسیان، پلاک ۳۰۶، واحد ۱

آدرس شعبه سعادت آباد: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، نرسیده به میدان قیصر امین پور، پلاک ۱۶ گل فروشی باختر گل فروشی باختر.

گل فروشی  زعیم:
گل فروشی زعیم قدمت طولانی در تولید گل و گیاه دارد که در سال ۱۳۳۴ احداث شده و تا اکنون توانسته است افتخارات بسیاری در تولید انواع گل داشته باشد، این مجموعه با توجه به تجربه بسیار خوبی که در تولید گل و گیاه دارد علاوه بر تولید گل های شاخه ای و سبد های گل به پرورش انواع گل های آپارتمانی، کاکتوس و غیره می پردازد و این محصولات را با بهترین کیفیت به بازار این محصول ارائه می دهد.

این مجموعه شامل بخش های مختلفی است که هر کدام به نوع خاصی از گل اختصاص دارد و جهت رفاه مشتریان محصولات مختلف و متنوع را به صورت اینترنتی نیز عرضه می نماید و مشتریان می توانند بدون مراجعه حضوری محصولات مورد نظر را سفارش دهند تا برای آنها ارسال  گردد.

ساعت کاری گل فروشی از ۸ صبح تا ۲۱:۳۰ شب می باشد و مشتریان می توانند به صورت حضوری به آدرس : خیابان کارگر جنوبی، ضلع شمال شرقی میدان پاستور، پلاک ۱، گلهای زعیم مراجعه نمایند و از انواع متنوع گل و گیاه تولیدی دیدن  نمایند.

گل فروشی  بوژان :
گل فروشی بوژان به سبب طراحی های مدرن و زیبایی که برای گل آرایی انجام می دهد معروف است،در حقیقت گل آرایی این گلفروشی خاص و متفاوت است و می توان گفت نمونه های تکراری خیلی کم در کار های آن دیده می شود و همچنین گل های ارکیده زیبای این گل فروشی معروف است که بسیار زیبا، متنوع و کم نظیر هستند.

انواع ماشین عروس مدرن و کلاسیک با گل آرایی فوق العاده زیبا و متنوع توسط این گل فروشی اجاره داده می شود و از جمله ماشین های کلاسیک یک بنز ۱۷۰ قرمز رنگ مدل ۱۹۵۰ میلادی است که از معروف ترین آنها می باشد.

آدرس این گل فروشی فرمانیه، بلوار اندرزگو، حدفاصل بلوار کاوه و خیابان قیطریه، پلاک ۱۳۰، موسسه پوژان گل فروشی پوژان گل فروشی پوژان است که به صورت حضوری و اینترنتی سفارشات را می پذیرد.

گل فروشی  بهرام:

مؤسس این گل فروشی در سال ۱۳۴۵ آقای بهرام جعفری بود است که در واقع از معروف ترین تولید کنندگان گل و گیاه در کشور است، این مجموعه به مساحت ۳۲ هکتار است که ۵ هکتار آن به گلخانه شیشه ای اختصاص دارد و دارای فضایی شیک و فوق العاده زیبا می باشد.

این مجموعه ارائه دهنده گل های تازه و باکیفیت است که دارای ماندگاری بالایی هستند و و همچنین خدمات متعددی را به مشتریان خود می دهد و از جمله اینکه برای مراسم های مختلف عروسی مانند حنابندان، عقد و نامزدی طراحی های متفاوت از گل را تولید و ارائه می دهد.

البته عرضه اینترنتی این محصول سبب شده تا مشتریان بسیاری به این گل فروشی دسترسی مناسبی داشته باشند و بتوانند به راحتی سفارشات خود را ثبت کنند تا در اولین فرصت برای انها تهیه و ارسال گردد، انواع سفارشات شامل دسته گل عروس، جعبه گل و همچنین گل و گیاه آپارتمانی پذیرفته می شود و مشتریان می توانند به راختی با پرسنل این مجموعه تماس گرفته و اطلاعات بیشتری را برای خرید آسان محصولات متنوع به دست  آورند.

آدرس این گل فروشی  خیابان جردن، نرسیده به چهارراه جهان کودک، نبش کوچه کمان، پلاک ۲۵، گل سرای بهرام است و مشتریان می توانند به صورت حضوری نیز مراجعه نمایند و از محصولات متنوع این مجموعه دیدن  نمایند.
تاریخ درج: 1401/02/05
دانلود مقاله
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله گل فروشی های معروف تهران در سال 1401 از مجموع 0 امتیاز