استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

بازدید مجوز عکاسان و فیلم برداران در تالارهای عروسی

بازدید مجوز عکاسان و فیلم برداران در تالارهای عروسی

رییس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران مشهد: مدیریت تالارهای عروسی برمجوز قانونی عکاسان و فیلمبرداران مجالس نظارت دقیق داشته باشند

به گزارش دوشیزه از قدس آنلاین ، علی دائمی، رییس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران مشهد در گفتگو با خبرنگار ما گفت: عکاسان و فیلمبردارانی که برای ثبت و ضبط مجالس عروسی به تالارها و باغ ها می روند، طبق تصمیم کمیسیون بازرسی اتحادیه باید پروانه کسب، مجوز کارت فیلمبرداری و عکاسی را به همراه برگه اعزام اتحادیه داشته باشند.











دائمی با بیان اینکه، با نظارت دقیق بازرسان این اتحادیه، از نابسامانی های موجود جلوگیری می شود، افزود: برگه های اعزام گروههای عکاسی و فیلمبرداری به تالاربا همکاری اداره اماکن و تالارهای مشهد تهیه شده که هر آتلیه ای که دارای شماره پروانه باشد، برای پوشش تصویری مراسم،می تواند این مجوز رااز اتحادیه دریافت کند.
وی افزود: بازرسان اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران مشهد با اتحادیه تالارها هماهنگ شده تااز هر نوع حرکت غیرقانونی و بی ضابطه جلوگیری شود .
رییس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران مشهد گفت: درراستای قانونمند کردن عکاسی کودکان در مهدکودک ها و مدارس نیز ، قوانین جدیدی وضع شده است.
وی با بیان اینکه، کیفیت کار و قانون مندی عکاسی برای ما حائز اهمیت است، افزود: متاسفانه درعکاسی مهدکودک ها از کودکان و عکاسی از دانش آموزان مدارس، تا به حال شکایتهای زیادی داشتیم.
دائمی گفت: طی مکاتباتی که با مدیرکل بهزیستی و مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، داشتیم، مدیران مهدکودک ها و مدیران مدارس برای عکاسی از کودکان و دانش آموزند موظفند حتما از آتلیه عکاسانی که در محدوده
مدارس و مهدکودک هستند و پروانه کسب و شماره پروانه معتبردارند، استفاده کنند.
رییس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران مشهد افزود:لیست آتلیه داران و اعضای اتحادیه که دارای پروانه کسب هستند، درسایت برای مدیران مهدکودک معرفی شدند.
وی با تاکیید بر اینکه اجرایی نکردن این قانون تخلف است و درصورت بروز مشکلی، اتحادیه پاسخگو نخواهد بود ، افزود: خانواده ها براین موضوع مهم که نشان دهنده اهمیت و نظارت اتحادیه برکاراعضای اتحادیه می باشد، توجه داشته باشند.
دائمی با بیان اینکه، از طریق کانال ایجادشده در برنامه تلگرام، گزارش گیری کار اعضای اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران ، انجام می شود، گفت: کمیسیون بازرسی اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران با 40 بازرس فعالست که گزارش آتلیه داران و عکاسی و فیلمبرداران فاقد پروانه و بدون رعایت ضوابط را به اطلاع اتحادیه می رسانند.
رییس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران مشهد گفت: متخلفان دارای پروانه درصورت تخلف،اولین بار 3 ماه و تکرار تخلف 6 ماه مجوزفعالیتشان لغو می شود.
وی درباره آتلیه های بدون مجوز که به شکل غیرقانونی ،فعالیت می کنند، گفت: پس از شناسایی این آتلیه ها توسط بازرسان اتحادیه، متخلفین به کمیسیون فنی و آموزش ارجاع داده می شوند، تا مراحل صدور مجوز را طی کنند.
دائمی از شهروندان درخواست کرد برای انجام عکاسی وفیلمبرداری که به آتلیه ها مراجعه می کنند، حتما با دقت بیشتری به شماره پروانه کسب و مدت اعتبارآن دقت داشته باشند و مراتب غیرقانونی را به بازرسان اتحادیه اطلاع رسانی کنند.
وی گفت: برای ارائه کیفیت کاربهتر، ازپلیس +،10 هم واحد عکاسی برای تهیه گذرنامه و مدارک شناسایی را گرفتیم تااین کاررا عکاسان حرفه ای و اعضای اتحادیه انجام دهند.
دائمی در پایان گفت: شهرمشهد، ظرفیتهای خوب و رو به رشدی برای علاقمندان به عکاسی آتلیه دارد و هنوز بسیاری از مناطق شهر مشهد، نیازمند حضور آتلیه داران و عکاسان حرفه ای و دانش دیده است تا این مناطق را پوشش دهند.

تاریخ درج: 1394/10/23
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید: