استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تامین جهیزیه نوعروس به کمک کلاغ

تامین جهیزیه نوعروس به کمک کلاغ

کتاب داستانی «کلاغچه و این همه کار» نوشته منیره هاشمی توسط انتشارات سروش برای گروه سنی کودکان منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش دوشیزه به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش، کتاب داستانی «کلاغچه و این همه کار» نوشته منیره هاشمی با تصویرگری آتنا شمس به تازگی توسط انتشارات سروش برای گروه سنی کودکان و خردسالان منتشر و راهی بازار نشر شده است.



این کتاب شامل داستانی کوتاه برای گروه سنی کودکان است که فضایی تخیلی را در ذهن آن ها تصویرسازی می کند.

در این کتاب ماجرای کلاغچه کوچکی روایت می‌شود که در کنار ننه هاجر و دخترش گلرخ زندگی شیرینی را دارد. برای گلرخ از ده بالا خواستگار آمده بود و او داشت ازدواج می کرد. ننه هاجر به کلاغچه گفته بود که بعد از گلرخ تو تنها مونس من خواهی شد. اما چند روزی است که ننه هاجر خیلی توی فکر است و غصه دارد که کسی را نداشت تا در کارهای عروسی به او کمک کند. گلرخ هم غصه دار است و آرزو می کند ای کاش خواهری داشت تا او را در بافت قالیچه جهیزیه کمک می کرد. کلاغچه قارقار کنان روی شاخه درخت نشست و برای کمک به ننه هاجر و گل رخ تصمیمی گرفت...

نویسنده در این کتاب مضامینی چون همکاری و محبت کردن را به تصویر می کشد و با ورود به دنیای تخیلی حیوانات به کودکان می آموزد که با کمک و همیاری می توان سخت ترین مشکلات را نیز برطرف کرد.

این کتاب به تازگی با ۱۸ صفحه مصور رنگی، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۵۰ هزار ریال منتشر شده است.
 

تاریخ درج: 1394/10/23
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید: