استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تبلیغات در تالارهای عروسی

تبلیغات در تالارهای عروسی

دوشیزه به نقل از کیهان :در آستانه انتخابات مجلس، بازار مراسم عروسی و عزا در شهرستان قاينات به لطف شرکت 27 نامزد در حوزه انتخابات این شهر که بعضا از مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز می‌باشند از شور و گرمی خاصی برخوردار شده است.








مراسم عروسی و عزا در حالی در شهرستان قاینات بسیار گرمتر از روزهای آذرماه می‌باشد که به بهانه تنگناهای اعتباری و زمانی برای رسیدگی به مشکلات شهروندان، بسیاری از پروژه‌های عمرانی و مشکلات اداری دستگاه‌های اجرایی شهرستان بر زمین مانده است.
شرکت در مراسم عزا و تسلیت بازماندگان در قاینات، سنتی حسنه و میراث فرهنگی به جای مانده از قرن‌های گذشته است که شکوه آن و احساس مسئولیت شهروندان قاینی در الزام شرکت در این مراسم از سابقه و آداب خاصی برخوردار است که در آستانه انتخابات
رنگ و بوی سیاسی گرفته و به مجلس معارفه نامزدها بدل شده است.
در آستانه انتخابات، مجالس عروسی شهروندان قاینی این روزها عرصه جولان وحضور نامزدها و هیئت‌های همراه آنان شده است.
البته باید توجه داشت که شرکت در دهها جلسه عزا و عروسی روزانه، وقتی برای خدمت به شهروندان و یا تدبیر برای گره‌گشایی و رفع مشکل اساسی جوانان در این شهر باقی نمی‌گذارد.
گذری چند ساعته در سطح شهر قاین، دهها پروژه نیمه‌تمام و نیمه‌جان با قدمت چند ساله و شاید ده‌ها ساله را به شما نشان خواهد داد که برخی نامزدهای انتخابات که دارای نفوذ اداری و سابقه کاری در سطوح مختلف مدیریتی هستند اگر هر یک، یک گام بی‌منت و بی‌ادعا بردارند بسیاری از مشکلات و مطالبات شهروندان پاسخ داده خواهد شد و شهروندان هیچ انتظاری به شرکت بدون دعوت آنان در مجالس عروسی و عزایشان نخواهند داشت.
شهروندان قانع قاینات البته هیچ انتظار معجزه از نامزد‌های امروز و مدیران شهرستان ندارند ولی خوب می‌دانند که اگر بخشی از مشکلاتشان در انتظار گشایش اعتباری و تصمیمات سیاسی دولت است اما بسیاری از مشکلات حوزه‌های آموزش، بهداشت و استفاده مفید از منابع و سرمایه‌های موجود و به ویژه نیروی کار سالم و جوانان مومن این خطه شهیدپرور قابل بررسی و حل است.
امید است همان‌طور که امروز در مجالس عروسی و عزای شهروندان بر روی مدیران و نامزدهای انتخابات باز است در اتاق کار مدیران و تصمیم‌گیران شهر نیز بر روی مراجعان، مردم و خبرنگاران باز بوده و عملکرد مسئولان در دوران کاری خود برای آگاهی و اطلاع در اختیار شهروندان قرار گیرد تا کارنامه‌کاری آنان به رویت مردم برسد.

تاریخ درج: 1394/10/23
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید: