استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

مراسم جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر

مراسم جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر

دوشیزه به نقل از شفقنا : مراسم جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ۱۳ بهمن ماه با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه برگزار می شود.
به گزارش شفقنا به نقل از ایسنا، سیدعباس هاشمی مسئول برگزاری مراسم جشن ازدواج دانشجویی گفت: برای شرکت در این مراسم ۱۷۳ زوج ثبت نام کرده اند که بعد از حضور در مراسم به سفر مشهد مقدس اعزام خواهند شد.




مسئول برگزاری مراسم جشن ازدواج دانشجویی بیان داشت: در این مراسم خانواده های مزدوجین نیز حضور دارند و پیش بینی می شود حدود ۷۵۰ نفر در این مراسم شرکت کنند.
هاشمی تصریح کرد: در این مراسم اساتید متخصص حوزه مشاوره و خانواده حضور دارند که برای زوج های دانشجو سخنرانی می کنند و به زوج های حاضر در این مراسم از سوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر هدایایی اهدا خواهد شد.
مسئول برگزاری مراسم جشن ازدواج دانشجویی با بیان اینکه هزینه سفر مشهد برای زوج های حاضر در این مراسم رایگان است، گفت: بعد از اتمام مراسم در دانشگاه زوج ها به سفر مشهد مقدس اعزام می‌شوند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، هاشمی خاطرنشان کرد: زوج های اعزام شده به این سفر برنامه زیارت گروهی بارگاه امام رضا (ع) را خواهند داشت.

تاریخ درج: 1394/10/20
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید: