استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

مراسمات عروسی دسته‌جمعی در ایام فاطمیه

مراسمات عروسی دسته‌جمعی در ایام فاطمیه
امام جمعه عسلویه از برگزاری مراسمات عروسی دسته‌جمعی در ایام فاطمیه در این شهرستان به شدت انتقاد کرد.
 
به گزارش سایت دوشیزه به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان عسلویه پس از دعوت به تقوای الهی، سالروز شهادت بانوی بزرگ اسلام و دختر گرامی پیامبر اسلام (ص) حضرت فاطمه(س) را تسلیت گفت و با اشاره به موضوع سبک زندگی اسلامی اظهار امیدواری کرد که بانوان جامعه اسلامی پیرو واقعی حضرت زهرا (س) باشند.


وی با بیان اینکه سبک زندگی ما با زندگی معصومین (ع) فاصله زیادی دارد خاطر نشان کرد: حضرت زهرا (س) فرمود بهترین مسئله برای زن مسلمان این است که مرد اجنبی او را نبیند و او نیز مرد اجنبی را نبیند.
 
امام جمعه عسلویه با بیان اینکه امروزه زنان با وضع نامناسبی ظاهر می‌شوند افزود: چرا رئیس جمهور یا وزیر یا مسئول اداره اجازه بدهند بعد از 37 از انقلاب گذشته زنان با وضع حجاب نامناسب در اداره حضور پیدا کنند.
 
هاشمی‌نژاد در خطبه دوم نیز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مجلس خبرگان گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، مجلس خبرگان باید انقلابی بماند و انقلابی عمل کند و در رای دادن و انتخاب رهبر مصلحت اندیشی و رودربایستی را کنار بگذارد.
 
وی با اشاره به اقدامات پسابرجام نیز ابراز داشت: در ارتباط با برجام، برخی افراد و گروه‌ها و  سینه چاکان برای آمریکا چقدر هیاهو کردند، اما بعد از انتخابات خودشان دارند می‌گویند آمریکا به آن چیزی که نسبت به برجام باید عمل کند عمل نکرده است.
 
هاشمی‌نژاد افزود: هم آقای ظریف و هم رئیس مجلس در ارتباط با برجام ابراز تردید کرده‌اند و باید مراقب باشیم.
 
وی با بیان اینکه پیشرفت سوای استقلال و عزت ملی پذیرفتنی نیست، گفت: ملت ایران ملتی حسینی است و این ملت جان‌های عزیزی بر سر اصول و ارزش‌ها داده است.
 
هاشمی‌نژاد با گرامیداشت سالروز تاسیس بنیاد شهید اظهار داشت: تجلیل و تکریم شهید تنها وظیفه یک نهاد نیست همه ما به شهدا مدیون هستیم و همه اقشار جامعه به شهدا بدهکار هستند.
 
وی با تسلیت سالروز رحلت جانسوز یادگار حضرت امام (ره) افزود: حاج احمد آقا یار و غمخوار امام (ره) و یاور صدیق رهبر معظم انقلاب بود، چه قبل انقلاب و چه بعد از انقلاب یاور امام (ره) بود و اگر امروز در میان ما بود یقینا کمکی زیادی به رهبر معظم انقلاب می‌کرد.
 
امام جمعه عسلویه در ادامه با اشاره به بیانات اخیر امام جمعه بوشهر و برخی موضع‌گیری‌ها در این خصوص تاکید کرد: برخی نوکران دولت‌های غربی به خصوص انگلیس در مقابل مواضع آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده معزز ولی فقیه در بیان خیانت انگلیس به ملت ایران و استان بوشهر ایستاده‌اند و از مواضع انقلابی امام جمعه محترم بوشهر برآشفته‌اند.
 
وی با انتقاد از برخی مراسمات عروسی دسته‌جمعی در عسلویه اظهار داشت: برادران عزیز عروسی دسته جمعی انجام دادند من راجع به این قضیه چند تماس تلفنی با فرماندار محترم داشتم و تذکر دادم الان توپ را در زمین امام جمعه می‌اندازند اما از این به بعد من اجازه نمی‌دهم.
 
امام جمعه عسلویه افزود: اجازه نخواهم داد چه شیعه چه سنی این مجالس را در ایام فاطمیه برگزار کنند.
 
وی گفت: من هیچ اجازه‌ای نداده‌ام، مدیر اجرایی شهرستان و مدیران امنیتی مسئول هستند.
 
امام جمعه عسلویه با بیان اینکه فریبکار و سیاست‌باز نیستم ابراز داشت: بعضی مواقع برای حفظ امنیت و ایجاد برادری و وحدت، چشمم را می‌بندم ولی بعضی‌ها نباید سوء استفاده کنند و با مقدسات بازی کنند.




تاریخ درج: 1394/12/24
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید: