استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

نوعروسی که در شب عروسی چند مدل لباس عروسی پوشید

نوعروسی که در شب عروسی چند مدل لباس عروسی پوشید
 لباس عروس دختر سنگاپوري ، يک عروس آسيايي در روز عروسي اش پنج دست لباس عروس متفاوت و زيبا به تن کرد.











در ريتز کارلتون، سنگاپور ازدواج کرد، پنج دست لباس در مراسم عروسي خود همراه داشت. وليهيچ يک از آنها لباس عروس هاي استاندارد معمولي نبودند و هر يک از آنها مي توانست از نظرظاهري با لباس عروس پرنسس ها قابل مقايسه باشد و هر طرحي خيره کننده تر از طرح قبلي بود.به گزارش دوشیزه خبرگزاري آريا او با يک لباس عروس سفارشي با طراحي آماندا لي با دامن پر چين نواردوزيشده و تور روي سر در مراسم عقد خود شرکت کرد و آن لباس را با جواهرات بسيار خاصي از تيفانيو کفش هاي پاشنه دار جيانويتو راسي ، ست کرده بود.

لباس نوعروس

اين عروس آسيايي سپس در طي مراسم عروسي، آن لباس را به يک لباس عروس کلوش و پفي همراه با تاج سر تغيير داد و پس از آن لباسش را با يک لباس آبي رنگ تعويض کرد- بله درست خوانديد آبي! لباس آبي رنگ او مزين به گلدوزي هاي متعدد بود و دنباله لباس به نظر مي رسيد تا چندين متر ادامه دارد.البته دوستان و خانواده او از همه تيپ هاي متعدد مليسا در مراسم عروسي عکس انداخته و آن را دراينستاگرام به اشتراک گذاشتند که آنها را در اين مطلب مشاهده خواهيد کرد.
لباس عروس دختر سنگاپوري و تيپ هاي متعدد او در روز ازدواجشمليسا آخر هفته شروع مراسم عروسي خود را با يک لباس گلدوزي شده براي مراسم ، چاي شروع کرد

لباس عروس مدل پرنسسی

او و جيمز ميزبان يک مهماني پيش از شروع مراسم بودند و مليسا اولين پيراهن دکلته که داراي چندين گلدوزي پراکنده روي دامن و کمربند سنگ دوزي شده بود را براي اين مراسم پوشيد.

مليسا سپس در مراسم عقد خود در کليسا ، لباس عروس چشمگيري با طراحي آماندا لي به تن داشت کهداراي لايه هايي از پارچه توري بسيار ظريف و سبک بود.
اين عروس خانم آسيايي همچنين سه جفت کفش پاشنه دار با طراحي جيانويتو راسي به پا کرد.دومين لباس عروس دکلته مليسا براي جشن عروسي بود ، دامن لباس ابري شکل به نظر مي رسيد و وي آن را با يک تاج ست کرده بود.

لباس عروس دکلته


لباس نهايي او نيز يک لباس عروس آبي ملايم با طراحي جسيکا سيندي و داراي دنباله شنلي بود.




تاریخ درج: 1396/05/29
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید: