استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

آتلیه ستاره ونوس (هروی)


اطلاعات آتلیه عکاسی

آتلیه ستاره ونوس در لیست آتلیه های خوب و قیمت مناسب پاسداران قرار دارد. آتلیه عروس ستاره ونوس در میدان هروی خیابان وفا منش میباشد.
به گزارش دوشیزه از آتلیه ستاره ونوس:
شرح فعالیت: آتلیه عکاسی
مدیریت آتلیه ستاره ونوس: خانم ترابی
محدوده آتلیه ستاره ونوس: منطقه 4 تهران
شماره تلفن آتلیه ستاره ونوس:
آدرس آتلیه ستاره ونوس:  پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش
سایت آتلیه ستاره ونوس:
اینستاگرام آتلیه ستاره ونوس:
تلگرام آتلیه ستاره ونوس:
نمونه کار آتلیه ستاره ونوس:


قابلیت آتلیه عکاسی

معرفی آتلیه ستاره ونوس
آتلیه ستاره ونوس با تیم تخصصی عکسبرداری و فیلمبرداری در محدوده پاسداران تهران آماده همکاری با عروس و داماد های تهران می باشد.

بیش از 25 لوکیشن سینمایی و ساخت انواع کلیپ در آتلیه ستاره ونوس با کارگردانی حرفه ای انجام می شود.

کادر مجرب و تحصیل کرده آتلیه ستاره ونوس توسط بانوان رشته عکاسی و گرافیک تشکیل شده و تمامی خدمات با کیفیت عالی اجرا می گردد.

امکانات و سرویس های ویژه آتلیه ستاره ونوس
1- آتلیه فوق تخصصی عروس
2- آلبوم ژورنالی آتلیه ونوستار
3- لیت های ویژه جشن
4- ساخت لوکیشن های سه بعدی
5- مدل و ایده های متفاوت استودیو ستاره ونوس
آتلیه عروس و داماد
آـلیه کودک
لوکیشنهای سه بعدی سینمایی و تخصصی
آتلیه فوق تخحصصی کودک و خانواده
کلیه خدمات توسط بانوان تحصیل کرده
رشته گرافیک و عکاسی صورت می گیرید

آتلیه عکاسی ستاره ونوس با مدیریت خوب خانم ترابی جزو یکی از آتلیه های خوب تهران واقع شده است. این آتلیه عروس در پاسداران واقع شه است و جزو یکی از آتلیه های شمال تهران محسوب میشود.
معرفی مجموعه ستاره ونوس
آتلیه ستاره ونوس از مجموعه آتلیه های پاسداران آماده ارایه خدمات به شما عزیزان، می باشد.
آتلیه ستاره ونوس با مدیریت خانم ترابی در منطقه پاسداران ، هروی واقع شده است و آماده ارایه خدمات حرفه ای عکاسی و تصویر برداری به شما عزیزان می باشد.
بعضی از خدمات قابل ارایه در این مجموعه عبارتند از : آتلیه عروس,عکاسی پرتره,عکاسی خانوادگی,عکس پرسنلی,عکاسی اسپرت,عکاسی با دکور نوروز,عکاسی با دکور شب یلدا,عکاسی با دکور کریسمس,


جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه ستاره ونوس ، میتوانید با شماره تلفن تماس حاصل نموده و یا به آدرس " میدان هروی ، خیابان وفامنش ،  - آتلیه ستاره ونوس " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید).

آتلیه ستاره ونوس تهران، آتلیه عکاسی ستاره ونوس تهران داری آتلیه تخصصی عروس و داماد با آلبوم ایتالیایی ویژه، دارای باغ و امارت اختصاصی، دارای کادر مجرب و حرفه ای خانم جهت فیلمبرداری و عکس برداری و ...

آتلیه ستاره ونوس جزو آتلیه های شمال تهران در محدوده میدان هروی است . تخصص های آتلیه ستاره ونوس عکاسی عروسی ، عکاسی کودک و عکاسی اسپرت یا عکاسی خانوادگی است . اگر به دنبال آتلیه عروس در شمال تهران یا آتلیه عکاسی در محدوده میدان هروی هستید میتوانید به آتلیه ستاره ونوس مراجعه کنید .

آتلیه عکس و فیلم ستاره ونوس (استودیو خدمات سینمایی ستاره ونوس) بهترین آتلیه عکاسی تهران برترین ارائه دهنده خدمات: عکاسی صنعتی، عکاسی ازدواج، عکاسی فشن، عکاسی کودک، عکاسی بارداری، تولید فیلم کوتاه، کلیپ آشنایی، کلیپ اسپرت، فضاسازی و اصلاح رنگ، بازسازی عکس و فیلمهای قدیمی یا آسیب دیده، عکاسی دکوراتیو و برگزار کننده تورهای عکاسی در میان استودیو های خدمات عکس و فیلم در کشور ایران و به ویژه شهر تهران آتلیه عکس و فیلم ستاره ونوس به عنوان بهترین آتلیه عکاسی تهران خدمات زیر را با استاندارد و کیفیت متفاوتی ارائه می نماید:

عکاسی پرتره کلیه مراحل از عکاسی تا چاپ توسط پرسنل خانم تحصیلکرده دانشگاه هنر – الزهرا تهران  
عکاسی و فیلم سازی تخصصی ازدواج شامل: عکاسی و کلیپ آشنایی (اسپورت) – نامزدی – عقد و عروسی (مجلس) – کلیپ ویژه با کارگردانی سینمایی  
عکاسی صنعتی به همراه نورپردازی با مدرن و خلاق ترین متد های روز  
عکاسی بارداری با به تصویر کشیدن احساس پدر و مادر پیش و پس از تولد نوزاد  
عکاسی مدلینگ (فشن)
عکاسی کودک به صورت تخصصی از خردسالی تا نوجوانی با محیطی شاد و کودکانه  
تولید فیلم کوتاه شامل کلیپ آشنایی – کلیپ با فیلم نامه کوتاه اختصاصی به کارگردانی کارگردان تحصیل کرده سینمایی  
تهیه و تولید عکس های مرتبط با طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کودک – اتاق خواب و …  
برگزاری تورهای ویژه عکاسی با همکاری آژانس مسافرتی قصر سفر  
آماده همکاری با آرایشگاه ها و مزون های معتبر تهران و البرز  
آماده همکاری با تالارهای معتبر استان تهران و البرز  

آتلیه ستاره ونوس از سال 1386 در شمال شرق تهران در محله حسین آباد (پاسداران - مبارک آباد) و در سبک کلاسیک هنری مشغول به فعالیت می باشد. استودیو ستاره ونوس دارای خدمات عکاسی عروس، عکاسی کودک، عکاسی اسپرت و عکاسی مدلینگ است. این اتلیه دارای فضایی لوکس به مساحت 1000 مترمربع، لوکیشن های 3بعدی، کادر مجرب و تحصیلکرده بانو و مجوز اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران می باشد.

✅ با کادر مجرب خانم و آقا ، خلاق وخوش برخورد
✅ d SLR ،۴K و Full HD به همراه تصویر برداری هوایی(۴k) ، کرین و…
✅ واحد مجاز اتحادیه
✅ساخت کلیپ مراسم (عروسی،تولد،سالگرد ازدواج و …)با سناریو خاص توسط کارگردان سینما،
✅ عکاسان حرفه ای با تحصیلات آکادمیک ،مدلینگ تخصصی مزون ،
✅ ساخت تیزر و آتلیه تخصصی کودک
✅ با تجهیزات به روز و حرفه ای شامل. Gopro 4k , استدی کم ، ست لنزهای فوق حرفه ای ،فلاش استودیوی فوق حرفه ای پرتابل ، فیلمبرداری در حال حرکت صدابرداری فوق حرفه ای توسط بوم،فیلمبرداری بر روی ریل ،فیلمبرداری فرمالیته مراسم،عکسبرداری فرمالیته مراسم


گروه هنرمندان ستاره ونوس از سال ۱۳۸۶ به مدیریت سرکار خانم زهره ترابی فعالیت خود را آغاز نموده و در زمینه های متعدد هنرهای بصری از جمله

آتلیه ستاره ونوس
با مدرن ترین متد روز دنیا و استفاده از بهترین ابزار آماده ثبت خاطرات شما عزیزان هستیم.

آتلیه ستاره ونوس با پرسنل مجرب با حضور دائمی و برخوردی صمیمی اعتماد، ارامش و کیفیت را برای شما به ارمغان می اورند.

نقاشی با تکنیک های: • آبرنگ • فوماتو • کلاژ • نقاشی بر روی شاسی • نقاشی گرافیتی



عکاسی با موضوعات: • ازدواج • مدلینگ • صنعتی و …



فیلم سازی و تصویرسازی دیجیتال



مشغول بوده و هستند و تحت عنوان آتلیه ستاره ونوس با مجوز از اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران آماده ارائه خدمات مربوطه به هموطنان عزیز علی الخصوص عروس و دامادها می باشد.

استودیو عکاسی ستاره ونوس دارای بیش از ۲۰ لوکیشن مجزا در فضایی بالغ بر ۱۵۰ متر مربع جزء معدود آتلیه های تخصصی فعال در زمینه عکاسی ازدواج با برترین متدهای روز دنیا می باشد، نمونه عکسهایی که ملاحظه می فرمایید تماما در فضای آتلیه عکاسی شده است. علاقه مندان قبل از عکاسی حتما با شماره تماس آتلیه عکس ۲۲۹۴۶۱۳۷ تماس گرفته تا هماهنگی های لازم صورت پذیرد.



از زبان زهره ترابی مدیریت آتلیه ستاره ونوس:

حرفه ی عکاسی من ۷ سال پیش آغاز شد زمانی که من در تهران در سن ۲۰ سالگی وارد دانشگاه الزهرا و موفق به تأسیس کارگاه تمرینی عکاسی شدم. پس از آن با شرکت در کارگاه های مختلف آموزشی و مطالعه فراوان در زمینه عکاسی نورپردازی و مدلینگ، با ممارست و کمک گرفتن از آموخته های پیشینم در زمینه طراحی و نقاشی اقدام به فعالیت حرفه ای در زمینه عکس و فیلم نمودم. چیزی که من خیلی زود یاد گرفتم این مسئله بود که هر چند که داشتن یک شغل موفق در عکاسی مد و ازدواج درگیری بسیار بیشتری از داشتن دوربین و دانش فنی است، همانطور که در هر نوع تخصص موفقیت مبتنی بر دو چیز است: مهارت های عکاسی، همچنین یک دانش عمیق از موضوع مربوط. در این مقاله من قصد دارم برخی از تجربیات بدست آمده ام را به اشتراک بگذارم :

عکاسی مجالس

عکاسی مراسم عکس ها هر کدام یک کتابند، برخی شبیه قصه برخی شبیه شعر، اما به نظر من عکس های عروسی لحظه های بکر سرودن شعر است. این عکس ها حاوی عشق، قول و قرار، عهد و پیمان، خاطره، صبر و شکیبایی و لذت است. از همین رو نمی توان برای آنها قیمت تعیین کرد. عکاسی از مجالس ازدواج راه طولانی را پیموده است. با استفاده از تکنولوژی دوربین های عکاسی و قدرت ابزارهای ویرایش تصویر، عکاسان مجالس ازدواج قادرند عکس های طراحی شده ای از مراسم ازدواج خلق کنند که برخی اوقات بسیار تحسین برانگیزند. وقتی زمان عکاسی فرار می رسد، همه زوج ها انتظار دارند عکس های منحصر به فرد و بی نظیری از آنها گرفته شود. که دست یافتن به این مهم بسته به توان گروه هنرمندانی است که عکاسی به آنها واگذار شده است.

قسمت آسان کار …

برخی از عکاسان دوست ندارند به اعتراف اینکه ، در فرآیند عکاسی بیشتر مشتاقند به داشتند مدلهایی جذاب و سرحال در صورتیکه غافل می شوند از تکنیک های تجربه شده یا ابداعی، شناخت فیزیک چهره و بدن، لوکیشن های محلی، نورپردازی مختص هر چهره و فیگور متناسب با هر بدن و در نهایت استفاده از امکانات گرافیکی موجود.

اگر شما برای عکاسی در شاخه عکاسی از بانوان مشغولید حتما به ایجاد زیبایی و تفاوت در انتخاب مو، آرایش، لباس و سبک پوشش آن و همچنین فیگورهای متناسب با آن توجه داشته باشید.

من در تجربه حاصل شده برای خودم استفاده از آرایشگر ماهر چه در زمینه مو و چه در زمینه صورت و حتی ناخن و همچنین استفاده از پوشش های متناسب با سن و آرایش را بسیار تأثیر گذار می دانم.

ریخته گری مدل

مرحله اول انتخاب ژانر مناسب برای مدل است و من معمولا این کار را با برگزاری یک ریخته گری مدل اختصاص داده شده برای هر شات انجام می دهم. هدف اصلی در اینجا این است که برای انتخاب مدل یا مدل ها، صرف زمان مفید است. بدین منظور با عکاسی از سوژه در سه زاویه مختلف عکاسی با دو یا سه نور متفاوت نقاط ضعف و یا قوت مدل را سریعا یافته و سعی می کنم از تمام قابلیت های سوژه بهره ببرم.

مرحله دوم میزان هزینه ای ایست که فرد برای پروژه عکاسی در نظر دارد این بدان معنی است که شخص جهت گرفتن نتیجه بهتر حاضر است چقدر در جهت پیشنهادات شما به عنوان مثال آرایشگاه – لباس – فضا حاظر به هزینه کردن می باشد.

مرحله سوم استفاده از ابداعات و ثبت احساسات لحظه ای خارج از قواعد تعریف شده که به معنای خلاقیت می باشد.

مرحله چهارم ایجاد گرافیک فکر شده و متناسب با کادر عکس می باشد که این مسئله می تواند به استفاده عکس نهایی نیز بستگی زیادی داشته باشد.

استفاده از سازماندهی مناسب

برای من، سازماندهی یک برنامه عکاسی ازدواج در استودیو با عکاسی طبیعت بسیار نزدیک است. برای گرفتن عکس های خوب در روز ازدواج داشتن برنامه مناسب و متناسب با بدن، چهره و شخصیت عروس و داماد یک امر ضروری است.

به عنوان مثال در صورتی که یک از طرفین چاق و دیگری لاغر باشد و یا یکی کوتاه و دیگری بلند باشد یکی از بهترین ژانرهای مورد نظر من عکاسی با موضوع طنز و فکاهی غیر رسمی است که شاید این برای مراسم ازدواج زیاد جالب به نظر نرسد ولی جایگزین کردن احساسات مصنوعی رومانتیک با سوژه های غیر رومانتیک منطقی ترین روش برای داشتن عکس هایی با بیان پر مسرت و احساس واقعی است که می تواند نتایج متفاوت و بسیار دلپسندی را برای ثبت خاطرات عروس و داماد در پی داشته باشد.

همچنین استفاده از تجهیزات مناسب و لنزهای با زاویه دید عریض در فضاهای بسته استودیو یا باغ و همچنین بکارگیری لنزهای تله در ثبت لحظه هایی که معمولا عروس و داماد نا خودآگاه در دام کادر عکاس گرفتار می شوند یا استفاده از لنزهای مایکرو در ثبت لحظه هایی پر آسایش در یک فضای پر تضاد و تناقض معمولا راهکارهایی مناسب جهت ثبت لحظه ها با نگاهی متفاوت است.

کنترل نامحسوس سوژه

یکی از اشتباهات کلاسیک که من می بینم این است که عکاسان بیش از توان تلاش برای بدست آوردن توان فنی یا کنترل روشنایی می کنند و این هنگامی است که یک مدل مناسب و آماده به شات است.

در صورتیکه زمان عکاسی حتما می بایست مدل را کاملا در اختیار گرفت و از مسائل فنی و تکنیک ها ذهن را خالی کرد. یعنی آنقدر قبل از عکاسی تکنیک و نورپردازی را می بایست تمرین کرد که زمان عکاسی فقط ذهن مشغول سوژه و بکارگیری حداکثر بازده کار باشد.

به عنوان مثال یک راننده خبره حین رانندگی هرکز به دنده کلاج و یا ترمز نگاه نمی کند و اصولا ذهن وی از تمرکز روی این موارد آسوده است و ناخودآگاه راننده به استفاده از این ابزارها مشغول است یک عکاس برای بدست گرفتن کنترل سوژه حتما می بایست مواردی نظیر کنترل دوربین، تنظیم نور و تنظیمات تجهیزات را به صورت ناخودآگاه در حین عکاسی بتواند انجام دهد.

ایجاد یک ریتم

هنگامی که مدل عکاسی شما می تواند مانند یک عملکرد ضبط باشد. اکثر مدل ها دارای مجموعه ای از حرکات و اکت هایی باشند. در نمونه عکاسی مدلینگ یک مدل ممکن است در موقعیت مورد نظر شما قرار بگیرد شما می بایست زمان شنیدن صدای شاتر فیگور جدیدی را مطرح کنید. برای ایجاد یک ریتم دوجانبه و سریع سعی کنید که این باعث افزایش بازده کار خواهد بود.


خدمات: عکاسی صنعتی، عکاسی ازدواج، عکاسی فشن، عکاسی کودک، عکاسی بارداری، تولید فیلم کوتاه، کلیپ آشنایی، کلیپ اسپرت، فضاسازی و اصلاح رنگ، بازسازی عکس و فیلمهای قدیمی یا آسیب دیده، عکاسی دکوراتیو و برگزار کننده تورهای عکاسی در میان استودیو های خدمات عکس و فیلم در کشور ایران و به ویژه شهر تهران آتلیه عکس و فیلم ستاره ونوس خدمات زیر را با استاندارد و کیفیت متفاوتی ارائه می نماید:
عکاسی پرتره کلیه مراحل از عکاسی تا چاپ توسط پرسنل خانم تحصیلکرده دانشگاه هنر – الزهرا تهران
عکاسی و فیلم سازی تخصصی ازدواج شامل: عکاسی و کلیپ آشنایی (اسپورت) – نامزدی – عقد و عروسی (مجلس) – کلیپ ویژه با کارگردانی سینمایی

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس آتلیه ستاره ونوس (هروی)

جهت دریافت آدرس و تلفن آتلیه عکاسی ستاره ونوس- میدان هروی در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات استودیو عکاسی ستاره ونوس-پاسداران برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به آتلیه ستاره ونوس (هروی)؟ از مجموع 3 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
3%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد