استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

آتلیه عکاسی رضا اسداللهی-برگها ( زعفرانیه )


اطلاعات آتلیه عکاسی

به گزارش سایت دوشیزه از آتلیه عکاسی برگها:استودیو برگ ها ،شرکت عکاسی و تولید فیلمی است که در بریتانیا تاسیس شده است.مدیر عامل این شرکت آقای رضا اسداللهی هستند که در کشورهای مختلفی همچو آلمان ، انگلستان،ایران،روسیه،فرانسه،هلند و آمریکا فعالیت دارند.
عکاسی پرتره در خانه یا در هر محل دیگر به انتخاب مشتری نیز براساس نیازانجام میشود.عکاسی عروسی از نوع کلاسیک تا مدرن و یا تلفیقی از هر دو جز مهارتهای این گروه حرفه ای میباشد.
استودیو برگها خدمات مختلفی از جمله عروسی،پرتره،شرکت ها و مدل سازی راارائه میدهد.که بیشترین تمرکز آنها فعلا در قسمت مراسم های عروسی میباشد،به همین دلیل اکثر نمونه کارهایی که در گالری برگها وجود دارد از این بخش هستند . فضای داخلی آتلیه برگها مدرن و خیره کننده است.دفتر کار این گروه در محدوده زعفرانیه واقع شده است و میتوان به جرات این مجموعه را یکی از بهترین آتلیه های شمال تهران دانست.
تیم عکاسی آقای اسداللهی انواع خدمات عکاسی و فیلمبرداری رو متناسب با سلیقه مشتری انجام میدهندو سبک های مختلفی برای عکاسی مادلینگ حتی درخارج ازایران دارن که این کار با هزینه عروس و داماد انجام میشود.
کلیپهای عروسی هنری و حرفه ای موسیقی هایی که انتخاب کرده بودندانصافا خیلی خوب بود،کاملا با ژستها و مکان ها همخوانی داشت،آلبوم دیجیتال در اندازه های مختلف و انواع مختلف فیلم برداری عروسی با سبک های مختلف رو انجام میدن.
مجموعه عکاسی برگها، باغ هاو عمارت های بی نظیری برای عکاسی عروس و داماد دارند که میتوان در زیبایی و جذابیت عکس های شما تاثیر بسزایی داشته باشد.استودیو برگها گزینه مناسبی است برای افرادی که به دنبال یک آتلیه حرفه ای و گران قیمت در تهران میگردند،میباشد.از این جهت که آتلیه برگها در کلاس لوکس سایت دوشیزه قرار گرفته است.
قبل از بازدیدازآتلیه برگها حتما با دفتراستودیواسدالهی تماس بگیرید تا یه وقت مشاوره براتون در نظر بگیرند تا علاوه بر دیدن نمونه کارهای آتلیه برگها بتونید یک مشاوره داشته باشید و طبق نظر شما و پیشنهادات مدیر استودیو یک انتخاب خوب داشته باشید.


برند اسداللهی متعلق به رضا اسداللهی میباشد و هرگونه فعالیت و تبلیغات به نام اسداللهی و برگها غیر قانونی بوده و پیگرد قانونی دارد.
استودیو برگ ها ،شرکت عکاسی و شرکت تولید فیلم که در بریتانیا تاسیس شده است. این شرکت با عکاسان مجرب دیجیتال با بیش از 25 سال سابقه در حال خدمتند . مدیر عامل این شرکت آقای رضا اسداللهی است .او یک عکاس مشهور و حرفه ای است که پس از اتمام تحصیل به تحصیلات دانشگاهی رسمی در عکاسی و پس از فارغ التحصیلی در این رشته کار خود را آغاز نموده است. او در کشورهای مختلفی همچو آلمان ، انگلستان ، ایران ، روسیه ، فرانسه ، و هلند و امریکا فعالیت دارد. عکاسی پرتره در خانه یا در هر محل دیگر به انتخاب مشتری نیز بر اساس نیاز انجام میشود. عکاسی عروسی از نوع کلاسیک تا مدرن و یا تلفیقی از هر دوجز مهارتهای اصلی بشمار میرود.
استودیو برگها خدمات مختلفی از جمله عروسی ، پرتره ، شرکت ها و مدل سازی را پیاده سازی میکند.در حال حاضر فعال ترین بخش استودیوعروسی است ، به همین دلیل اکثر عکسها در گالری عکس از این بخش است. تاکید زیادی که در سبک مدرن رپرتاژ عکاسی ، قرار داده شده و همچنین قسمت سنتی که کار بیشتری میبرد.برای اطلاعات بیشتر در مورد خدمات برگ ها استودیو میتوانید با ما تماس بگیرید.



اطلاعات کاملتری از آتلیه برگها دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید



تهیه گزارش استودیو عکاسی و فیلم برداری برگها: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس آتلیه عکاسی رضا اسداللهی-برگها ( زعفرانیه )

جهت دریافت آدرس و تلفن آتلیه عکاسی برگها(رضااسداللهی) در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات استودیو عکاسی برگها برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به آتلیه عکاسی رضا اسداللهی-برگها ( زعفرانیه )؟ از مجموع 9 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
6%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد