استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

آتلیه عکاسی روفیا ( پاسداران )


اطلاعات آتلیه عکاسی

به گزارش سایت دوشیزه از آتلیه عکاسی روفیا : ما چند روز پیش برای دیدن نمونه کارهای استودیو عکس و فیلم روفیا به دفتر شون در پاسداران(شمال تهران) رفتیم .فضای بزرگ و دکور های شیکی دارند که مهمتراز اون یه پیانوی زیبا بود که البته بیشتر آتلیه ها این یه قلم رو دارن . خانم وکیلی مدیریت آتلیه عروس روفیا رو برعهده دارن که ضمن دیدن آلبوم های عکس و فیلم عروس توضیحات لازم رو به ما دادن.
ما دوتا از آلبوم هاشونو دیدیم اولی عکسهای عروس توی باغ بود که خیلی طبیعی رتوش شده بود کادر بندی خوبی داشتن و طراحی آلبوم هم جالب بود ،دومی یه آلبوم عکس اسپرت بود که تنوع لباس و آرایش زیادی داشت نورپردازی خوبی داشتن و ژستهاشون هم کمی فشن بود.بعد از دیدن آلبوم ها یه کلیپ بهمون نشون دادن که نورپردازی و کارگردانی خوبی داشت و تدوین اون یکم فان و بامزه بود اما میشد فهمید که سبکشون رئاله چون عکسها خیلی طبیعی بود و همه ژستها هم زنده به نظر میرسید .
همینطور که میدونید ایتم های مختلفی برای عروس و داماد ها وجود داره مثل : انواع فیلمبرداری،ساخت انواع کلیپ عروسی و کلیپ اسپرت و انواع مختلف دیگه ای که هر کدوم جزئیات بخصوص خودشون را دارن، مثلا برای فیلمبرداری شما باید نوع فیلم رو انتخاب کنید و که از نظر کیفیتی میتونن متفاوت باشن تعداد دوربین ها توی زیبایی فیلم شما میتونه تاثیرگذار باشه و همچنین استفاده از ابزار کمکی مثل کرین که برای زیبایی فیلم و مجلس شما میتونن کمک کننده باشن که انتخاب هر کدوم از اونا میتونه روی هزینه هاتون تاثیر داشته باشه مثل short film + آماده شدن + به هم رسیدن + باغ + پشت صحنه + Dance + ماشین + مونتاژ مراسم و ... تحویل فیلمهای مادر روی هارد+ فیلم برداری 3 دوربین،Dslr full HD راستی پایه قیمتهای این آتلیه عروس در کلاس متوسط سایت دوشیزه قرار میگیره که باید بدونید هزینه آلبوم و ساخت کلیپها و ..... به این قیمت اضافه میشه.آتلیه عکاسی و فیلم برداری روفیا لوکیشن های زیبای عکاسی مثل باغ و عمارتهای قدیمی حتی لوکیشن هایی در کویر و شمال کشور دارن که میتونید هرکدوم رو دوست دارید انتخاب کنید.
سبک کارهای آتلیه ها باهم متفاوته و البته سلیقه آدمه هم باهم فرق میکنه به نظر من اگه هنوز جایی رو انتخاب نکردید اول مشخص کنید برای خودتون که چه سبکی رو میپسندیدوبعد از اون مطابق سلیقه و بودجتون آتلیه رو انتخاب کنید اینجوری میتونید متناسب با شرایط خودتون و از نظر خودتون بهترین آتلیه رو انتخاب کنید.برای رفتن به آتیله روفیا حتما از قبل هماهنگ کنید تا بتونید ضمن دیدن نمونه کاراشون اطلاعات لازم برای انتخاب لوکیشن ها و پکیج های اتلیه و حتی هر چیزی که لازم دارید از خانم وکیلی بگیرید.امیدوارم که بهترین هارو انتخاب کنید و باشکوه ترین و زیباترین لحظات براتون رقم بخوره خیلی خیلی دوستون دارم.


اطلاعات کاملتری از آتلیه روفیا دارید؟حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید



تهیه گزارش استودیو عکاسی و فیلم برداری روفیا:انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس آتلیه عکاسی روفیا ( پاسداران )

جهت دریافت آدرس و تلفن آتلیه عکاسی روفیا در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات استودیو عکاسی روفیا برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به آتلیه عکاسی روفیا ( پاسداران )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد