استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

آتلیه عکاسی فرد ( اقدسیه )


اطلاعات آتلیه عکاسی

به گزارش سایت دوشیزه از آتلیه عکاسی فرد : اگه در جستجوی آتلیه عکاسی برای عروسی هستید , شاید این مطالب بهتون کمک کنه تا انتخاب خوبی داشته باشید .اول از همه باید بدونید که این انتخاب به سلیقه ی افراد بستگی داره . من خیلی وقته که دنبال بهترین آتلیه عروس تهران میگردم و امروز متوجه شدم که بهترین اتلیه میتونه از نظر هرکسی یه جایی باشه و هرکسی تو سبک و سلیقه خودش میتونه بهترین عکاس و فیلمبردار عروسی را انتخاب کنه . با آقای یعقوبی مدیریت این استودیو آشنا شدیم و در موردکارصحبت کردیم , باید اول از نمونه کارهاشون بگم که این آتلیه دکور های انچنانی و خیلی خاصی نداره وبیشتر روی ژستها و هنر عکاسی تمرکز داره نمونه هایی از عکسهای عروس داماد توی باغ دیدم و یه آلبومهایی از عکاسی توی عمارتهای قدیمی , نکته قابل توجهی که داشت سادگی و طبیعی بودن رتوش تصاویر بود.
آقای یعقوبی مدیریت استودیو فرد که در محله اقدسیه قراردارد در ادامه توضیح دادند که هزینه هاشون بستگی به ایتم های انتخابی داره البته هزینه های آلبوم های عروس و کلیپهای مادلینگ و کلیپ عروسی جدا محاسبه میشه و بهترین کار اینه که هرکسی متناسب با شرایط و بودجه و سلیقش ایتم هارو انتخاب کنه . موسسه مشاورین تدارکات و ملزومات عروسی دوشیزه با توجه به قیمت های پکیج های فیلم وعکس آتلیه های تخصصی عکس تهران در سال جاری ، آتلیه فرد را در کلاس قیمت متوسط لیست محبوب ترین آتلیه های تهران قرارداده است.
برای فیلمبرداریهای مراسم هم حالتهای مختلفی مثل استفاده از چند دوربین ,پروژکشن ,کرین , و حتی استفاده از فیلمهای با کیفیت تر داره که متناسب با استفاده از امکانات بیشتر هزینه ها هم بالاتر میره. آتلیه عروس فرد هم عکاس و فیلم بردار خانوم و هم اکیپ عکاسی آقا دارند و امکان استفاده از باغها و لوکیشنهای مختلفی در شهر و یا خارج از شهر رو هم به شما میدن .میتونید برای اطلاعات بیشتر و حتی مشاوره با مدیر تماس بگیرید و یه وقت درخواست کنید اینطوری هم میتونید نمونه کارهاشونو ببینید و هم اینکه باتوجه به بودجه ای که برای انتخاب آتلیه عکاسیتون در نظرگرفتید، از ایتم ها اطلاعات بیشتری بدست بیارید .. خیلی دوستون دارم امیدوارم خوشبخت بشید ...... هفته آینده در ادامه آتلیه گردی خودم قراره به محله های لویزان،شیان،شهرک محلاتی،مینی سیتی،کاشانک برم تا یک آتلیه خوب برای مراسم عروسیم پیدا کنم.


تهیه گزارش استودیو عکاسی و فیلم برداری صدف بانو : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس آتلیه عکاسی فرد ( اقدسیه )

جهت دریافت آدرس و تلفن آتلیه عکاسی فرد در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات استودیو عکاسی فرد برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به آتلیه عکاسی فرد ( اقدسیه )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد