استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

آتلیه عکاسی فرزاد ( شریعتی )


اطلاعات آتلیه عکاسی

به گزارش سایت دوشیزه از آتلیه عکاسی فرزاد : سلام امروز میخوام براتون از تجربه رفتنم به استودیو تخصصی عروس فرزاد بگم چند روز پیش با آتلیه تماس گرفتم و خواستم تا یه وقت بهم بدن برای دیدن نمونه های جدید عکس و فیلم عروس .
این آتلیه شیک و مدرن انواع مختلفی از دکورهارو داره والبته ناگفته نمونه که باغها و عمارتهای اختصاصی شخصی هم دارند،که با توجه به سلیقه مشتری و هزینه های ورودی مختلفی که دارند از اونها استفاده میکنند . آقای فرزاد مدیر آتلیه هستند ایشون اول یه نمونه آلبوم عکسهای عروسی به ما نشون دادن که توی یه باغ گرفته شده بود. راستشو بخواید نور پردازی عکسها خیلی حرفه ای بود،ژست های جدید و حرفه ای عروس داماد خیلی برام جالب بود داشتن و لوکیشن های زیبا هم به جذابیت و خاص بود عکسهای عروس داماد کمک کرده بود .
اما طراحی آلبومشون خیلی با سلیقه من جور نبود .بعد از اون یه آلبوم اسپرت دیدم که با میکاپ ها و لباسهای مختلفی گرفته شده بود با دیدن این دو البوم میشد متوجه شد که ایشون بیشتر سبک رئال و کلاسیک ویکم عاشقانه کار میکنن چون عکسها زنده بودن و رتوشهای طبیعی و واقعی داشتن میدونم که این مسئله برای خیلی از عروس و داماد ها مهمه ،چون یکی از دغدغه های منو همسرم هم طبیعی بودن کاراست.
بعد از دیدن آلبوم ها یه قسمت از ویدئوای رو برام گذاشتن که مربوط به عروس و داماد و ساقدوش ها بود از لحظه های آماده شدن تا شیطنت ساقدوشهاو لحظه های رمانتیک تا سالن و جشن و شادی . ایتم های مختلفی رو دارن که میتونید متناسب با بودجه و شرایط و سلیقتون هر کدوم رو که دوست دارید انتخاب کنید ایشون توضیح دادن که حتی میتونن برای کلیپ اسپرت و عکسهای مادلینگ به خارج از شهر مثل دریا کویر یا هر لوکیشن خاص و جذابی برن و چند نمونه از کار های شمال و کویرشون رو به ما نشون دادند . سایت راهنمای عروسی دوشیزه در ادامه گزارشات میدانی که از آتلیه های معروف و مطرح تهران تهیه میکند و با توجه به قیمت های اعلامی از سمت مدیریت استودیو فرزاد این مجموعه را در لیست آتلیه های تخصصی لوکس در مناطق شریعتی،قلهک،دولت،قیطریه و پل رومی قرارداد.
به نظر من انتخاب یه آتلیه عکاسی حرفه ای برای عروسی کاملا سلیقه ایه و چون سبکهای مختلفی برای این کار هست مثلا خیلی ها عکسهای عروسی فشن دوست دارند, خیلی ها رومانتیک ,و خیلی ها مثل من رئال و طبیعی میپسندن پس نمیشه در کل گفت که بهترین اتلیه تهران یا هر شهر دیگه ای کجاست اما برای پیدا کردن یه آتلیه عروس متناسب با سلیقه خودتون میتونید به جاهای مختلفی برید و کارهاشونو باهم مقایسه کنید تا در نهایت بتونید بهترین انتخاب رو داشته باشید .تفاوت قیمتهای عکس و فیلم عروسی به خیلی چیزها بستگی داره اما باید بدونید که نوع فیلمی که استفاده میشه و تعداد دوربین ها لوازم جانبی و جلسات عکس و فیلم،البوم دیجیتال عروسی،لیت ها ،عکس سر مجلسی،همه ی اینها و موارد دیگه میتونه روی قیمت نهایی تاثیر داشته باشه و البته قیمت البوم ها و کلیپها هم به دلیل سایز و نوع لوکیشنی که استفاده میشه متفاوته . اگه تصمیم دارید که به آتلیه عکس و فیلم فرزاد برید بدونید که این آتلیه دارای مجوز رسمی از اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران هست و در خیابان شریعتی نبش خیابان دولت در برج نگین قلهک قرارداره
در خواست کنید که در مورد انتخاب ایتم ها و لوکیشن ها متناسب با شرایط شما یه مشاوره بهتون بدن اینجوری فکر میکنم که میتونید بهترین نتیجه رو بگیرید . بهترین هاروبراتون آرزو میکنم .



تهیه گزارش استودیو عکاسی و فیلم برداری فرزاد : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه


معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس آتلیه عکاسی فرزاد ( شریعتی )

جهت دریافت آدرس و تلفن آتلیه عکاسی فرزاد در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات استودیو عکاسی فرزاد برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به آتلیه عکاسی فرزاد ( شریعتی )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد