استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

آتلیه عکاسی مازیارکبیری ( سعادت آباد )


اطلاعات آتلیه عکاسی

به گزارش سایت دوشیزه از آتلیه عکاسی سوشیانس (مازیارکبیری) :چند وقتیه که دنبال یه آتلیه خیلی خوب برای عروسی میگردم به همین خاطر یه لیست از آتلیه های پونک،شهرک غرب،سعادت آباد اماده کردم و با گرفتن وقت قبلی به استودیو هاشون میرم . آتلیه ای که امروز میخوام بهتون معرفی کنم استودیو مازیار کبیری با مدیریت با آقای کبیری در محدوده سعادت آباده که از نظر قیمت پکیج ها در کلاس متوسط سایت دوشیزه قرارگرفته است.
استودیو عکاسی و فیلمبرداری سوشیانس , داخل آتلیه بسیار ساده و مرتبه اما مدرنه بعد از ورود یه نمونه آلبوم عکسهای عروس توی باغ ویه نمونه از عکاسی مدلینگشون رو دیدم .
عکسها نور خیلی خوب داشتن و سبک کارشون رئال بود و روتوش عکسها خیلی طبیعی به نظر میرسید بعد از اون یکی از فیلم هاشون رو برامون گذاشت که خلاصه های قسمت های مختلف یک مجلس عروسی بود و با چند دوربین گرفته شده بود . البته اینو باید بدونید که انتخاب نوع فیلمبرداری و لوکیشن ها میتونه با توجه به سلیقه شما انجام بشه این آتلیه انواع عکسهای مادلینگ , عکاسی توی باغ و حتی عمارتهای زیبا رو هم ارائه میدن انتخاب آتلیه عروس یه کار کاملا سلیقه ایه که هرشخصی متونه متناسب با بودجه شرایط اجتماعی و سلیقه شخصی این کارو انجام بده هزینه های این آتلیه نسبت به رقبای دیگرشون بالاست و مدیریت این امکان رو به شما میدن که ایتم هارو کم و زیاد کنید تفاوت قیمتها به نوع فیلمبرداری و تعداد دوربین هاو همچنین به لوازم جانبی که برای بهتر شدن فیلم و عکس کمک میکنه داره , قبل از هر چیزی با گروهی که قراره قرار داد ببندید یه جلسه مشاوره داشته باشید تا بتونید متناسب با شرایط و علاقه ای که دارید ایتم های موردنظرتونو انتخاب کنید برای قرار داد با این استودیو مازیارکبیری میتونید مبلغی رو بابت بیعانه بپردازید تا نوبت شما رو رزرو کنند و مابقی کارها مثل تحویل و تسویه و جلسات عکاسی و کلیپهای عروسی و یا حتی لوکیشن های عکاسی خارج از شهر باید با مدیریت هماهنگ بشه .اگه انتخاب آتلیه شما هم این جاست میتونید با هماهنگی قبلی برا دیدن کلیپ های عروسی و تصاویر عروس و مادلینگ به دفترشون برید و تمام اطلاعات لازم رو بگیرد . امیدوارم که بهترین انتخاب رو داشته باشید و این مطالب هم بهتون کمک کرده باشه  

 

مازیار کبیری در سال 1379 به عنوان اولین مانکن حرفه ای و رسمی ایران بعد از انقلاب در کمپانی هاکوپیان کار خود را آغاز کرد و به مدت 10 سال در آن کمپانی به عنوان مانکن ثابت به فعالیت خود ادامه داد.
مازیار کبیری رسما فعالیت خود را در شاخه عکاسی و فیلمبرداری تبلیغاتی، با تاسیس شرکت ارژنگ از سال 1386 شروع کرد که همکاری با بسیاری از برندهای معروف ایرانی و خارجی همچون آرین جین، آرا پوشش، پرشینه، ANTONIO ایتالیا،Arslanli ترکیه، Super Selva ایتالیا، SPRIMOR و ... از نمونه های بارز پرونده کاری ایشان محسوب می شود.
پیشینه کاری ایشان بیشتر در زمینه عکاسی مادلینگ و تبلیغاتی بوده ولی با توجه به درخواستهای بسیاری که از جانب عروس و دامادها می شده، ایشان استودیوی خود را با نام سوشیانس و با کسب مجوز رسمی از اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران، مختص عروس و دامادهای عزیز تاسیس کردند.
با توجه به همگام بودن با تکنولوژی و تکنیکهای عکاسی و فیلمبرداری روز دنیا، یکی دیگر از خدمات بارز استودیوی ایشان عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای زیر آب می باشد که توسط تجهیزات حرفه ای این شاخه انجام می گردد.

خدمات استودیو سوشیانس
-عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای عروس و داماد
-عکاسی حرفه ای صنعتی و تبلیغاتی
-عکاسی حرفه ای زیر آب
-ساخت کلیپ و تیزر
-ساخت ژورنال
ارتباط با استودیو سوشیانس




تهیه گزارش استودیو عکاسی و فیلم برداری مازیارکبیری (سوشیانس) : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس آتلیه عکاسی مازیارکبیری ( سعادت آباد )

جهت دریافت آدرس و تلفن آتلیه عکاسی مازیارکبیری(سوشیانس) در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات استودیو عکاسی مازیارکبیری(سوشیانس)برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به آتلیه عکاسی مازیارکبیری ( سعادت آباد )؟ از مجموع 3 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
1%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد