استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

آتلیه عکاسی گلستان شهر ( هروی )


اطلاعات آتلیه عکاسی

به گزارش سایت دوشیزه از آتلیه عکاسی گلستان شهر:همیشه همه ی ما دنبال بهترین ها هستیم مثلا دوست داریم برای ثبت بهترین لحظه ها در جشن عروسی بهترین آتلیه عکاسی رو انتخاب کنیم،به همین دلیل تصمیم گرفتم آتلیه گلستان شهر رو بهتون معرفی کنم که یکی از آتلیه های خوب پاسداران محسوب میشه.
پیدا کردن یک آتلیه خوب کاره سختی نیست کافیه اول مدل عکس و فیلمی رو که دوست دارید انتخاب کنید و یک لیست از آتلیه های عروس خوب شهر که مطابق خواسته شما کار میکنند انتخاب کنید.از میون اونها گروهایی که با هزینه هایی که شما برای این امر درنظر گرفتید،مطابقت دارند رو گلچین کنید و یک به یک به بازدید از دفاترشون برید.
اما از استودیو فیلم و عکس گلستان براتون بگم که،آتلیه یه خونه قدیمی بزرگ و بازسازی شده است که دکور های مناسبی در اون طراحی شده است.این مجموعه در سطح شهر تهران باغ و آتلیه های مخصوص دارندو سبکهای مختلف عکاسی مثل کلاسیک، رئال، فشن رو انجام میدند.
آتلیه عکاسی گلستان که درنزدیکی میدان هروی قراردارد، دارای کادر کامل خانم هم میباشد.البته یک نکته خوب دیگر اینست که تمام مراحل از گرفتن عکس و چاپ و صحافی زیر نظر مدیریت یعنی آقای رضوی کیا و در خود آتلیه انجام میشود.
وقتی وارد آتلیه شدیم،یک نمونه آلبوم عروس و یک نمونه آلبوم عکسهای مدلینگ از گالری کارهای جدیدشون به ما نشون دادندو بعد از اون کلیپ عروسی دیدم که سبک اون رئال و طبیعی بود.
به نظر من کیفیت فیلم ها و کلیپ های این مجموعه کمی بهتر از کار عکس ها شون بود،هزینه های عکاسی و فیلمبرداری عروس تو این آتلیه متفاوت وبه ایتم هایی که انتخاب میکنید مثل تعداد دوربین، لوازم جانبی فیلمبرداری ونوع فیلم بستگی دارد.
باید متوجه باشید که هزینه آلبوم عکس عروس،کلیپهای عروسی و ورودی عمارتها و مکان هایی که برای عکاسی و فیلم برداری انتخاب میکنید جدا محاسبه میشه،در مورد قیمت منوهای این مجموعه رو میتوان درکلاس متوسط قرارداد.اما به نظر من بهترین کار اینه که بعد از این که آتلیه مورد نظرتون رو انتخاب کردید یه جلسه مشاوره با مدیر داشته باشید تا کاملا متوجه روال کار بشید و متناسب با سلیقه ،شرایط و بودجتون بتونید ایتم هایی رو که دوست دارید انتخاب کنید.
برای قرارداد یک سوم از هزینه هارو باید بابت بیعانه بپردازید و مابقی مراحل پرداخت و انجام کار باید با مدیر هماهنگ بشه اما اگه هنوز برای آتلیه عکاسی عروس اقدامی نکردید.سایت دوشیزه پیشنهاد میکنه به این آتلیه عکاسی خوب در شمال تهران هم سری بزنید .


اطلاعات کاملتری از آتلیه گلستان شهر دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید



تهیه گزارش استودیو عکاسی و فیلم برداری گلستان شهر : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس آتلیه عکاسی گلستان شهر ( هروی )

جهت دریافت آدرس و تلفن آتلیه عکاسی گلستان شهردر سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات استودیو عکاسی گلستان شهربرای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به آتلیه عکاسی گلستان شهر ( هروی )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد