استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

آرایشگاه مردانه بلک اند وایت (تهرانپارس)


اطلاعات آرایشگاه داماد

به گزارش سایت دوشیزه از آرایشگاه مردانه بلک اند وایت
فعالیت مجموعه: آرایشگاه مردانه و داماد
مدیریت آرایشگاه مردانه بلک اند وایت:
محدوده آرایشگاه مردانه بلک اند وایت: شرق تهران
شماره تلفن آرایشگاه مردانه بلک اند وایت:
آدرس آرایشگاه مردانه بلک اند وایت: تهرانپارس خیابان بهار تقاطع 124
سایت آرایشگاه مردانه بلک اند وایت:
اینستاگرام آرایشگاه مردانه بلک اند وایت:
تلگرام آرایشگاه مردانه بلک اند وایت:
نمونه کار آرایشگاه مردانه بلک اند وایت:


قابلیت آرایشگاه داماد

آرایشگاه ظفر تهران یکی از آرایشگاه‌های موفق و معروف در نزدیکی منطقه تهرانپارس است که خدمات مجموعه‌ای از خدمات زیبایی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد، از جمله خدمات میکروبلدینگ ابرو مردانه و زنانه و خدمات فیبروز مردانه و زنانه است. در ادامه به معرفی این خدمات و مزایای آن در آرایشگاه ظفر تهران پرداخته خواهد شد:

1. خدمات میکروبلیدینگ ابرو مردانه و زنانه:
میکروبلیدینگ ابرو یکی از روش‌های جدید زیبایی روز به شمار می‌رود. این روش زیبایی شامل ایجاد ابروهای پرکثافت و پرطبیعت و با بهره‌گیری از رنگ‌های طبیعی و مناسب پوست، صورت شما را به نحوی زیبا و طبیعی در می‌آورد. با انجام این روش، به نظر می‌رسد که شما ابروهای طبیعی، طولانی و پرانرژی دارید.

آرایشگاه ظفر تهران با بهره‌گیری از روش‌های حرفه‌ای و استفاده از تجهیزات پیشرفته در خدمات میکروبلیدینگ ابرو، به مشتریان خود امکان داده است با داشتن ابرویی زیبا و جذاب، ظاهری جوان‌تر و بیشتر اعتماد به نفس داشته باشند.

2. خدمات فیبروز مردانه و زنانه:
فیبروز یک روش نوین در زمینه زیبایی و درمان مو است که با استفاده از پنبه و بادام ایجاد می‌شود. فیبروز مردانه و زنانه از طریق ایجاد موهای کاملاً طبیعی و با کیفیت بالا بر روی سر، به شما امکان می‌دهد تا ابرو و موی خود را در یک زمان کوتاه به صورت کاملاً متناسب و با سبک روز جوان سازید.

آرایشگاه ظفر تهران با بهره‌گیری از تکنولوژی و متخصصین حرفه‌ای و با توجه به ظرفیت حجیم خود، به مشتریان خود خدماتی با کیفیت فیبروز ارائه می‌دهد به همین دلیل، می‌توانید به سادگی با استفاده از این خدمات ابرو و موی خود را جذاب و زیبا کنید.

3. برخی دیگر از خدمات در آرایشگاه‌ظفر تهران:
از جمله سایر خدمات که در آرایشگاه ظفر تهران علاوه بر میکروبلیدینگ ابرو و فیبروز ارائه می‌شود، می‌توان به خدمات رنگ و لایتنینگ مو، ماساژ صورت، خدمات ناخن، اصلاح و افرایش موی صورت، لیفتینگ پلک و پروتز مو اشاره کرد.

در خلاصه، آرایشگاه ظفر تهران با بهره‌گیری از متخصصین حرفه‌ای، توانسته است خدماتی با کیفیت و متنوع در زمینه زیبایی را به تنهایی یا با ترکیب چندین خدمت به مشتریان خود ارائه دهد. هزینه های کم و با کیفیت بالا نسبت به سایر روش های دیگر، یکی از ویژگی های ممتاز و متمایز این آرایشگاه است که به مشت

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس آرایشگاه مردانه بلک اند وایت (تهرانپارس)

جهت دریافت آدرس و تلفن آرایشگاه داماد بلک اند وایت در سایت ثبت نام کنید. سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات آرایشگاه مردانه بلک اند وایت برای شما بصورت پیامک ارسال شود .

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به آرایشگاه مردانه بلک اند وایت (تهرانپارس)؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد