استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

آرایشگاه مردانه دانیال (تهرانپارس)


اطلاعات آرایشگاه داماد

به گزارش سایت دوشیزه از آرایشگاه مردانه دانیال
فعالیت مجموعه: آرایشگاه مردانه و داماد
مدیریت آرایشگاه مردانه دانیال:
محدوده آرایشگاه مردانه دانیال: منطقه 8 تهران
شماره تلفن آرایشگاه مردانه دانیال:
آدرس آرایشگاه مردانه دانیال: تهرانپارس خیابان وادار شرقی خیابان سلطانی
سایت آرایشگاه مردانه دانیال:
اینستاگرام آرایشگاه مردانه دانیال:
تلگرام آرایشگاه مردانه دانیال:
نمونه کار آرایشگاه مردانه دانیال:


قابلیت آرایشگاه داماد

ابروهای زیبا و منحصر به فرد، به دلیل جزئیات کوچکی که در صورت خوب بودن آن‌ها به زیبایی چهره افزوده می‌شوند، برای بسیاری از مردان و زنان بسیار اهمیت دارند. با توجه به ظاهر زیبایی که ابروها به چهره اضافه می‌کنند، در حال حاضر بسیاری از افراد به دنبال روش‌هایی برای تکمیل و بالا بردن زیبایی ابروهای خود هستند. یکی از روش‌هایی که برای لیفت و بهبود شکل ابرو مورد استفاده قرار می‌گیرد، لیفت ابرو موقت یا دائم با مواد است.
<br>

۱. لیفت دائمی ابرو با مواد:
<br>
ین روش لیفت ابرو با افزودن موادی در ابروها به شکل دائمی با هدف بالا بردن دوطرف ابرو، صورت می‌گیرد. این روش باعث بهبود شکل چهره افراد می‌شود و به آن‌ها امکان می‌دهد که ابروهای قوی‌تر، منحنی و جذاب‌تری داشته باشند.آرایشگاه‌های نی نی سایت، آرایشگاه عروس تهران و آرایشگاه ماه دختران از جمله مراکزی هستند که این خدمات را در نزدیکی تهرانپارس ارائه می‌دهند. در این آرایشگاه‌ها، تخصصی‌های مجرب و با تجربه، از استفاده از تجهیزات مدرن برای بهبود شکل ابروهای مشتریان خود استفاده می‌کنند و در نهایت یک ظاهر پرطرفدار و زیبا برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورند.

۲. لیفت موقت ابرو با مواد:
<br>
در یک روش دیگر، لیفت موقت با استفاده از مواد به کار می‌رود. در این روش، موادی مانند Botox (بوتاکس) در ابروها تزریق می‌شوند تا به شکل موقتی آن‌ها را بالا ببرند و به زیبایی و شکل دوطرف ابرو کمک کنند. برخی از برند های آرایشی و بهداشتی معروف مانند Estée Lauder, Clinique، Loreal Paris، Maybelline، Covergirl و Revlon نیز این خدمات را در صورت تجربه قبلی در این حوزه ارائه می‌دهند.

در نهایت، برای بهترین خدمات لیفت ابرو با مواد در نزدیکی آرایشگاه عروس تهران، نی نی سایت و ماه دختران، پیشنهاد می‌شود که از خدمات متخصصان و پزشکان با تجربه و با بازدید از جراحی های قبلی مطمئن شوید. همچنین، نکته مهمی که باید در نظر گرفت، رعایت اصول بهداشتی و شرایط بهداشتی و ایمنی پس از عمل است که باید به شدت پیگیر باشید.

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس آرایشگاه مردانه دانیال (تهرانپارس)

جهت دریافت آدرس و تلفن آرایشگاه داماد دانیال در سایت ثبت نام کنید. سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات آرایشگاه دانیال برای شما بصورت پیامک ارسال شود .

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به آرایشگاه مردانه دانیال (تهرانپارس)؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد