استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

باغ تالار تخت جمشید ( شهران )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از باغ تالارپذیرایی تخت جمشید:یکی از باغ های عروسی منطقه غرب تهران همین باغ تخت جمشیدهست،ظرفیت این باغ عروسی 800نفر و جای پارک و دسترسی محلی خوبی داره.از نظر سایت دوشیزه دراسامی باغ تالارهای غرب تهران در کلاس قیمت متوسط قرار می گیره.
محیط داخلی سالن های تالارتخت جمشید به تازگی تغییر کرده و این تغییرات هر دو سالن رو بیش از پیش زیباترو مجلل تر کرده، صندلی های مبله و میزهای گردون جدیدا به دکوراسیون اضافه شده و شمعدون های بلندی با گل های ویژه روی اونها قرار داده شده،نورپردازی ها جالبی در نمای داخلی دیوارها به کار رفته. میزهای سرو غذا که قبلا بزرگ و یک تکه بود، الان به صورت میزهای گرد و کوچک درآمده.
مدل جایگاه عروس و داماد هم تغییرات چشمگیری کرده مبل و پرده ها عوض شده و دور تا دور سن نور پردازی شده،آبشار زیبایی انتهای سالن عروسی ساخته شده که میتونید برای مراسم عقد سفره عقد رو در قسمت جلوی اون قرار بدید.
علاوه بر همه مواردگفته شده ، حریرآرایی،گل آرایی و آتیش بازی جزوء خدمات ویژه ای هستند که در صورت لزوم میتونید سفارش بدید تا براتون انجام بدن.باغ تخت جمشید در شهران شمالی،کیفیت غذاهاشون رضایت بخش و خوبه،مهمانداران با لباس های یکدست و مرتب خیلی خوب خدمات مربوط رو انجام میدن و میزهای غذا رو به موقع شارژ میکنند.تنوع منوهای باغ پذیرایی شهران در شمالغرب تهران زیاد و قیمت هاشون متفاوت هست.
پس اگر تصمیم دارید مراسم عروسی خودتون رو توی باغ تالار تخت جمشید در منطقه 5 تهران برگزار کنید،پیشنهاد می کنم حتما برای بازدید و تست غذا با مدیریت تماس بگیرید.


اطلاعات کاملتری ازباغ تالار پذیرایی تخت جمشید دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش باغ تالار عروسی تخت جمشید: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس باغ تالار تخت جمشید ( شهران )

جهت دریافت آدرس و تلفن باغ تالارپذیرایی تخت جمشید در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات باغ تالارعروسی تخت جمشید برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به باغ تالار تخت جمشید ( شهران )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد