استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

باغ تالار رز (شهریار)


اطلاعات تالار و باغ

باغ تالار رز با ظرفیت 750 نفر  در شهریار خیابان درختی واقع شده است. باغ عروسی رز با فضای سبز زیبا و دیزاین به روز در لیست تالارهای عروسی شیک شهریار قرار گرفته است
به گزارش دوشیزه از باغ تالار رز:
شرح فعالیت: تالار پذیرایی
مدیریت باغ تالار رز: فاضلی
محدوده باغ تالار رز: شهریار
شماره تلفن باغ تالار رز: -
آدرس باغ تالار رز:  شهریار، بلوار رزمندگان (کهنز)، خیابان رزاق دوست (درختی)
سایت باغ تالار رز:
اینستاگرام باغ تالار رز:
تلگرام باغ تالار رز:  
ظرفیت باغ تالار رز: 750 نفر
عکس باغ تالار رز:

قابلیت تالار و باغ

باغ تالار پذیرایی رز شهریار دارای 11000 هزار مترمربع مساحت و 750 نفر ظرفیت در شهریار واقع گردیده است.
تالار رز دارای لابی بسیار شیک، نورپردازی حرفه ای، سالن های مبله با دیزاین صندلیهای سفید طلایی، ورودی حریر و ورودیه رومی، باغ بسیار زیبا با درختان میوه و زینتی، سفرخانه سنتی، سیستم تهویه مطبوع و سیستم سرمایش و گرمایش چیلر بسیار حرفه ای، استخر شیک، امکان برگزاری میز شام در کنار استخر، تجهیزات فول آشپزخانه با مدیریت سرآشپز حرفه ای و پرسنل آموزش دیده و خوش برخورد افتخار پذیرایی از میهمان شما عزیزان را دارا می باشد.

باغ تالار رز در منظقه  خوش آب و هوای شهریار واقع شده . باغ تالار عروسی رز با 2 سالن مجزا بانوان و آقایان با دیزاین  شیک و بسیار زیبا و محوطه سر سبز دلنشین  و سالن عقد مجزا و وسیع با طراحی خاص آماده پذیرایی و میزبانی از مراسم و مجالس شما عزیزان می باشد.باغ تالار پذیرایی رز دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت بالا نیز می باشد.

باغ عروسی رز در منطقه شهریار واقع شده و ظرفیت این باغ 600 نفر است. این باغ تالار عروسی دارای امکاناتی نظیر آبشار، آبنما، فضای سنتی، کافی شاپ، استخر، ورودی باغ، اتاق عقد، پارکینگ اختصاصی و... در اختیار شما عزیزان قرار می دهند. از دیگر امکانات این باغ می توان به آتش بازی، شعل آرایی، اتاق عقد، سفره خانه سنتی، گل آرایی، بادکنک آرایی، شمع آرایی، جایگاه عروس و داماد، فضای سبز و طبیعت زیبا باغ عروسی رز همراه با آبنماها هر بیننده ای را به خود جلب می کند. این باغ تالار از نظر دسترسی هم دارای موقعیت مناسب بوده و میهمانان با خیال راحت می توانند به مراسم عزیمت کنند.

مشخصات باغ تالار عروسی رز
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت میهمانان : 600 نفر
ظرفیت پارکینگ : مشخص نمی باشد
آدرس باغ تالار عروسی رز
شهریار، بعد از میدان نماز
عکس ها و تصاویر باغ عروسی رز


باغ تالار رز شهریار به مدیریت فاضلی ، در محیط آرام با طراحی مدرن و لوکس در محدوده شهریار واقع شده است. کادر حرفه ای این مجموعه با اصول میهمان داری آشنا بوده که این امر موجب پذیرایی به صورت مناسب از میهمانان شما عزیزان می شود. استفاده از ابزار مدرن در آشپزخانه باعث کیفیت بالا در پخت غذا ها و در نتیجه آن ، رضایت مشتری های محترم می شود.

سالن های مبله و شیک به صورت کاملا مجزا ، سالن های بزرگ با ظرفیت بالا . اتاق عقد مجزا با ظرفیت بالا و چیدمان زیبا . سن رقص ال ای دی در هر دو سالن . عدم وجود پله برای دسترسی به تمامی قسمت های تالار غیر از دفتر تالار . حیاط با محوطه سازی بسیار زیبا به سبک رومی . پارکینگ اختصاصی با ظرفیت بالا برای میهمانان گرامی شما.




باغ تالار رز در خارج شهر تهران در شهریار استان تهران واقع شده است. باغ تالار عروسی رز با وسعت 11 هزار مترمربع شامل خدمات و امکانات زیر می باشد :

باغی زیبا با طراحی رومی بهمراه استخر و آبنمای زیبا
2 سالن پذیرایی مجلل با سقف بلند به ظرفیت 700 نفر
پارکینگ اختصاصی به ظرفیت 200 خودرو
اتاق عقد به ظرفیت 150 نفر
سفرخانه سنتی
میز شام در کنار استخر

 باغ تالارهای شهریار به دلیل تعدد بالایی که دارند باعث شده تا عروس و دامادهایی که قصد برگزرای مراسم در یک محیط آزادتر نسبت به تالارهای تهران را دارند ، به این سمت کشیده شوند. بیشتر باغ تالارهای شهریار دیزاین جدید ندارند و از دکوری که در چند سال گذشته مرسوم بوده استفاده مینمایند. ولی باغ تالار رز شهریار با دکور و دیزاین جدید و آخرین متد تشریفاتی و طراحی ، ساخته شده است.

تالار پذیرایی رز شهریار به حق یکی از بهترین تالارهای پذیرایی در غرب استان تهران است. شکوه و زیبایی در طراحی و ساخت این تالار مجلل موج میزند. به محض ورود به لابی تالار در سمت چپ خود سالن آقایان به چشم میخورد. این سالن با ارتفاع سقف بلند و دکوراسیون کلاسیک و جایگاه داماد و همچنین سالن مبله ای که دارد در اولین برخورد شما باعث جذب شما میشود.

سالن خانم ها : برای ورود به سالن خانم ها از لابی باید اقدام نمایید. روبروی شما دو ردیف پله وجود دارد که به سمت دفتر تالار رز شما را هدایت میکند. درب ورودی سالن خانم ها از میان این این دو پله میگذرد. سالن خانم ها در تالار رز با ظرفیت بالاتری نسبت به سالن آقایان طراحی و اجرا شده است. جایگاه بسیار زیبایی که برای عروس و داماد در نظر گرفته شده است بسیار شیک و خاص است. جلوی جایگاه عروس و داماد سن رقص ال ای دی وجود دارد که در شب مراسم شور و خاصی را در میان میهمانان شما ایجاد خواهد نمود.

اتاق عقد زیبا با دکور خاص و همچنین نورپردازی زیبا ، یکی از بهترین قسمت های مراسم عروسی شما را به وجود خواهد آورد. از ویژگیهای اتاق عقد تالار پذیرایی رز شهریار میتوان به بزرگی سالن عقد ، و وجود میزهای پذیرایی همانند سالن های تالار نام برد

باغ تالار رز در سال تاسیس شده است. این باغ تالار با دارا بودن سالن و ظرفیت نفر، پذیرای مهمانان شما خواهد بود. مدیریت باغ تالار رز بر عهده جناب آقای هوشمند می باشد. در ادامه می توانید با مشخصات و امکانات این مجموعه آشنا شوید.


معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس باغ تالار رز (شهریار)

جهت دریافت آدرس و تلفن باغ تالار رز- شهریار در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات باغ تالار رز- شهریار برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به باغ تالار رز (شهریار)؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد