استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

باغ تالارمروارید ( چیتگر )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه ازباغ تالار پذیرایی مروارید چیتگر: در محدوده اتوبان تهران کرج تالارهای عروسی وباغ های فراوانی وجود دارد،که باغ تالار مروارید را میتوان به عنوان یکی از بهترین باغ تالارهای محدوده چیتگر(اطراف تهران) معرفی کرد.
مجموعه پذیرایی مروارید چیتگر با مدیریت آقای محمدی وظرفیت 800نفر دارای سالن های مجلل با سقف های بلند وبدون ستون میباشد.سقف تالار آیینه کاری شده ولوسترهای مجللی برای زیباتر شدن فضا در آن تعبیه شده است،دکوراسیون این مجموعه شیک ومیزوصندلی های آن مبله است وهارمونی رنگ در این مکان روشن است.
میزهای شام در ابتدای سالن وجایگاه عروس وداماد در انتهای آن قراردارد،سالن مستطیل شکل است وباعث میشود که همه ی مهمانان نسبت به جایگاه عروس وداماد که بالاتر از سطح زمین قرارگرفته است،دیده کاملی داشته باشد.
مدل جایگاه کلاسیک وساده است،پیست رقص عروس وداماد فضای کافی برای رقص تانگوی عروس وداماد را دارد.امکانات وخدمات باغ مروارید که از تالارهای لوکس وشیک غرب تهران به شمار می آید شامل عکاسی وفیلم برداری، موزیک و DJ ، مهمانداران حرفه ای با لباس فرم،اتاق عقد مجزا با ظرفیت 60نفر،پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 50خودرو،طراحی ونوآوری در دیزاین تمام فضاهای تالار،تهیه انواع غذاهای متنوع ودسرومیوه،شیرینی وکیک از بهترین قنادی ها،گل آرایی تمام قسمت های سالن ها و ورودی ها میباشد.
علاوه بر این در تالار یک قسمت سنتی نیز وجود دارد که با پذیرایی چای،قلیان،آجیل،بستنی،موزیک زنده وسنتی میتواند خاطره ای به یاد ماندنی برای مهمانان شما رقم بزند.
باغ تالار عروسی مروارید چیتگر با توجه به قیمت منوهای خود در کلاس لوکس سایت دوشیزه قرارمیگیرد.برای رزرو باغ مروارید چیتگردر اتوبان تهران کرج بعد از بزرگراه آزادگان ، ورودی چیتگر ، بلوار کوهک میتوانید یک جلسه مشاوره با مدیریت داشته باشید تا به شما در مورد نحوه انتخاب فضای مراسم،چیدمان ودیزاین محیط،نوع انتخاب غذا نسبت به نظرات،انتخاب خواننده و دی جی مراسم وسایر خدمات کمک کنند تا از زیباترین شب زندگی تان بهترین خاطره را به وجود آورید.


درباره تالار پذیرایی مروارید

تالار مروارید افتحار دارد جهت برگزاری مراسم عقد ، عروسی ، تولد ، ولیمه ، پای تختی ، فارغ التحصیلی ، میهمانی های صمیمی خانوادگی و پاگشا با مدیریت نوین پذیرایی با آخرین متد تشریفاتی زیر نظر کارشناسان هتل داری و متخصصین تغذیه با هر تعداد میهمان در خدمت شما میباشد.
این تالار خدمات خود را از جزئی تا کامل ترین آن به نحوه ی انتخابی در اختیار شما عزیزان قرار می دهد تا نسبت به بودجه و شرایط خود مراسمی آبرومند مجللی داشته باشید.
ما می دانیم کسانی که می خواهند مراسمی برگزارکنند دارای دغدغه هایی می باشند:
مجلس شما اعتبار شماست، اعتبار خود را به که می سپارید…؟!
بین این همه تبلیغات کدام گزینه مناسب است؟
هدف ما، ماندگاری مشتری با ایجاد رضایت از کار، برخورد خوب و متمایز بودن با تالار های دیگر می باشد. اگر چنانچه شما مراسم خود را به ما بسپارید از هدایای ویژه برخوردار خواهید شد. ما اعتقاد داریم بزرگترین تبلیغ ما خود شما هستید پس ما همیشه هوای شما را داریم.
تنوع در فضای مراسم جشن شما یکی از مهمترین آیتم های تالار ماست.
خدمات تالار مروارید
عکاسی و فیلمبرداری
یکی از بهترین و جاودانه ترین تکنولوژی روز عکاسی و فیلم برداری برای مراسم شما می باشد. شما تمام سرمایه خود را برای یک شب بیادماندنی صرف می کنید تا از آن فقط همین اثر ارزشمند بجای بماند پس در اتنخاب آن واقعا دقت کنید.
موزیک
میزان اهمیت یک موسیقی خوب و جذاب، دست کمی از یک غذای خوب ندارد. برای بهترین استفاده از این بخش، حتما هنگام سفارش، سلیقه موسیقی خود و دوستانتان را به ما اعلام کنید. شاید یک ترانه آذری یا گیلکی، گرمای مجلس را دو جندان کند.
حتما نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا در طراحی برنامه ها بتوانیم سلیفه و انتظار شما را تامین کنیم.
مهماندار
مهماندار نقش مهمی در پذیرائی از مهمان های جشن دارد. در واقع ویترین یک جشن، مهماندارهای آن هستند. ما با آموزش مهمانداران خوش برخورد و خوش لباس رضایت میهمانان شما را جلب می کنیم.
مشاوره
مشاوره بصورت حضوری و رایگان انجام می گیرد که در آن جلسه نحوه انتخاب فضای مراسم- چیدمان و دیزاین محیط – نوع انتخاب غذا نسبت به نفرات- انتخاب موزیک- عکس و فیلم- سفره عقد و غیره در آن انجام می گیرد.
اتاق عقد
این سنت دیرینه و پسندیده که ما در مجموعه ای عظیم آن را برای شما فراهم آورده ایم تا تمام آنچه که شما به آن ایمان دارید در این سفره رویایی به زیباترین شکل به چشم بیاید .
بخش سنتی تالار
ما دربخش سنتی از شما با امکانات نظیر چای ، قلیان ،آجیل ، تخمه ، بستنی و موزیک زنده سنتی و خدماتی که خود تعیین می فرمایید از مهمانان شما پذیرایی خواهیم کرد
طراحی و نورآرایی
طراحی و دیزاین داخلی اماکن و مجالس شما ، شمع آرایی بسیار زیبا حریر جایگاه عروس و داماد ، مراسم حرفه ای آتش بازی جهت مراسم های ورودی عروس و داماد و طراحی همراه با سلیقه شما
تهیه غذا و دسر و میوه
ما افتخار داریم با بهترین سرآشپزها و سالم ترین محیط برای طبخ غذا با منوهای مختلف و مطابق با بودجه و سلیقه شما میزبان خوبی برای شما و مهمانان عزیزتان باشیم .انواع غذا ها و سالاد و دسر ، میوه های فصل که در منوها توضیح داده شده است.
شیرینی
تهیه شیرینی مجلس شما از شیرینی فروشی ماه بانو واقع در خیابان مرزداران میباشد .
گل آرایی
جشن های با شکوه عروسی ، تشریفات دیپلماتیک و خوشامدگویی، بخش بزرگی از شکوه و زیبایی خود را مدیون زیبایی گل و بکارگری سلیقه در تزئین گل توسط گل آرای مجلس هستند. انتخاب نوع گل، رنگ آرایی دسته های گل، چیدمان وگل آرایی مجلس نقش بسزایی در کیفیت بصری و زیبایی شناختی مراسم، بجا ماندن عکس هایی زیبا، و شکوه برگزاری هر مراسمی دارد. تالار مروارید با وقوف به اهمیت این موضوع ، بهترین شیوه ها و الگوهای گل آرایی متناسب با هر مجلس را عرضه کند. دقت و ظرافت بکار رفته درگل آرایی و رنگ آمیزی مجالس در هر مهمانی باعث متمایز و منحصر بفرد شدن هر مراسم می شود و در ضمن شکوه خیره کننده آن روز عکس های زیبا وخاطره انگیزی بجا خواهد گذاشت.



تهیه گزارش باغ تالارمرواریدچیتگر: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس باغ تالارمروارید ( چیتگر )

جهت دریافت آدرس و تلفن باغ تالار مرواریدچیتگر در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات باغ تالارمرواریدچیتگر برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به باغ تالارمروارید ( چیتگر )؟ از مجموع 7 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
4%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد