استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالار سپیده ( سیدخندان )


اطلاعات تالار و باغ

تالار پذیرایی سپیده در لیست تالارهای پذیرایی منطقه 7 تهران قرار دارد. تالار پذیرایی سپیده تخفیفات ویژه یکی از تالار های عروسی شیک با قیمت مناسب در مرکز تهران است
به گزارش دوشیزه از تالار سپیده:
شرح فعالیت: تالار پذیرایی
مدیریت تالار سپیده: آقای فتحی
محدوده: پل سیدخندان
شماره تلفن تالار سپیده:
آدرس تالار سپیده: تهران- خیابان شریعتی - بالاتر از پل سیدخندان - نبش خواجه عبدالله انصاری تالار سپیده
سایت تالار سپیده:
اینستاگرام تالار سپیده:
تلگرام تالار سپیده:
ظرفیت تالار سپیده:
عکس تالار سپیده:

قابلیت تالار و باغ

بهترین آرزوها و شبی به یاد ماندنی با تالار سپیده
تالار پذیرایی سپیده در خیابان شریعتی بالاتر از پل سید خندان، دارای سه سالن جهت برگزاری مراسم ها و جشن های شما عروس و دامادهای محترم می باشد.
تالار سپیده آماده پذیرایی میهمانان شما عزیزان از 50 نفر تا 900 نفر می باشد که هر سالن تالار سپیده دارای  400 نفر ظرفیت است.
تالار عروسی سپیده با ظرفیت پذیرایی از 900 نفر از میهمان های شما عزیزان یکی از بزرگترین تالارهای پذیرایی در تهران می باشد.
از محاسن تالار، پارکینگ به ظرفیت 70 ماشین می باشد.
این تالار دارای پرسنل مجرب جهت پذیرایی از میهمان های شما عروس وداماد های عزیز می باشد.
مشاهده تور مجازی
پیام ویژه مدیر تالار:
از اینکه تالار سپیده را به عنوان خدمتگذار مراسم خود انتخاب نموده اید سپاسگذاریم.

تالار پذیرایی سپیده دارای سه سالن با ظرفیت 50 تا 1200 نفر که هر سالن 400 نفر گنجایش دارد واقع در خیابان شریعتی بعد از پل سید خندان اماده پذیرایی از جشن های شما عزیزان می باشد. تالار سپیده با سالن های بزرگ و زیبا و اتاق عقد مجزا و سفره عقد و سفره خانه سنتی با پرسنل کارآزموده و با بهترین کیفیت در خدمت میهمانان می باشد .
از محاسن تالار عروسی سپیده پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 70 خودرو  ,عاقد جهت عقد و ماشین عروس و دیگر خدمات اشاره نمود.
با امید اینکه بهترین خاطرات را برای شما عزیزان بسازیم


تالار پذیرایی سپیده با بیش از سی سال سابقه ی فعالیت در برگزاری مراسم عروسی، تولد، ولیمه، یادبود، همایشها و مهمانی ها با ایجاد فضایی دلنشین و زیبا و ارائه ی بالاترین کیفیت پذیرایی و رفتار حرفه ای و مشتری مداری قوی با به کارگیری پرسنل تحصیلکرده و با تجربه و تولید غذای سالم و بهداشتی و استفاده از بهترین متریالها، به صورت روزانه در طبخ غذاها مفتخر به میزبانی از مجالس شما عزیزان می باشد.

توضیحات درباره تالار پذیرایی سپیده
تالار پذیرایی سپیده جزو یکی از تالارهای خوب در خیابان شریعتی بالاتر از پل سید خندان است. این تالار جزو یکی از تالارهای پذیرایی خوب در سیدخندان و خیابان شریعتی تهران به شمار میرود. تالار عروسی سپیده سیدخندان دارای سه سالن مجزا و مجلل با ظرفیت بین ۵۰ تا ۹۰۰ نفر میهمان را دارد و توانایی اداره سه مراسم به صورت مجزا و همزمان با ظرفیت هر سالن ۴۰۰ نفر میهمان است که همین موضوع یکی از محاسن این تالار به حساب می آید. همچنین این تالار عروسی مجلل با همکاری پرسنلی آموزش دیده و مجرب آماده پذیرایی از جشن ها و میهمانی های باشکوه شما، برگزاری همایش ها، سمینارها، جشن تولد ، مراسم مذهبی (ولیمه حجاج ، سفره های افطاری ، مراسم یاد بود و …غیره در تالار زیبای سپیده میباشد.

برای دسترسی به تالار عروسی سپیده اول باید از جنوب به شمال خیابان شریعتی حرکت نمایید و بعد از پل سیدخندان، سمت راست خیابان شریعتی تالار پذیرایی سپیده قرار دارد. در صورت داشتن هرگونه سوال از مدیریت مجموعه و یا کاربران سایت شما می توانید از قسمت پایین سایت تالار وب و قسمت دیدگاه ها استفاده نمایید.

یکی از محاسن تالار عروسی سپیده سید خندان دارا بودن پارکینگ اختصاصی با ظرفیت ۷۰ خودرو است که از همین رو مشکل جای پارک میهمانان عزیزتان را حل کرده است. از دیگر امکانات این تالار عروسی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

امکانات تالار سپیده سید خندان
دارای ۳ سالن مجزا
اتاق عقد
آتش بازی
عکسبرداری حرفه ای
فیلمبرداری
بادکنک آرایی
جایگاه عروس و داماد
آسانسور
پارکنیگ اختصاصی با ظرفیت ۷۰ خودرو
مشعل آرایی
گل آرایی
نور پردازی
سفره عقد

 تالار سپیده شریعتی آماده برپایی سمینارها و میهمانی ها با بهترین شرایط و عالی ترین امکانات
برگزاری مراسم ویژه ختم و خاکسپاری
ولیمه و برگزاری مراسم شب هفت

تالار پذیرایی سپیده جزو تالارهای پذیرایی شرق تهران و تالارهای سید خندان بشمار می آید. این تالار با دارا بودن دو سالن مجزا توانایی این را دارد که دو مراسم را به صورت هم زمان برگزار نماید. مدیریت تالار سپیده آقای ابراهیمی رئیس اتحادیه تالار داران تهران است.

برای دسترسی به تالار سپیده سید خندان باید از جنوب به شمال خیابان شریعتی حرکت نمایید. بعد از پل سید خندان سمت راست خیابان شریعتی تالار سپبده کاملا مشخص است. در صورت داشتن سوال از مدیدرت مجموعه و یا کاربران سایت می توانید از قسمت پایین سایت و قسمت دیدگاه ها استفاده نمایید.

شایان ذکر است که تالار سپیده از تالارهای خیابان شریعتی بشمار می آید


معرفی مجموعه سپیده
تالار پذیرایی سپیده از مجموعه تالار پذیرایی های مجیدیه آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد. تالار پذیرایی سپیده در خیابان شریعتی بالاتر از پل سید خندان، دارای سه سالن جهت برگزاری مراسم ها و جشن های شما عروس و دامادهای محترم می باشد. تالار سپیده آماده پذیرایی میهمانان شما عزیزان از 50 نفر تا 1200 نفر می باشد که هر سالن تالار سپیده دارای 400 نفر ظرفیت است. تالار سپیده با ظرفیت پذیرایی از 1200 نفر از میهمان های شما عزیزان یکی از بزرگترین تالارهای پذیرایی در تهران می باشد. از محاسن تالار، پارکینگ به ظرفیت 70 ماشین می باشد. این تالار دارای پرسنل مجرب جهت پذیرایی از میهمان های شما عروس وداماد های عزیز می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 4 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه سپیده ، میتوانید با شماره تلفن تماس حاصل نموده و یا به آدرس " تهران - خیابان شریعتی - بالاتر از پل سیدخندان -  تالار پذیرایی سپیده " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.


تالار پذیرایی سپیده  
این تالار با دارا بودن دو سالن مجزا توانایی این را دارد
که دو مراسم را به صورت هم زمان برگزار نماید. مدیریت تالار سپیده آقای ابراهیمی رئیس اتحادیه تالار دران تهران است.


برای دسترسی به تالار سپیده سید خندان باید
از جنوب به شمال خیابان شریعتی حرکت نمایید. بعد از پل سید خندان سمت راست
خیابان شریعتی تالار سپبده کاملا مشخص است. در صورت داشتن سوال از مدیدرت
مجموعه و یا کاربران سایت می توانید از قسمت پایین سایت و قسمت دیدگاه ها
استفاده نمایید.

مشخصات: 3 سالن:
سالن 1 ظرفیت 450 نفر
سالن 2 ظرفیت 400 نفر
سالن تشریفات ظرفیت 300 نفر
پارکینگ اختصاصی
سابقه: بیش از 30 سال
نمونه منو: منو سلف سرویس شماره 1:
- باقلا پلو با گوشت بره گرم و تازه و روغن کرمانشاهی
- شیرین پلو با مرغ تازه و تزئینات
- زرشک پلو با مرغ تازه
- انواع سالاد (فصل و اندونزی)
- انواع دسر ( ژله در انواع رنگها – کرم ژله)
- نوشابه
قیمت:
تنوع خدمات:
کیفیت خدمات:

معرفی تالار پذیرایی سپیده
تالار پذیرایی سپیده با ظرفیت بالغ بر 1200 نفر در شمال تهران منطقه شریعتی واقع شده است.

کادر پرسنلی تالار پذیرایی سپیده با نظم و درایت تمامی امور را با کیفیت بالا اجرا می کنند و شبی خاطره انگیز به جا می گذارند.

تالار پذیرایی سپیده دارای سه سالن مجزا بوده و با تنوع منو متناسب با سلیقه و بودجه عروس و داماد انتخاب مناسبی می باشد.

امکانات و سرویس های ویژه تالار پذیرایی سپیده
1- گل آرایی ویژه
2- پارکینگ اختصاصی
3- اتاق عقد مجزا تالار سپیده
4- نورپردازی حرفه ای

تالار پذیرایی سپیده واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سید خندان، دارای سه سالن شیک و زیبا بهترین آرزوها و شبی به یاد ماندنی را برای شما عروس و داماد های عزیز رقم خواهد زد.
تالار پذیرایی سپیده با ظرفیت 900 نفر، پارکینگ به ظرفیت 70 ماشین، منوی غذای با کیفیت همراه با پرسنلی مجرب و کاربلد، یکی از بزرگترین تالار های پذیرایی تهران می باشد.
ما در تالار پذیرایی سپیده تا پاسی از شب میزبان لبخند های شما عزیزان هستیم.

تالار پذیرایی سپیده در سال تاسیس شده است. این تالار پذیرایی با دارا بودن سالن و ظرفیت نفر، پذیرای مهمانان شما خواهد بود. مدیریت تالار پذیرایی سپیده بر عهده حیدری می باشد. در ادامه می توانید با مشخصات و امکانات این مجموعه آشنا شوید

تالار سپیده با بیش از 30 سال سابقه در شمال تهران در محله مهران (سیدخندان) قرار دارد. تالار عروسی سپیده دارای سالن های مجزا در طبقات مختلف به ظرفیت هر سالن 400 نفر می باشد. تالار پذیرایی سپیده دارای خدماتی نظیر اتاق عقد مجزا به ظرفیت 15 نفر و پارکینگ اختصاصی به ظرفیت 70 خودرو و سفره خانه سنتی است.
تالار پذیرایی سپیدهتالار پذیرایی سپیده واقع در خیابان شریعتی در محدوده شمال تهران با ظرفیت 1200 نفر می باشد این تالار دارای سه سالن مجزا می باشد که هرکدام از آن ها با ظرفیت 400 نفر آماده پذیرایی در جشن ها و عقد و عروسی شما عزیزان را دارد.ویژگی های تالار پذیرایی سپیده
از ویژگی های تالار پذیرایی سپیده می توان به داشتن اتاق عقد با سفره عقد های زیبا، حضور عاقد در تالار جهت برگزاری مراسم عقد، سفره خانه سنتی، پرسنل حرفه ای و کار آزموده و پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 70 ماشین اشاره نمود.
پکیج های تخفیف تالار سپیده به شکل زیر می باشد :
منو یکصد نفره به همراه تمامی خدمات تالار سپیده (تماس بگیرید)
منو دویست نفره به همراه تمامی خدمات تالار سپیده (تماس بگیرید)
منو سیصد نفره به همراه تمامی خدمات تالار سپیده (تماس بگیرید)
برای اطلاعات بیشتر با تالار سپیده تماس بگیرید.
خدمات رایگان و ازدواج آسان تالار پذیرایی سپیده
تالار پذیرایی سپیده 15 درصد تخفیف برایکاربران لوکسینولا در نظر گرفته است.

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالار سپیده ( سیدخندان )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالار پذیرایی سپیده-سیدخندان در سایت ثبت نام کنید. سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالار عروسی سپده-سیدخندان برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالار سپیده ( سیدخندان )؟ از مجموع 3 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد