استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارهتل فردوسی ( بهجت آباد )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارهتل فردوسی:هتل 4ستاره فردوسی در مرکز فرهنگی تجاری تهران و با دسترسی خوب و آسان در نزدیکی بازار بزرگ و در محله بهجت آباد واقع شده است.هتل بین المللی بزرگ فردوسی در 22000 متر مربع تاسیس شده و دائما در حال به روز رسانی امکانات و خدمات میباشد.
این هتل بزرگ دارای امکاناتی چون رستوران های متنوع سنتی، ایرانی،فرنگی،بوفه،پارکینگ طبقاتی میباشد.این مجموعه دارای 2سالن عروسی میباشد و امکان برگزاری 2 مراسم به صورت همزمان در آن وجود دارد.
سالن عروسی دیپلمات با دکورهای مجلل وشیک،میزوصندلی های مبله امکان مناسبی برای جشن عروسی وسایر مهمانی ها با امکانات متنوع صوتی و تصویری وگنجایش 300نفر می باشد.
دومین سالن دریاست که با طراحی ودکوراسیون باشکوه ظرفیت پذیرایی از 300نفر را دارد.این تالارها سقف های بلند ودیزاین های متفاوت وجایگاه عروس وداماد وپیست رقص خوبی را دارندو در صورت تمایل میتوانید با سفارش گل آرایی برزیبایی آن ها بیفزایید.
از دیگر ویژگی های خوب این تالارپذیرایی هتل فردوسی می توان اتاق عقد مجزا با سفره های زیبا و متنوع،سیستم صوتی play back، میز غذاهای متنوع و برگزاری مراسم بدون محدودیت نفرات.
تالارعروسی هتل فردوسی که درنزدیکی میدان امام خمینی و درمنطقه 12 قراردارد. برای برگزاری جشن عروسی قیمت های مناسبی دارد واز همین رو کلاس متوسط لیست مجموعه های پذیرایی مرکز تهران در سایت دوشیزه قرار داده شده است. با توجه به این امکانات و ویژگی ها اگر فکر میکنید این هتل مکان مناسبی برای برگزاری جشن عروسی میباشد،میتوانید با هماهنگی به آدرس هتل تشریف ببرید و اطلاعات وجزئیات لازم رو از مدیریت بگیرید.


هتل بین المللی بزرگ فردوسی
در مرکز فرهنگی – تجاری تهران در نزدیکی بازار بزرگ و مجاورت موزه های ایران باستان، آبگینه، سکه و جواهرات، کاخ گلستان، دروازه تهران (سر در باغ ملی) و ایستگاه مرکزی مترو قرار دارد. هتل بین المللی بزرگ فردوسی در 22000 مترمربع تاسیس و بطور مرتب گسترش، بازسازی و نوسازی می شود. هتل هم اکنون دارای رستورانهای متنوع سنتی، ایرانی، فرنگی و بوفه، تالارهای متعدد جشن و ضیافت، سالن همایش پیشرفته، استخر و مجموعه های ورزشی و تفریحی، سیستم اینترنت پر سرعت بی سیم (Wi-Fi) و پارکینگ طبقاتی، جایگاه ممتازی را در صنعت هتل داری کشور ایجاد کرده است.

تالار عروسی و پذیرایی دیپلمات
این تالار با دکوراسیون استثنایی مناسب برگزاری جشنها و میهمانی های چندمنظوره با امکانات متنوع صوتی و تصویری ویژه جشن تا ظرفیت 300 نفر می باشد.

تالار عروسی و پذیرایی عروس دریا
در جدیدترین تالار هتل با ظرفیت 300 نفر پذیرایی ویژه، منوی اختصاصی و مراسم به یاد ماندنی را تجربه کنید. مدیریت و کادر مجرب این سالن استثنایی خاطره ای فراموش نشدنی برای شما خواهند ساخت.

تالار جشن و عروسی
سالن های هتل امکان سرویس دهی تا 650 نفر را دارا می باشند
اتاق عقد با سفره های زیبا و متنوع
سیستم صوتی Playback
میز غذا با غذاهای متنوع و لذیذ و قیمتهای بسیار مناسب
برگزاری مراسم بدون محدودیت نفرات

شیرینی فروشی
در قنادی هتل بزرگ فردوسی انواع کیک و شیرینی با بهترین کیفیت به مشتریان عرضه می گردد.

رستوران فرانسوی
برگزاری میهمانی های خصوصی و کوچک در سالن زیبای فرانسوی
این رستوران زیبا با دکوراسیون و فضای کلاسیک فرانسوی طراحی و تزئین شده است و برای میهمانی های خاص تا ظرفیت 80 نفر مناسب می باشد.

بوفه و رستوران زیتون
صرف غذا به همراه نوای دلنشین پیانو توسط استاد چیره دست
بوفه رستوران زیتون مملو از پیش غذاها و اردورهای ایرانی و فرنگی بوده و آماده ی پذیرایی از میهمانان گرامی می باشد.
این رستوران امکان پذیرایی تا 350 نفر را دارا بوده و با سیستم صوتی تجهیز شده است. همچنین این رستوران با تصاویری از پرسپولیس و هاوایی تزیین شده است.

ستوران سنتی ترمه
رستوران سنتی ترمه هتل بزرگ فردوسی، محیطی جذاب و دیدنی است که با دکوراسیون و موسیقی سنتی زنده ایرانی و غذای خاص و سنتی خود یادآور خاطره های گذشته و تهران قدیم می باشد.

فست فود
آمیختگی هنر و تجربه در جهت برآورده کردن تمامی خواسته های شما
فست فود ویولن مجموعه ای از پیتزاهای بدون خمیر به سبک اسپانیایی و ساندویچهای ویژه و ابتکاری تهیه می نماید.




اطلاعات کاملتری از تالارهتل فردوسی دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش تالارهتل فردوسی: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارهتل فردوسی ( بهجت آباد )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارهتل فردوسی(میدان امام خمینی) در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارهتل فردوسی(میدان امام خمینی) برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارهتل فردوسی ( بهجت آباد )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد