استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارهتل لاله ( فاطمی )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارهتل لاله: هتل بین المللی لاله تهران یکی از هتل های پنج ستاره کشور است که در محدوده خیابان فاطمی واقع شده است ولابی خیره کننده ولوکس این هتل منظره جذابی برای مهمانان به همراه خواهد داشت.

سالن پذیرایی گلزار سالن عروسی شیک این هتل دارای اتاق عقد مجزا با ظرفیت بالایی می باشد که تنوع سفره عقد و امکان انتخاب برای مشتریان به وجود آمده است.گروه موزیک،میزوصندلی های کاوردار،ظروف پذیرایی مناسب وجدید،پارکینگ،سرویس بهداشتی و رختکن می باشد.
مهمانداران و پرسنل پذیرایی همگی حرفه ای وبا تحصیلات مرتبط هستند،جهت برگزاری مراسم عروسی در هتل لاله تهران انواع مختلفی از غذاهای ایرانی وفرنگی،دسرو نوشیدنی های سردو گرم وجود دارد.
البته باید توجه داشت که تالارعروسی هتل لاله که گزارنام دارد یک سالن بزرگ هست برای مراسم عروسی باپارتیشن برای آقایان وبانوان تقسیم میشود که چیدمان آن متناسب با تعداد مهمانان انجام میشود.
پس در نتیجه ظرفیت آن با توجه به نوع چیدمان میزوصندلی ها ومیزسرو شام متغییر است.قیمت عروسی در هتل لاله تهران متنوع است،اما می توان گفت در کل این هتل پنج ستاره از نظر قیمت در کلاس متوسط سایت دوشیزه قرار میگیرد. برای عروس دامادهایی که تصمیم گرفتند مجلس جشن نامزدی و یا عروسی خودشون را در بهترین هتل های تهران برگزار کنند . این مژده را میدهیم که سایت دوشیزه در ادامه گزارشات مفصلی از هتل های المپیک ، اسپیناس پلاس،ارم،استقلال،اوین،هما تهیه خواهد کرد تا شما بهترین هتل را برای مراسم عقد و عروسی انتخاب کنید



سایت رسمی هتل لاله

این هتل در قلب شهر تهران و در کنار پارک بزرگ لاله با هوایی بسیار مطبوع و نزدیکی به مراکز تجاری و دسترسی آسان به بزرگراه ها، دارای چشم اندازی بسیاز زیبا از سلسله جبال البرز و دماوند و نیز پهنه ی پایتخت می باشد.
هتل 5 ستاره بین المللی لاله تهران، دارای سیزده طبقه بوده و در مجموع دارای 380 باب اتاق دبل، توئین و کانکت؛ و انواع سوئیت های معمولی، رویال و امپرال با کلیه ملزومات و امکانات رفاهی و ارتباطی است، همچنین مجهز به سالن های مجلل برگزاری همایش ها و مراسم مختلف با ظرفیت های متفاوت است.
از دیگر ویژگی های هتل می توان به رستوران های لوکس ایرانی، فرانسوی و چینی با محیطی گرم و صمیمی همراه با ترکیبی از هنر و زیبایی اشاره نمود که با موسیقی زنده سنتی و متنوع ترین غذاهای ایرانی، اروپایی و شرق آسیا، لحظاتی به یادماندنی و خاطراتی زیبا را در ذهن میهمانان عزیز به یادگار خواهد گذاشت.
وجود مراکز تجاری متنوع و امکانات مختلف تفریحی و ورزشی همچون استخر روباز، سونای خشک و بخار همراه با ماساژور، سالن بدنسازی و سالن بیلیارد، کافی شاپ، آرایشگاه و سایر خدمات رفاهی، با کادری مجرب، از دیگر مزایای این هتل 5 ستاره است.




تهیه گزارش تالارهتل لاله: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارهتل لاله ( فاطمی )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارهتل لاله در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارهتل لاله برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارهتل لاله ( فاطمی )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد