استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی آناهیتا ( جردن )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی آناهیتا:امروز تصمیم دارم که در مورد امکانات و خدمات تالار پذیرایی آناهیتا براتون بنویسم.این تالار یکی از بهترین تالارهای عروسی درمنطقه جردن وخیابان ولیعصر تهران محسوب میشه.
این مجموعه پذیرایی سابقه ی درخشان 17 ساله ای در امر تالار داری و برگزاری مجالس عروسی دارند، که پس از بازسازی کامل و اجرای دکوراسیون فوق کلاسیک و مجلل دوباره تالار پذیرایی آناهیتا در فروردین 1393با ظرفیت 360 نفرافتتاح گردید.
تالارعروسی آناهیتا که در شمال تهران قراردارد، با توجه به موقعیت مکانی از یک سو و در نظر گرفتن امکانات و خدمات خوب باعث شده که این تالار جزوء تالارهای خوب خیابان نلسون ماندلا به حساب می آید.سالن های پذیرایی این مجموعه دارای سقف های بلند و ستون میباشد.جایگاه عروس و داماد در انتهای سالن قرار گرفته و کاملا ساده و کلاسیک طراحی شده است و در مقابل آن فضای خوبی برای رقص دو نفره عروس و داماد فراهم آمده، پرسنل با لباس فرم کارسرویس دهی را به موقع و درست انجام میدهند.
نکته قابل توجه این است که هیچکدام از مهمانداران حق دریافت انعام ندارند و در صورت بروز این امر با برخورد جدی مدیریت مواجه خواهند شد.کیفیت غذاهای این تالار پذیرایی بزرگ، بسیار خوب و رضایت بخش است. علاوه بر این ها تالار پذیرایی آناهیتا خدمات دیگر هم دارند که برای استفاده از این خدمات از شما هزینه آن دریافت خواهد شد، مثل ورودی ایام عادی،ورودی آخر هفته،خواننده(120دقیقه)،سالن جهت عقد، شمع آرایی کل مجموعه شامل ورودی،لابی، جایگاه عروس و داماد ومیزها و گل آرایی نرده ها،رقص نور،سیستم صوتی ،پارکینگ و مالیات بر ارزش افزوده.
با در نظر گرفتن قیمت منوی غذایی و خدمات تالار پذیرایی آناهیتا کارشناسان سایت دوشیزه این مجموعه ی پذیرایی شمال شهر را در کلاس لوکس تالارهای عروسی تهران قرار دادند.امیدوارم که این اطلاعات برای شما مفید بوده باشد.


اطلاعات کاملتری از تالار پذیرایی آناهیتا دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش تالار عروسی آناهیتا: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی آناهیتا ( جردن )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی آناهیتا در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی آناهیتا برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی آناهیتا ( جردن )؟ از مجموع 1 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
2%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد