استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی اریکه پارسیان ( شهرک غرب )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی اریکه پارسیان:داشتن اتاق عقد شیک و مناسب یکی از ویژگی های مهم تالارپذیرایی میتونه باشه، تالار پذیرایی اریکه پارسیان با داشتن اتاق عقد بسیار زیبا و مجلل یکی از بهترین تالارهای شهرک غرب محسوب میشه.
سالن عقد این مجموعه، بزرگ و سفید رنگ با پرده های حریر زیبایی دور تا دور دیوارها،سفره عقد هم حریر سفید رنگ که با گل آرایی ویژه و شمع های استفاده شده در اون زیبایی خیره کننده ای پیدا کرده. البته باید بگم که انتخاب نوع گل ،رنگ و درصداستفاده از اون همه و همه با سلیقه ی عروس و داماد انجام میشه.
محیط داخلی تالارعروسی اریکه خیلی تمیز و نور پردازی های خوبی در سقف های بلند اون انجام شده. میزها گرد و چوبی و صندلی های زرشکی رنگی دور اونها چیده شده. تزئین و گل آرایی جایگاه عروس و داماد خیلی خاص طراحی شده و در هرطرف اون گل های بی نظیری قرارداده شده.سرویس بهداشتی تمیز و رختکن مرتب هم برای مهمانان فراهم شده.
علاوه بر این ویژگی های خوب تالاراریکه،گروه موزیک با توجه به لیست انتخابی عروس و داماد برنامه خود را اجرا می کنند. پرسنل بسیار خوب،پذیرایی و شارژ غذاها رو به موقع انجام می دهند. کیفیت و تنوع غذاها خیلی بالاست برای میز و سلف هم انواع مختلفی دسر و ترشیجات در نظر گرفته اند.
گنجایش تالارپذیرایی اریکه پارسیان که دربلوار فرحزادی قرارداره 400 نفراست و پارکینگ کافی برای همه وجود دارد، دسترسی به تالارتشریفات اریکه پارسیان از طریق اتوبان نیایش و یادگارامام بسیار آسان است. با توجه به خدمات بسیار خوب و کیفیت های مطلوب این مجموعه پذیرایی و قیمت های سایت دوشیزه در کلاس متوسط مجموعه تالارهای عروسی غرب تهران تالار پذیرایی اریکه پارسیان را نیز قرار داده است.

آشنایی با تالار اریکه پارسیان
تالار تشریفاتی و پذیرایی اریکه پارسیان برگزارکننده باشکوه ترین مجالس در بهترین منطقه غرب تهران .
مدیریت تالار اریکه پارسیان با سابقه طولانی در برگزاری جشنها و مجالس با جدیدترین متد افتخار دارد پذیرای قدوم شما مشتریان عزیز باشد .
مشاوره ، طراحی و برگزاری مجالس و سرو لذیذترین غذاهای ایرانی و فرنگی با دکوراسیون زیبا و دیزاین شیک و مجلل و اتاق عقد با ظرفیت 50 نفر بهمراه خنچه عقد رویایی و میز نامزدی تشریفاتی و همکاری با افراد حرفه ای در زمینه موزیک و آتلیه و آرایشگاههای معتبر افتخار خدمتگذاری شما مشتریان عزیز را دارد . تالار اریکه پارسیان با وسعت 750 متر مربع در سه طبقه و در شهرک غرب واقع گردیده ، دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت نامحدود با ورودی اختصاصی و مشرف به فضای سبز می باشد . وضعیت دنج و محلی تالار باعث آن گردیده تا محیطی کاملا امن و شاد برای شما عزیزان فراهم آید . برای کسب آگاهی بیشتر حتما از تالار ما دیدن فرمائید
"تالار پذیرایی اریکه پارسیان"
مشاور ، طراح و برگزارکننده مجالس، سمینار و همایش
تهیه و سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی
ارائه زیباترین سفره عقد، میز نامزدی و میز شام
همکاری با افراد حرفه ای در زمینه موزیک،فیلم و عکاسی
دارای پارکینگ اختصاصی



اطلاعات کاملتری از تالار پذیرایی اریکه پارسیان دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش تالار عروسی اریکه پارسیان: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی اریکه پارسیان ( شهرک غرب )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی اریکه پارسیان در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی اریکه پارسیان برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی اریکه پارسیان ( شهرک غرب )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد