استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی اسلامی ( خانی آبادنو )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی اسلامی: یکی از تالارهای خوبی که در جنوب تهران با دکوراسیون زیبا و ظرفیت بالا قرار گرفته است، تالارپذیرایی اسلامی می‌باشد.این مجموعه که گنجایش پذیرایی از700نفر را دارد آقای محمدفلاحی مدیریت می‌کنند.
دسترسی خوب وپارکینگ مناسب با گنجایش50خودرو از ویژگی های این تالار عروسی در محدوده خانی آبادنو هستند. نمای داخلی تالار قابل قبول ودلنشین است،سقف آن بلند است وتعدادی ستون دارد.
سقف‌های سالن پذیرایی کاملا نورپردازی شده است ودر گوشه‌ی سالن جایگاه عروس وداماد واقع شده است.در این جایگاه یک میزومبل سلطنتی وطلایی رنگ قرار داده‌اند وپشت آن راباید پرده بزرگ قهوه‌ای وطلایی رنگ دیزاین شده است.
در مجموعه پذیرایی اسلامی شما می‌توانید علاوه بر پذیرایی مطلوب توسط مهمانداران از امکانات خوب تالار که شامل فیلم برداری وعکاسی، گروه موزیک، اتاق عقدمجزابا ظرفیت30نفر، آسانسور و آتش بازی می‌باشد،بهره مند شوید.
برای رزرو این تالارپذیرایی بزرگ در جنوب تهران باید ورودی پرداخت کنید که مبلغ آن برای روزهای عادی باایام خاص متفاوت است. از نظر قیمت وهزینه ها سایت دوشیزه کلاس قیمت اقتصادی را برای تالارعروسی اسلامی در نظر گرفته است،تاشما یک پیش زمینه از سطح قیمت تالار مورد نظر داشته باشید.
اگر ظرفیت وامکانات تالار مورد پسند شما واقع شده است . برای رزرو ومشاهده حضوری سالن‌های پذیرایی می‌توانید همه روزه (البته با هماهنگی) به آدرس تالار تشریف ببرید واطلاعات بیشتر رو از مدیریت دریافت کنید. در ادامه گزارشات مشاورین ما اطلاعات تالارهای پیشنهادی و VIP استان تهران که از طرف عروس دامادها به سایت دوشیزه پیشنهاد و معرفی شده اند را در اختیارشما زوج های تهرانی قرار خواهیم داد




تهیه گزارش تالارعروسی اسلامی: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی اسلامی ( خانی آبادنو )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی اسلامی در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی اسلامی برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی اسلامی ( خانی آبادنو )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد