استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی ایرانیان ( نیاوران )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی ایرانیان:باشگاه ایرانیان در منطقه یک تهران و با مدیریت آقای ارجمندی در زمینه برگزاری جشن ها و مهمانی های مجلل با ظرفیت 500 نفر در منطقه نیاوران فعالیت می کند.
سالن های پذیرایی ایرانیان دردو طبقه ی مجزا ساخته شده اند که با طراحی های خاص و برگرفته از آخرین متدهای معماری کلاسیک جلوه ی زیباتری به مراسم شما خواهند بخشید.پذیرایی در این تالارعروسی توسط کادر حرفه ای وبا به روزترین ظروف لوکس پذیرایی انجام میشود.
لابی اختصاصی با 360 متر بنا و طراحی بی نظیر،فضای باغ مشجر و دیدنی باچشم اندازی به وسعت تهران،اتاق عقد و مجزا با طراحی قشنگ،چایخانه سنتی،کافی شاپ و آتلیه تخصصی عروس،این مجموعه را در فهرست تالارهای عروسی درجه یک تهران قرار داده است.
اما اگر خواهان برگزاری جشن عروسی خود در این تالار با کلاس و قشنگ شمال تهران می باشید،باید به این نکته توجه کنید که با توجه به قیمت منوهای مجموعه پذیرایی باشگاه ایرانیان گروه تخصصی ما آن را در کلاس متوسط سایت دوشیزه قرار داده اند. برای بازدید از این تالارتشریفات واز نزدیک دیدن جایگاه وپیست رقص عروس و داماد و اطلاعات جزئی تر میتوانید با هماهنگی قبلی به آدرس تالار مراجعه کنید.


خدمات ما
باشگاه ایرانیان افتخار دارد در زمینه های زیر خدمات در خور شان شما عزیزان ارائه دهد
تالار پذیرایی
آماده برگزاری جشن ها و مجالس مهمانی شما با صوت و نور و ... میباشد. امکانات لوکس سالن های ما مطمئنا نظر مساعد شما جلب خواهد نمود.
سفره باغ
فضایی باز، دلنشین و سبز به صورت سر باز و مسقف با نور پردازی زیبا و حرفه ای آماده ارائه هرگونه خدمات پذیرایی میباشد.
کترینگ
کترینگ ایرانیان با غذاهای اصیل ایرانی طمع غذای خانگی را به منزل و محل کار شما میآورد. کترینگ ایرانیان آمادگی خود را جهت ارائه سرویس به سازمان ها شرکت های گوناگون اعلام میدارد.
ازدواج آسان
مجموعه ما به تازگی با همکاری شرکت ازدواج آسان منو هایی با هزینه مناسب محیا نموده که با همکاری شرکت مذکور خدمات کاملی اعم از میوه شیرینی فیلمبردار و ... را در یک پکیج به شما عزیزان ارائه مینماید.
باشگاه ایرانیان فعالیت خود را از سال 1392 با افتتاح تالار پذیرایی آغاز نمود. در اواسط سال 1393 نیز سفره باغ مجموعه را در محیطی دلپذیر برای استفاده شما عزیزان از آب و هوای شمال تهران به بهره برداری رساند. و ....



اطلاعات کاملتری از تالار پذیرایی ایرانیان دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش تالار عروسی ایرانیان: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی ایرانیان ( نیاوران )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی ایرانیان در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی ایرانیان برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی ایرانیان ( نیاوران )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد