استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی دیپلماتیک-آبگینه ( اقدسیه )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی دیپلماتیک-آبگینه:باشگاه دیپلماتیک وزارت امورخارجه (تالارآبگینه) در شمال تهران و نزدیک مینی سیتی واقع شده است.
تالارپذیرایی دیپلماتیک دارای امکاناتی چون دریاچه مصنوعی،فضای سبز برای عکس و فیلم عروسی می باشد،این مجموعه دارای سالن های شیک مبله با سقف بلند،دکوراسیون مجلل و جذاب همچنین اتاق عقد مجزا با سفره عقد زیباو ظرفیت 700نفر میباشد.ظرفیت مجموعه پذیرایی دیپلماتیک 1700 نفر می باشد که در فصل تابستان پذیرایی از آقایان در منظره بسیار دیدنی و چشم نواز باغ و در کنار استخر آن صورت میگیرد.
از امکانات دیگر باغ تالار دیپلماتیک وزارت امورخارجه می توان به آبنماهای دیدنی داخل سالن،ویدیو پروژکتور برای نمایش کلیپ،سیستم حرفه ای و قدرتمند صوتی و نورپردازی،نوازندهای مختلف،پارکینگ اختصاصی باظرفیت نا محدود،دیزاین قسمت های مختلف مانند ورودی و جایگاه عروس و دامادو....با گل و شمع،مولودی خوانی و سفره خانه سنتی اشاره کرد.
پرسنل این مجموعه پذیرایی و سالن عروسی که در محدوده محله اقدسیه قراردارد. آموزش دیده و مجرب هستند و به بهترین شکل ازمهمانان پذیرایی می کنند.تالار عروسی وزارت امورخارجه جزوء تالارهای دولتی در شمال تهران و در نزدیکی اقدسیه است که برای رزرو از مشتریان خود ورودی دریافت می کند که این هزینه در ایام آخر هفته و اعیاد کمی بالاتر میرود.
اگر تصمیم دارید که مراسم عروسی خود را یک تالار عروسی شیک محدوده بلوار ارتش و شهرک نفت برگزار کنید،تالارپذیرایی دیپلماتیک می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.حتما قبل از رفتن به آدرس تالار  تماس گرفته و برای بازدید تالار و تست غذا یک وقت ازشون درخواست کنید.
البته برای ارزیابی بودجه خود و هزینه های تالار باید به این نکته توجه کنید که تیم تخصصی سایت دوشیزه با در نظر گرفتن قیمت منوهایتالار پذیرایی بزرگ و زیبای آبگینه کلاس متوسط را برای سطح بندی هزینه ی برگزاری مراسم در این مجموعه انتخاب کرده اند.



اطلاعات کاملتری از تالار پذیرایی دیپلماتیک دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش تالار عروسی دیپلماتیک: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی دیپلماتیک-آبگینه ( اقدسیه )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی دیپلماتیک-آبگینه در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی دیپلماتیک-آبگینه برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی دیپلماتیک-آبگینه ( اقدسیه )؟ از مجموع 3 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد