استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی رسپینا ( شهرآرا )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی رسپینا:امروز تصمیم گرفتم مجموعه ای رو بهتون معرفی کنم که، ورودی چشم نواز و لابی بسیار مجللی داره، مجموعه تشریفاتی رسپینا که ازجدیدترین و مجلل ترین تالارهای پذیرایی غرب تهران می باشد،در منطقه گیشا قرار گرفته است.
وجود پارکینگ بزرگ و مناسب در تالاررسپینا ، باعث میشه که شما دیگر دغدغه ای برای جای پارک میهمانان مراسم نداشته باشید.سالن های پذیرایی تالاررسپینا که در بلوارجلال ال احمد قراردارد ، مدرن و شیک هستند.رنگهایی که در دکوراسیون این سالن ها بیشتر استفاده شده طلایی و نسکافه ای هستند،میزو صندلی های مبله وپرده ها سلطنتی هستند. کاغذ دیواری ها دارای رنگ هماهنگ با محیط،نورپردازی ها بسیار حرفه ای انجام شده.
تالارپذیرایی رسپینا در فاصله چند متری با خیابان شهرآرا قرارگرفته ، با ظرفیت300 نفر و در 6سالن مجزا طراحی شده است و با بکارگیری پرسنلی مجرب و استفاده از بهترین مواد اولیه کیفیت بسیار بالا و تنوع غذایی خیلی خوبی دارند.سالن پذیرایی آقایان در طبقه اول تالار و سالن سرو شام در طبقه دوم آن قرار دارد، همچنین سالن بانوان و سلف شام هم به ترتیب در طبقه ی سوم و چهارم قرار دارند.رنگبندی سالن های سلف سرویس با سالن های پذیرایی متفاوت،اما از نظر دکوراسیون شبیه به هم هستند.
اتاق عقد بزرگی هم در قسمت دیگر این سالن ها قرارداره که علاوه بر داشتن سفره عقد شیک و منحصر به فرد ظرفیت بالایی برای مراسم عقد داره. اما یک ویژگی دیگر تالارتشریفاتی رسپینا سمت ستارخان و آریاشهر که شاید خاص ترین ویژگی آن باشد، دارا بودن روف گاردنی(باغ رسپینا) است که طراحی خاص و متفاوتی داره،فضای سبزی زیبا در کنار یک رود مصنوعی اما از نظر ظاهری کاملا طبیعی در این روف گاردن وجود دارد. چراغ ها و نورپردازی های ریبا و وسعت دیدی به اندازه ی شهر تهران برای عروس و داماد میتونه جذاب باشه.کلبه ای هم اختصاصی برای عروس و دامادها ساخته شده تا بتونند در بهترین روز زندگی متفاوت ترین لحظه ها رو تجربه کنند.
با توجه به در نظر گرفتن کیفیت خدمات و هزینه های این مجموعه تشریفات عروسی رسپینا منطقه 2 تهران، کارشناسان سایت دوشیزه این تالار پذیرایی رو در کلاس لوکس طبقه بندی تالارها و باغ های تهران دسته بندی کردند،تا زوج ها ی جوانی که برای آغاز زندگی مشترک به دنبال یه تالار عروسی با کیفیت در غرب تهران می گردند از این مجموعه هم دیدن کنند ، خدمات و امکانات رو با مجموعه های یکدیگر مقایسه کنند.


اتاق عقد مجزا
سفره عقد تالار رسپینا در طبقه همکف واقع شده است و با ظرفیت مناسب در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.
ظرفیت تالاررسپینا
با ظرفیت 300 نفر آماده ارائه خدمات می باشد
سالن آقایان و بانوان
این تالار دارای ۴ طبقه است که طبقه اول سالن آقایان، طبقه دوم سالن سلف سرویس آقایان و طبقه سوم مخصوص بانوان و طبقه چهارم جهت سالن سلف سرویس و غذا خوری بانوان طراحی و به صورت کاملا مدرن تجهیز شده است.
باغ رسپینا
یکی از قسمتهای زیبا و منحصر به فرد تالار رسپینا طراحی یک فضای بسیار زیبا و رویایی برای عروس و داماد بر روی بالا ترین نقطه تالار و با چشم اندازی غیر قابل وصف میباشد.




اطلاعات کاملتری از تالار پذیرایی رسپینا دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش تالار عروسی رسپینا : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی رسپینا ( شهرآرا )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی رسپینادر سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی رسپینا برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی رسپینا ( شهرآرا )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد