استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی رویال پارس ( تهرانپارس )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی رویال پارس:در شرق تهران همانند غرب تالار پذیرایی باغ های عروسی فراوانی وجود داره، این ازدیاد باعث میشه که رقابت برای مدیریت در امکانات و کیفیت سرویس دهی سخت تر باشد.از این رو تصمیم گرفتم که فهرستی از بهترین تالارهای شرق تهران تهیه کنم و اطلاعات مفیدی در مورد قیمت اجاره سالنهای عروسی در اختیار شما قرار بدم.
اولین تالاری که مورد بررسی ما و همکارانمون در سایت دوشیزه قرار گرفت رویال پارس نام دارد و با کمی جستجو خواهید فهمید که یکی از تالارهای عروسی تهرانپارس به شمار میاد.
مدیریت تالاررویال آقای غلامی هستند که در 2سالن مجزا امکان برگزاری مراسم رو فراهم آورده اند.سالن عقیق که ظرفیت برگزاری مجالس با ظرفیت 330 نفررادارد . سالن الماس هم ظرفیت پذیرایی شام عروس 600 نفررادارد . سالن دکورها و دیزاین سالن های پذیرایی به روز هستندو در فضای داخلی اون نورپردازی ها حرفه ای و تیم صوتی خیلی خوب نصب شده است.میز و صندلی ها مبله و روی میزها گلدان های فاخری پر از گل های طبیعی قرار دارد،البته باید متوجه باشید هزینه گل آرایی ها به طور جداگانه محاسبه میشه و در روزهای عید انتخاب این آپشن اجباری میباشد. از مزیت های خوب سالن های پذیرایی تالاررویال پارس خیابان جشنواره میتوان به سقف بلند و بدون ستون آن اشاره کرد.
جایگاه عروس و داماد هم در جای خوبی قرار گرفته و همه مهمونها میتونند دید خوبی به اون قسمت از سالن داشته باشند.سفره عقد در اتاق مجزایی قرار گرفته که دیزاین اروپایی و شیکی داره.علاوه بر این موارد،گروه عکاسی و فیلم برداری حرفه ای هم در تالار هستند که در صورت دیدن نمونه کارها و پسندیدن سبک کار،میتونید با اون ها قرارداد ببندید.
تالار رویال پارس که ضلع شمالی میدان اشراق واقع شده است . از جمله تالارهای هستند که ورودی دریافت میکنند و قیمت ورودی اون برای اواخر هفته و ایام خاص متفاوت هستش.کیفیت غذاهای طبخ شده بسیار خوب و نحوه پذیرایی پرسنل مطلوب و قابل قبول است،پرسنل به صورت مرتب خدمات رسانی می کنند.البته ناگفته نماند که همه به صورت یکدست و با لباس های فرم در محل کار خود حاضر هستند. موزیک خوب و آتیش بازی از جمله کارهای هیجانی هستند که لذت بردن از مراسم رو خیلی بیشتر میکنند.
مدیریت تالارعروس رویال پارس این امکانات رو هم برای مشتریان خود فراهم نموده اند. علاوه بر هزینه شام از شما حق سرویس، ورودی سفره عقد،ورودی پارکینگ جدا دریافت میشود. دسترسی به این مجموعه پذیرایی بسیار راحت است ودیگر جای نگرانی برای پارک ماشین مهمانان نخواهد بود،ظرفیت پارکینگ بالاست و میتونید برای مهمانان جای پارک رزرو کنید.
راستی داشتم فراموش میکردم یک سالن مجلل و vip برای شام عروس و داماد ساخته شده که خوردن شام عروسی با اون دیزاین و طراحی ،در کنار یار همیشگی خالی از لطف نیست.
همکاران ما در سایت دوشیزه تمام هزینه ها و قیمت های سالن پذیرایی رویال تهرانپارس منطقه 4 رو بررسی کردند و تصمیم گرفتند که این مجموعه رو با توجه به قیمت های نهایی در فهرست تالارهای شیک و لوکس سمت شرق تهران در کلاس لوکس قرار دادند. پس اگر تصمیم به برگزاری مراسم عروسی دارید و دنبال یه تالار عروسی مجلل تو شرق تهران هستید، میتونید این تالار پذیرایی رو هم جزوءاسامی خود قرار داده و از نزدیک برای دیدن امکانات و تست غذا به دفتر مدیریت تالاررویال مراجعه کنید.


تالار رویال پارس
از امکانات مختلف این تالار می توان به ورود خودرو به داخل محوطه تالار، لابی بسیار شیک، آب نمای داخل حیاط و محوطه فضای سبز و از تمام موارد فوق مهمتر غذای عالی و با کیفیت تالار پذیرایی رویال پارس نام برد. این تالار دارای پرسنل دوره دیده همراه با لباس فرم یکدست جهت پذیرایی از میهمانان شما می باشند.
مجلل ترین و مجهزترین در کل منطقه شرق و تهرانپارس
سفره خانه سنتی
دارای پارکینگ اختصاصی فضای سبز




اطلاعات کاملتری از تالار پذیرایی رویال پارس دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش تالار عروسی رویال پارس: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی رویال پارس ( تهرانپارس )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی رویال پارس در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی رویال پارس برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی رویال پارس ( تهرانپارس )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد