استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی رویای آبی ( پاسداران )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه ازتالار پذیرایی رویای آبی:با گنجایش 650 نفر و پارکینگ اختصاصی برای 50خودرو و همچنین اتاق عقدی مجزا و شیک با ظرفیت 60نفر در منطقه 4 تهران واقع شده است.
تالارعروسی رویای آبی با دیزاین جدید و منحصر به فرد،سفره عقد کریستالی و شیک و همچنین پرسنل مودب با لباس فرم از بهترین تالارهای پاسداران به حساب می آیند.
با توجه به گفته مدیریت این مجموعه پذیرایی کیفیت غذای خوب و منوی غذایی دارد که مجموعه به آن افتخار می کنند. تالارتشریفات رویای آبی دارای دو سالن مجزا و مبله ی بسیار شیک می باشد که از دیگر امکانات این مجموعه پذیرایی به مدیریت آقای مهدی فضلعلی میتوان به سرویس بهداشتی مناسب،گروه موزیک،رقص نور،گل آرایی و میوه آرایی اشاره کرد.
سالن های پذیرایی بزرگ،دلباز و سقف های بلند با نورپردازی های حرفه ای دارند،سیستم صوتی های تعبیه شده در قسمت های مختلف این مجموعه از بروزترین و مدرنترین سیستم های صوتی به شمار می آیند.سالن ها دارای ستون هستند اما طراحی سالن چیدمان مبلمان آن طوری هستند که مانع دید مهمانان نمی شوند.
جایگاه عروس و داماد روی سن کمی بالاتر از مهمانان قرار دارد،همه مهمانان در تمام قسمت ها دید خوبی خوبی نسبت به این جایگاه دارند.برای رقص عروس و داماد هم پیست مناسبی در جلوی جایگاه در نظر گرفته شده است.پرسنل رویای آبی با لباس های فرم یکدست به خوبی از پس پذیرایی بر می آیند و برخورد خوبی با مهمانان دارند.
طبق نظر کارشناسان سایت دوشیزه این تالار در کلاس متوسط قرار دارد،البته باید بدانید که این نظریه بر مبنای بررسی قیمت منوهای مختلف تالار رویای آبی داده شده است.امیدوارم مطلب امروز مورد قبول شما واقع بشه و تونسته باشیم به شما برای انتخاب تالار عروسی کمک کرده باشیم.



اطلاعات کاملتری از تالار پذیرایی رویای آبی دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش تالار عروسی رویای آبی: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه


 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی رویای آبی ( پاسداران )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی رویای آبی در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی رویای آبی برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی رویای آبی ( پاسداران )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد