استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی زیتون ( سیمتری جی )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی زیتون: در لیست تالارهای عروسی منطقه 9 و 10 ، امروز یکی از تالارهای وابسته به ارتش را در نزدیکی بزرگراه آیت الله سعیدی به شما معرفی کنیم
تالار پذیرایی زیتون با 2سالن پذیرایی به ظرفیت200و600نفرودرباغ زیبایی باظرفیت350 نفر در منطقه سی متری جی و نزدیک به میدان فتح واقع شده است.
تالار زیتون در لیست تالارهای ارتش جای دارد و مدیریت آن آقای سلطان آبادی بین 10الی15%تخفیف برای جانبازان،نیروهای مسلح وخانواده های شهدا در نظر گرفته اند،محوطه باغ سرسبز است و دارای طاق های شمشاد و درختان بزرگی میباشد.
سالن عروسی زیتون مستطیلی است و میزوصندلی های روکش دارد وسه ردیف شش تایی به طور موازی ومرتب چیده شده اند در انتهای سالن استیج رقص عروس وداماد وجایگاه آنها قرارداده شده است.
مدل جایگاه عروس وداماد ساده است پشت آن یک پرده سلطنتی ومبل های آن استیل میباشد.باغ تالار زیتون را میتوان به عنوان تالارپذیرایی ارزان قیمت در جنوب غربی تهران معرفی کرد که امکاناتی مانند پارکینگ اختصاصی باظرفیت 20خودرو،فیلم برداری وعکاسی،خواننده مجالس،شست وشوی میوه ونورپردازی دارد.
مجموعه پذیرایی زیتون کلاس قیمت اقتصادی را در سطح بندی های سایت دوشیزه به خود اختصاص داده است وکارشناسان ما آن را گزینه مناسبی میدانند برای زوج های جوانی که می خواهند مراسم ازدواج خود را در یک باغ تالار دولتی و ارزان قیمت برپا کنند. در ادامه مشاورین سایت دوشیزه به تالارمیخک ، تالاریادگار(قصر آینه ها ) ، تالار آدونیس ، تالار آذری ، تالار جوانان ، تالارقصر پارسه ، تالارمهرماندگار خواهند رفت تا بهترین باغ تالارپذیرایی در محله های هاشمی ، آذری ، قزوین ، فتح ، سی متری جی ، یادگار امام جنوب ، آیت الله سعیدی ، را به کاربران دوشیزه معرفی کنند


تهیه گزارش تالارعروسی زیتون: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

قابلیت تالار و باغ

تالار پذیرایی زیتون با 2 سالن سرپوشیده به ظرفیت 200 و 600 نفر و امکان پذیرایی در باغ تا ظرفیت 350 نفر را دارا می باشد.
تالار زیتون با فضای باز بسیار زیبا و کادری مجرب افتخار میزبانی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

مدیر تالار زیتون برای جانبازان و خانواده شهدا و نیروهای مسلح بین 10% تا 15% تخفیف در نظر گرفته است.

از لیست تالار های پذیرایی وابسته به ارتش در نزدیکی آیت الله سعیدی می توان  تالار زیتون با دو سالن به ظرفیت 200 و 600 نفر که در باغ زیبایی با ظرفیت 350 نفر در منطقه سی متری جی و میدان فتح واقع شده است.تالار زیتون در لیست تالار های ارتش قرار دارد که خانواده های جانبازان،نیروهای مسلح و خانواده های شهدا می توانند از تخفیف 10 الی 15% استفاده کنند.مدل جایگاه عروس و داماد ساده است که پشت آن یک پرده سلطنتی قرار دارد و مبل های آن استیل می باشد.تالار زیتون را می توان به عنوان تالار پذیرایی ارزان قیمت در جنوب غرب تهران معرفی کردکه امکاناتی مانند پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 20 خودرو،فیلم برداری و عکاسی و خواننده ی مجالس و شست و شوی میوه و نور پردازی اشاره کرد.

تالار زیتون دارای دو سالن مجزا می باشد که این تالار عروسی با ظرفیت 200 و 600 نفر در سی متری جی واقع شده است.

تالار زیتون امکان پذیرایی در باغ را دارد و با بهترین کیفیت در فضایی شیک میزبان جشن های با شکوه نامزدی و عروسی می باشد.

مدیریت تالار عروسی زیتون برای خانواده های محترم شهدا، جانبازان و نیرو های مصلح 10 تا 15 درصد تخفیف در نظر گرفته است.

امکانات و سرویس های ویژه تالار زیتون
1- اتاق عقد زیبا و مجزای تالار پذیرایی زیتون
2- پارکینگ اختصاصی
3- فضایی سبز و وسیع
4- سیستم صوتی و نور پردازی
5- دیزاین و گل آرایی

تالار پذیرایی زیتون وابسته به ارتش بوده و استفاده برای عموم آزاد است. یکی از مزایای این تالار استفاده از فضای باغ با ظرفیت ۳۰۰ میهمان است. در تالار زیتون تخفیفات خاصی به ایثارگران و خانواده شهدا داده میشود که برای استفاده از آن میتوانید کد تخفیفی دریافت به تالار ارائه نمایید. تخفیف تالار زیتون ۱۵ درصد برای خانواده های شهدا و جانبازان است. این تالار جزو تالارهای نیروهای مسلح بشمار می آید.


معرفی مجموعه زیتون - جی
تالار پذیرایی زیتون - جی از مجموعه تالار پذیرایی های جی – شبیری آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد. تالار پذیرایی زیتون در غرب تهران و 30 متری جیحون واقع شده است.از لیست تالار های پذیرایی وابسته به ارتش در نزدیکی آیت الله سعیدی می توان  تالار زیتون با دو سالن به ظرفیت 200 و 600 نفر که در باغ زیبایی با ظرفیت 350 نفر در منطقه سی متری جی و میدان فتح واقع شده است.مدل جایگاه عروس و داماد ساده است که پشت آن یک پرده سلطنتی قرار دارد و مبل های آن استیل می باشد.تالار زیتون را می توان به عنوان تالار پذیرایی ارزان قیمت در جنوب غرب تهران معرفی کردکه امکاناتی مانند پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 20 خودرو،فیلم برداری و عکاسی و خواننده ی مجالس و شست و شوی میوه و نور پردازی اشاره کرد.مدیر تالار زیتون برای جانبازان و خانواده شهدا و نیروهای مسلح بین 10% تا 15% تخفیف در نظر گرفته است. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 10 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه زیتون - جی ، میتوانید با شماره تلفن =تماس حاصل نموده و یا به آدرس " 30 متري جی - تالار پذیرایی زیتون - جی " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید).


تالار پذیرایی زیتون در سال تاسیس شده است. این تالار پذیرایی با دارا بودن سالن و ظرفیت نفر، پذیرای مهمانان شما خواهد بود. مدیریت تالار پذیرایی زیتون بر عهده شفیعی می باشد. در ادامه می توانید با مشخصات و امکانات این مجموعه آشنا شوید.

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی زیتون ( سیمتری جی )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی زیتون در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی زیتون برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی زیتون ( سیمتری جی )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد