استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی ساقدوش ( پاسداران )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالار پذیرایی ساقدوش:تالار ساقدوش نزدیک اتوبان صیاد شیرازی و بوستان دوم هست در لیست تالارهای عروسی پاسداران قرار دارد و دارای 2سالن مجزاست که هر کدام ظرفیت 300و 600 نفر را دارد.
اتاق عقد مجزا با گنجایش 100 نفر مبله در دیزاین و کلاسیک و اروپایی هستش از دیگر امکانات خوب مجموعه ی ساقدوش است که میتوان مراسم عقد را به زیبایی همراه با آداب و رسوم اریایی درآن برگزارکرد. سالن های زیبای پذیرایی تقریبا مربع شکل و دارای ستون میباشند،میز و صندلی ها مبله و در هر کدام از سالن ها رنگی متفاوت دارند.
جایگاه عروس و داماد در وسط سالن و پیست مناسبی برای رقص تانگوی عروس داماد دارد،این جایگاه ساده و مبله است.نورپردازی های حرفه ای سالن در زمان رقص عروس داماد بیشتر خود نمایی می کند.از دیگر امکانات این سالن عروسی خوب درشمال شرق تهران میتوان به گروه موزیک مجالس ،عکس و فیلم برداری عروسی ،شمع و گل آرایی تالار،آسانسور،کافی شاپ و ... می باشد.
این تالار از جمله تالارهای هستند که ورودی دریافت میکنند و مبلغ آن در ایام عادی با آخر هفته و اعیاد متفاوت است.سایت دوشیزه با در نظر گرفتن لیست قیمت های تالار عروسی ساقدوش،کلاس متوسط را برای این مجموعه ی پذیرایی انتخاب کردند.
اگر بدنبال بازدید از تالارهای پذیرایی در شمال و شمالشرق تهران هستید .تالارتشریفات ساقدوش میتواند گزینه خوبی برای شما باشد.

تالار ساقدوش
مجموعه ساقدوش از سال 1358 با همت و تلاش آقای مهندس عبدالرضا عصمت در محدوده شرق
خیابان پاسداران نبش بوستان نهم راه اندازی گردید که در حال حاضر با در اختیار
داشتن قسمتهای متنوع دارای فضایی بیش از 3000 متر تجاری میباشد
تخفیف ویژه به مدت محدود
تالارها:
تالار صدف: در دو طبقه با گنجایش هر سالن 300 نفر
تالار مروارید: در دو طبقه همراه با آسانسور با گنجایش هر سالن 150 نفر
سالن عقد اختصاصی:
با بیش از 200 متر فضای روشن مناسب برای جشنهای عقد و گنجایش 80-70 نفر
سفره خانه سنتی:
با 250 متر فضای کلاسیک، آرام و دلنشین با سرویس چای و قلیان ویژه همراه با سالن VIP
خانه تولد:
امکان برگزاری تولد عزیزان شما با کلیه تم های شخصیت های کارتونی با گنجایش 100 نفر
تالارها :
تالار صدف: در دو طبقه با گنجایش هر سالن 300 نفر
با مدیریت آقای نصیریان



اطلاعات کاملتری از تالار پذیرایی ساقدوش دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش تالار عروسی ساقدوش: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

قابلیت تالار و باغ

تالار پذیرایی ساقدوش در محدوده  خیابان پاسداران(ساقدوش) تهران قرار دارد. تالار ساقدوش دارای  حداکثر 600 نفر ظرفیت می باشد٫

از امکانات ویژه تالار عروسی ساقدوش می توان به  دو سالن شیک و مجزا که دارای  ظرفیت های 300 و 600 نفر وامکان  برگزاری همزمان هر دو مجلس و کیفیت عالی غذا و سالن های مبله با صندلی های راحت و با مدیریت با سابقه چندین ساله اشاره کرد.

مسیریابی تالار ساقدوش با کمک نقشه ماهواره ای

باشگاه تشریفاتی پذیرایی ساقدوش دارای ظرفیت 600 نفر در شمال تهران (خیابان پاسداران، خیابان ساقدوش) واقع شده است.از خصوصیات تالار ساقدوش می توان دکوراسیون مجلل ایتالیایی و کلاسیک، سالن های مبله، کیفیت غذای بی نظیر، پرسنل مجرب، نورپردازی حرفه ای و خاص اشاره نمود.
اجرا میکنیم آنچه را که در ذهن شماست.
با دکوراسیون جدید و خاص


تالار پذیرایی ساقدوش با قدمتی ۳۳ ساله آماده پذیرایی از شما عزیزان است.
این تالار دارای دو سالن مجزا جهت برگزاری دو مراسم هم زمان می باشد. سالن صدف دارای ظرفیتی حدود ۶۰۰ نفر و سالن مروارید دارای ظرفیتی حدود ۳۰۰ نفر می باشد. از دیگر امکانات آن می توان به سالن های مبله و اتاق عقد با گنجایش ۱۰۰ نفر اشاره کرد.

تالار پذیرایی لوکس ساقدوش خدمات متفاوتی برای مجالس و عروسی ها  با بهترین امکانات و سرویس دهی در خدمت شما شهروندان عزیز تهرانی می باشد که در پاسداران تهران واقع شده است.از خصوصیات تالار پذیرایی ساقدوش می توان به دکوراسیونی جدید و مدرن ، تالار مبله شده بی نظیر و کیفیت عالی غذا نام برد.

دکوراسیون کلاسیک و مجلل
جدیدترین متد تشریفاتی
با سه سالن مجزا با ظرفیت 200، 300 و 700 نفر
فضای ایده آل برای برگزاری جشن ها و مراسم
دارای سالن عقد مجزا و شیک
نورپردازی حرفه ای
موزیک روز
کادری مجرب


امکانات تالار پذیرایی ساقدوش:
تالارها :
تالار صدف: در دو طبقه با گنجایش هر سالن ۳۰۰ نفر
تالار مروارید:در دو طبقه همراه با آسانسور با گنجایش هر سالن ۱۵۰ نفر
سالن عقد اختصاصی :
با بیش از ۲۰۰ متر فضای روشن مناسب برای جشنهای عقد و گنجایش ۸۰-۷۰ نفر
سفره خانه سنتی :
با ۲۵۰ متر فضای کلاسیک، آرام و دلنشین با سرویس چای و قلیان ویژه
مجموعه ورزشی :
با فضای بیش از ۶۰۰ متر و دستگاه های جدید بدنسازی و هوازی و سالن ایروبیک مجزا
خانه تولد :
امکان برگزاری تولد عزیزان شما با کلیه تم های شخصیت های کارتونی


تالار پذیرایی ساقدوش در سال تاسیس شده است. این تالار پذیرایی با دارا بودن سالن و ظرفیت نفر، پذیرای مهمانان شما خواهد بود. مدیریت تالار پذیرایی ساقدوش بر عهده رحمتی می باشد. در ادامه می توانید با مشخصات و امکانات این مجموعه آشنا شوید.


تالار ساقدوش یکی از تالارهای خوشنام تهران در بهترین منطقه پاسداران با مدیریت جدید و دیزاین جدید آماده پذیرایی از مجالس شما میباشد.
از ویژگی های تالار ساقدوش دیزاین جدید و کلاسیک ، منحصر آن میباشد که در نوع خود بی نظیر میباشد صندلی ها مبله می باشد دارای اتاق عقد رویایی و نورپردازی فوق حرفه ای و اتاق شام vip ،جهت شام عروس و داماد میباشد .


مجموعه ساقدوش از سال 1358 در برگزاری مراسم با شکوه همراه شما سروران بوده است لذا در جهت رضایتمندی بیشتر و برگزاری هرچه بهتر مراسم با آخرین متد و روش های نوین در ارائه کلیه ی خدمات دیزاین سالن، سفره عقد گل آرایی و شمع آرایی سرو انواع غذا و پیش غذای سنتی، آتیش بازی، موزیک زنده و... به روز رسانی گردیده است تا با آرامش هرچه بیشتر برگزاری انواع مراسم خود را به ما بسپارید.

تالار ساقدوش با دکوراسیون مجلل ایتالیایی و کلاسیک، سالن های مبله، کیفیت غذای بی نظیر، پرسنل مجرب، نورپردازی حرفه ای و خاص برای مراسم مجالس عقد و عروسی شما


تالار پذیرایی ساقدوش در شمال شرق تهران منطقه پاسداران خیابان ساقدوش قرار دارد. ظرفیت تالار ساقدوش 600 نفر است و مناسب برگزاری مراسم عروسی, عقد کنان, نامزدی و دیگر جشن و مراسم هاست. از مزیت های تالار عروسی ساقدوش پاسداران میتوان به تجربه 30 ساله در برگزاری مراسم عروسی و دیگر جشن ها اشاره کرد. همچنین تالار عروسی ساقدوش دارای سه سالن مجزا زیباست و امکان برگزاری همزمان مراسم باظرفیت 200, 300 و 700 نفر داراست. تالار عروسی ساقدوش یکی از بهترین سالن های عروسی منطقه پاسداران محسوب میشود.


معرفی مجموعه ساقدوش
تالار پذیرایی ساقدوش از مجموعه تالار پذیرایی های پاسداران آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد. تالار ساقدوش در سال 1358 در شمال شرق تهران (محدوده پاسداران) و با زیربنای 3000 متر توسط عبدالرضا عصمت افتتاح گردید. تالار پذیرایی ساقدوش دارای ظرفیت 600 نفر در شمال تهران (خیابان پاسداران، خیابان ساقدوش) واقع شده است.از خصوصیات تالار ساقدوش می توان دکوراسیون مجلل ایتالیایی و کلاسیک، سالن های مبله، کیفیت غذای بی نظیر، پرسنل مجرب، نورپردازی حرفه ای و خاص اشاره نمود. تالار ساقدوش پاسداران ، جزو بهترین تالارهای شمال تهران و یا میتوان گفت که از بهترین تالار های تهران می باشد از امکانات ویژه تالار عروسی ساقدوش می توان به  دو سالن شیک و مجزا که دارای  ظرفیت های 300 و 600 نفر وامکان  برگزاری همزمان هر دو مجلس و کیفیت عالی غذا و سالن های مبله با صندلی های راحت و با مدیریت با سابقه چندین ساله اشاره کرد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 3 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه ساقدوش ، میتوانید با شماره تلفن تماس حاصل نموده و یا به آدرس " پاسداران - انتهای بوستان دوم(ساقدوش)- تالار پذیرایی ساقدوش " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی ساقدوش ( پاسداران )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی ساقدوش در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی ساقدوش برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی ساقدوش ( پاسداران )؟ از مجموع 6 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
1%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد