استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی سفیر ( منطقه8 )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی سفیر:در طبقه بندی تالارها چه به لحاظ قیمت و چه به لحاظ ظرفیت ، امروز تالارپذیرایی سفیر را بررسی انتخاب کردم.
فضای داخلی تالارسفیر رنگ روشن و دارای سیستم صوتی قوی و نورپردازی های جدید و از میز وصندلی های 8 نفره مبله در دیزاین اون استفاده شده است.
جایگاه عروس و داماد در قسمت دیگر سالن مستطیل شکل قرار دارد،که از پیست رقص خوبی هم برخوردار است.میز شام بزرگ در قسمت دیگر سالن پذیرایی واقع شده است. تالارسفیر 400 نفره دارای ستون های پهنی در قسمت های مختلف میباشد،میز و صندلی خیلی تمیزو مرتب در دو طرف سالن چیده شده است.روی هرمیز علاوه بر میوه و شیرینی برای پذیرایی شمعدان های گل آرایی شده ای هم وجود دارد.
با پارتیشن بندی مناسبی در سالن بانوان قسمتی رو برای سفره عقد طراحی کردن که در اون از سفره عقد پارچه ای و کریستالی استفاده شده است،که امکان استفاده از سفره عقدهای دیگر در این اتاق وجود ندارد.
در تالارپذیرایی سفیرکیفیت غذا مطلوب و نحوه پذیرایی رضایت بخش هست.در آخر باید یادآور بشم که علاوه بر قمیت منوی انتخابی،هزینه سفره عقد،گل آرایی ورودی که در ایام خاص متفاوت هست جدا محاسبه میشه.
در صورتی که به دنبال تالار عروسی متوسط در شرق تهران هستید،سایت دوشیزه تالار پذیرایی صدف رو بهتون پیشنهاد میده،چون در طبقه بندی های کارشناسی از نظر قیمت این تالار در کلاس متوسط قرار داده و میتونه گزینه مناسبی برای شما داشته یاشه.
تا یادم نرفته این نکته رو هم بگم که دسترسی به این تالار از اتوبان همت-بعد از خروجی صیادشیرازی بسیار راحت است و برای مهمانان مراسم شما جای پارک هم در نظر گرفته شده است.دوستتون داریم به امید اینکه اطلاعات مفیدی در اختیارتون گذاشته باشیم.



تالار پذیرایی سفیر دارای ظرفیت ۵۰۰ نفر جهت پذیرایی از میهمان های شما عزیزان می باشد .
از ویژگیهای تالار سفیر می توان به دکوراسیونی جدید و مدرن ، تالار مبله شده بی نظیر و کیفیت عالی غذا نام برد .



اطلاعات کاملتری از تالار پذیرایی سفیر دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش تالار عروسی سفیر: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی سفیر ( منطقه8 )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی سفیر در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی سفیر برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی سفیر ( منطقه8 )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد