استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی سفیران ( خیابان دماوند )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی سفیران:امروز تصمیم گرفتم تالار عروسی سفیران در خیابان دماوند رو بهتون معرفی کنم،که میتونه در لیست تالارهای عروسی خوب در شرق تهران باشه.
مجموعه پذیرایی سفیران که درمحله تهران نو قراردارد . در دو سالن عروسی مجزا امکان برگزاری دو مجلس عروسی به صورت همزمان را دارد. علاوه بر دسترسی محلی خوب و آسان،پارکینگ اختصاصی سفیران ظرفیت 100 خودرو را دارد که باعث آسایش خیال شما و مهمانانتان خواهد بود.
برای رزرو در تالارعروسی سفیران که نزدیک 30 متری نارمک بنا شده است .ورودی دریافت میشود که مبلغ آن در ایام خاص و آخر هفته ها متغییر است.سالن های تالارسفیران با گنجایش 350و550 نفر،همه مبله و بدون ستون هستند،اتاق عقدی مجلل و سفره عقد شیک برای مراسم عقد در نظر گرفته است که در صورت تمایل می تونید جشن مراسم عقدتون رو هم اونجا برگزار کنید.
Wifi،گل آرایی،شمع آرایی و شعبده بازی از دیگر امکانات تالارتشریفات سفیران به حساب می آیند،سالن پذیرایی سفیران از جمله تالارهایی هستند که به نسبت خدمات خوبی که دارند قیمت منوها و خدماتشون مناسب و قابل قبولی دارند.مدیریت این تالاربه عهده آقای اوتادی میباشد.کیفیت غذا و نحوه سرو اون رضایت بخش هست،علاوه بر این تمام پرسنل با لباس فرم خدمات خودشون رو به خوبی انجام میدهند.
اگرشما به دنبال یک تالارعروسی قیمت مناسب سمت شرق تهران میگردید،باید بگم که سایت دوشیزه برای هزینه های این تالار کلاس متوسط رو انتخاب کرده است. شاید این تالار عروسی،گزینه ی خوبی برای شما باشد.


اطلاعات کاملتری از تالار پذیرایی سفیران دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش تالار عروسی سفیران: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی سفیران ( خیابان دماوند )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی سفیران در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی سفیران برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی سفیران ( خیابان دماوند )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد