استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی صاحبقرانیه ( اقدسیه )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی صاحبقرانیه:باشگاه پذیرایی صاحبقرانیه با ظرفیت 450 نفر و دو سالن شیک و مجلل برای بانوان و آقایان در محله اقدسیه در نزدیکی خیابان موحد دانش واقع شده است.
مجموعه پذیرایی صاحبقرانیه با امکاناتی نظیر پارکینگ اختصاصی، گل آرایی های تمامی قسمت ها، مشعل، آسانسور،رختکن، اتاق عقد مجزا از جمله بهترین تالارهای شمال تهران به حساب می آیند.
سالن های پذیرایی با دکوراسیون جدیدومیروصندلی ها مبله طراحی شده اند،در این سالن مربع شکل تعداد کمی ستون وجود دارد و در بین این ستون ها و قسمت وسط سالن جایگاه عروس و داماد قرار دارد،که دیزاین ساده اما مورد پسندی میباشد.
جایگاه رقصی که برای رقص عروس و داماد در نظر گرفته شده مناسب است و فضای مناسبی دارد.پرسنل بسیار مرتب و تمیز خدمات خود را ارائه می دهند و به موقع میزهای پذیرایی را شارژ میکنند،میز سلف هر دو سالن در انتها قرار داده شده و گل وشمع آرایی های زیبایی که روی آن انجام شده است، پذیرایی شام در مراسم شما را چندین برابر خواهد کرد.
با بررسی لیست قیمت منوهای باشگاه صاحبقرانیه سایت دوشیزه کلاس لوکس را برای این مجموعه پذیرایی در نظر گرفته است. اگر شما هم به دنبال پیدا کردن یکی از تالارهای لوکس منطقه یک هستید این تالار عروسی می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

باشگاه پذیرایی صاحبقرانیه با مدیریتی توانا در امور سرویس دهی به مجالس، با ظرفیت 450نفر این امکانات را برای مراجعین محترم فراهم نموده که کلیه خدمات مربوط به جشنها، ولیمه ها و مراسمها را با مرغوبترین مواد اولیه و بهترین کیفیت و شیکترین ظروف و تجهیزات مدرن و زیباترین گل آرایی به همراه محبوبترین کادرپذیرایی و پارکینگ اختصاصی به میهمانان گرامی ارائه دهد.



اطلاعات کاملتری از تالار پذیرایی صاحبقرانیه دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش تالار عروسی صاحبقرانیه: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی صاحبقرانیه ( اقدسیه )

جهت دریافت آدرس و تلفن باشگاه پذیرایی صاحبقرانیه در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی صاحبقرانیه برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی صاحبقرانیه ( اقدسیه )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد