استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی فرمانیه ( شهریار )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی فرمانیه (شهریار): در فهرست لوکس ترین ، شیک ترین تالارهای پذیرایی شهریار و حومه ، امروز یکی از این سالنهای پذیرایی را به شما معرفی میکنیم
مجموعه پذیرایی لوکس و تشریفاتی فرمانیه با ظرفیت 700 نفر در شهریار وابتدای شهرک مصطفی خمینی واقع شده است.آقای گندمکار مدیر این تالارپذیرایی نوساز وشیک هستند.
ورودی مجموعه پذیرایی فرمانیه مجلل و شبیه به عمارت ساخته شده است ، پس از گذر از ورودی زیبایی مهمانان که با دکورها و نورپردازی های باب سلیقه مشتریان قابل تغییر و طراحی است به لابی زیبا وبا شکوه تالارپذیرایی فرمانیه می ‌رسید.
داخل لابی مجسمه های شیک با ستون های بزرگ در کنار دیوارهای سالن قرارداده شده‌اند و لوسترهای بزرگی از سقف آن آویزان شده‌اند . در فضای داخلی سالن ها از به روز ترین متدهای طراحی و معماری باغ های عروسی استفاده شده است و سالن های بزرگ و بدون ستون آن محیط مجلل وبا شکوه دارند.کاغذ دیواری ها ومیز و صندلی های مبله ترکیب رنگی متناسب با مجالس دارند.
از مدل جایگاه عروس وداماد به عنوان قسمت خاص و ویژه‌ی این تالار پذیرایی می‌توان یاد کرد، چراکه سبکی متفاوت و رویایی دارد.این جایگاه بر روی یک سکوی بزرگ که ازسطح زمین به اندازه‌ی دو پله ارتفاع دارد، واقع شده است و با کف پوش قرمز رنگ کاملا پوشیده شده است.برای عروس وداماد یک مبل کلاسیک سفید رنگ در نظر گرفته ‌اند و دوپرده‌ی قرمز رنگ در دو طرف جایگاه نصب شده است در هرطرف دو ستون بزرگ کارشده که با گلهای بزرگ وسفید رنگ دیزاین شده است البته گل آرایی و تزیین جایگاه عروس طبق طرح های جدید اروپایی عوض میشود ؛این گل های زیبا تمام قسمت های جایگاه را در برگرفته‌اند ومثل پیچک به دور استیج عروس وداماد پیچیده شده‌اند.
مجموعه پذیرایی فرمانیه در شهریار ون زدیک به جاده‌ی آدران قرار دارد که امکانات بسیار متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد از بارزترین آنها می‌توان به اتاق عقد مجزا با ظرفیت 100نفر، پارکینگ اختصاصی با گنجایش300خودرو، ظروف پذیرایی مجلل وتشریفاتی ، موزیک و ارکستر حرفه ای و شاد ، نورپردازی و آتش بازی ، میوه آرایی و تزئینات با گل اشاره کرد.
هزینه ها وقیمت منوهای تالارپذیرایی فرمانیه در شهریار، طبق نظر کارشناسی سایت دوشیزه در کلاس متوسط قرار می‌گیرد؛ یعنی برای برگزاری جشن عروسی هزینه های وقابل قبولی دارند. با توجه به شرایط وامکانات تالارپذیرایی فرمانیه اگر فکر می‌کنید که برای شما مورد مناسبی است،می‌توانید با دفتر مدیریت تالار تماس بگیرید وبرای بازدید حضوری از تالار وتست غذا به آدرس تالار مراجعه کنید.
ما همیشه سعی می‌کنیم بهترین ودرست ترین اطلاعات رو در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم تا سهم کوچکی در شادی‌های ولحظه های خوب شما داشته باشیم.آرزوی من وهمکارانم در سایت دوشیزه برای شما خوشبختی و آرامش در تمام مراحل زندگی می‌باشد. در ادامه مشاورین ما به شهریار ، اندیشه ، باغستان ، فردوسیه ، وحیدیه ، صباشهر ، شاهدشهر تا بهترین تالارهای خوب و درجه 1 در شهرستانهای غرب استان تهران را به همراه آدرس ، تلفن ، قیمت ، و امکانات به شما کاربران محترم سایت دوشیزه معرفی کنند




تهیه گزارش تالارعروسی فرمانیه(شهریار): انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی فرمانیه ( شهریار )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی فرمانیه در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی فرمانیه برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی فرمانیه ( شهریار )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد