استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی قصر طلایی ( تهرانپارس )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی قصرطلایی:دارا بودن مسیر دسترسی مناسب، راحت و همچنین پارکینگ اختصاصی به گنجایش 100 خودرو و علاوه بر این ها امکاناتی مثل آتیش بازی سرد موقع رقص عروس و داماد،نورپردازی حرفه ای مجالس عروسی با بخارسردیا خشک،سیستم میکس صوت حرفه ای گروه موزیک عروسی و همچنین ظرفیت 1400نفره و سفره عقدهای متنوع باعث شده است که اسم تالار قصر طلایی جزوء بهترین تالارهای شرق باشد.
سالن های پذیرایی مجموعه بزرگ قصر طلایی ،مستطیلی هستند و در بین میز و صندلی های مبله آن تعدادی ستون وجود دارد.سقف این تالار بلند و سیستم نور حرفه ای و جدیدی دارد.
جایگاه عروس و داماد درتالار، انتهای سالن و سه پله به سمت بالا میخورد مبل عروس و داماد سلطنتی و کاملا دیزاین شده است.محل رقص عروسی هم در جلوی جایگاه قرار دارد که میشود گفت تقریبا جای مناسب و کافی برای رقص مخصوص عروس و داماد را دارد.
میزهای سلف صرف غذا در قسمت وسط سالن و به ترتیب چیده شده، روی این میزها هم انواع گل آرایی ها انجام میشود.مهمانداران تالار عروسی قصرطلایی، لباس های یکدست دارند و به موقع کار پذیرایی را انجام میدهند.منوهای پذیرایی در تالارتشریفات قصرطلائی متنوع و متفاوت هست و به نسبت خدمات خوبی که دارند قیمت منوهاشون خوب و رضایت بخش هست.
از این رو کارشناسان سایت دوشیزه معتقد هستند که این مجموعه پذیرایی از نظر قیمت در کلاس متوسط قرار میگیرد. تالار قصرطلایی که نزدیک فلکه اول تهرانپارس قرار دارد، جزوءفهرست تالارهای عقد وعروسی قیمت مناسب با ظرفیت بالا در شرق تهران هم به حساب می آیند.
شاید با توجه به اطلاعات بالا این سالن عروسی گزینه خوبی برای شما باشد، پس برای دریافت لیست منوهای این تالار پذیرایی میتونید با مدیریت تماس گرفته و اطلاعات دقیق تر رو از ایشون بگیرید.

برخی از امکانات تالار قصرطلایی- تهران پارس
آتش بازی سرد هنگام رقص عروس و داماد
نورپردازی حرفه ای همراه با بخار
سیستم میکسر صوت حرفه ای
دارای پارکینگ اختصاصی به ظرفیت 100 ماشین
دارای برق اضطراری
و ...




اطلاعات کاملتری از تالار پذیرایی قصرطلایی دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش تالار عروسی قصرطلایی: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی قصر طلایی ( تهرانپارس )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی قصرطلائی در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی قصرطلائی برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی قصر طلایی ( تهرانپارس )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد