استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی قصر ماهان ( میدان بهمن )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی قصرماهان: تالارقصرماهان با دسترسی آسان از نقاط مختلف شهر وپارکینگ مناسب یکی از تالارهای عروسی خوب درجنوب تهران است که در محدوده میدان بهمن واقع شده است.
در سالن های مبله ومجلل تالارقصرماهان توسط مهمانداران آموزش دیده امکان پذیرایی از 500نفر وجود دارد.آقای شمس مدیر تالارپذیرایی ماهان سمت اتوبان تند گویان برای مراسم عروسی امکاناتی چون اتاق عقد شیک و مجزا ،پارکینگ اختصاصی، فیلم برداری مراسم ، گروه موزیک ، ارکستر ، خواننده و دی جی ، شست وشوی میوه ، سیستم نورپردازی وصوتی جدید را ارائه می‌دهند که هزینه هرکدام ازآنها متفاوت است و از شما جدا دریافت می‌شود.
میزوصندلی های سالن پذرایی قصرماهان کرم قهوه‌ای هستند و روی هر میز شمعدان لوکسی برای زیباتر شدن فضا قرار داده اند.این سالن ها هم ستون دارند و هم سقفشان بلند است و در تمام قسمت های سقف نورپردازی های پیشرفته صورت گرفته است مدل جایگاه عروس وداماد ساده اما جدید است که در آن از یک مبل استیل سلطنتی استفاده شده است.
سن رقص در جلوی جایگاه است و فضای نسبتا بزرگی دارد و بالای آن انواع تجهیزات لازم برای رقص نور، بخارسرد و گرم تعبیه شده است.مجموعه پذیرایی قصرماهان که به عنوان یک تالار تشریفاتی در حوالی اتوبان نواب شناخته شده است،طبق نظر کارشناسان سایت دوشیزه از نظر هزینه ها وقیمت منوها کلاس قیمت متوسط دسته بندی های دوشیزه را از آن خود کرده است ویکی از بهترین گزینه هاست برای عروس ودامادهایی که می‌تواند مراسم عروسی خود را در یک تالارلوکس وتشریفاتی درنزدیکی محله نازی آباد تهران برگزار کنند.



تالار پذیرایی قصر ماهان با سالن های مبله و استفاده از آخرین متد طراحی سالن توسط کارشناسان با سابقه و حرفه ای به همراه کلیه خدمات آماده پذیرائی از مراسم شما می باشد. تالار قصر ماهان بهترین لحظات بیاد ماندنی زندگی شما را بدون کوچکترین دغدغه خاطر اجرا خواهد نمود.

زیباترین نورپردازی با مدرنترین سیستم نورپردازی
اتاق عقد بسیار زیبا و خنچه عقد متنوع
فیلمبرداری و عکس برداری حرفه ای از مراسم
گل آرایی و بادنک آرایی
پذیرایی با آخرین متد تشریفاتی
خواننده و اجرای برنامه هنری
پارکینگ اختصاصی

در ادامه مشاورین ما از تالارهای پذیرایی درجوادیه ، رباط کریم ، خزانه ، میدان بهمن ، یاخچی آباد ، نازی آباد بازدید خواهند رفت تا بهترین تالارهای عروسی در منطقه 16 را به کاربران دوشیزه معرفی کنند



تهیه گزارش تالارعروسی قصرماهان(میدان بهمن): انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی قصر ماهان ( میدان بهمن )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی قصر ماهان در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی قصر ماهان برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی قصر ماهان ( میدان بهمن )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد