استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی قصرندا ( میرداماد )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی قصرندا:درگذشته نداآرا نام داشت،با دکوراسیون جدید و کاملا مبله،سالن عقد شیک و مجزا،دارای سفره خانه سنتی و با سابقه ای 20 ساله یکی از تالارهای عروس طرف شمال تهران محسوب میشود.
تالارعروسی قصرندا در محدوده اتوبان مدرس-میرداماد با دو سالن مجزا در دو طبقه و همچنین پارکینگ اختصاصی و تراس مشرف به پارک آب و آتش قرار گرفته،دارد.
ظرفیت این مجموعه پذیرایی 550 نفر می باشد،سالن های پذیرایی قصرندا دارای ستون و مربعی هستند.جایگاه عروس و داماد وپیست رقص مناسبی در قسمت انتهای سالن تعبیه شده است.
میزوصندلی ها هشت نفره و سلطنتی هستند،نورپردازی حرفه ای سالن ها و سیستم صوتی آن مراسم عروسی شما رو زیباتر خواهند کرد.اتاق عقد این مجموعه، سفره عقد کریستالی و مجللی دارد و گنجایش این اتاق 40 نفر میباشد.
نکته بسیار مهم در تالارتشریفات قصرندا این است که برای اطمینان خاطر مشتریان از کیفیت غذاو پذیرایی،تسویه بعداز اجرای مراسم انجام خواهد شد واز دیگر محاسن این مجموعه نظارت لحظه به لحظه و دقیق مدیریت از زمان قرارداد تا اتمام مراسم میباشد.
اگر به دنبال تالار عروسی شیک و مجلل با قیمت های مناسب سمت میرداماد، میدان محسنی،ظفر می گردید پیشنهاد میکنم که تالار پذیرایی قصر ندا رو هم در لیست تالارهای که قصد بازدید از اون ها رو دارید، قرار بدیدچون با توجه به نظر کارشناسان سایت دوشیزه طبق قیمت منوهای تالار قصر ندا، کلاس متوسط برای این مجموعه پذیرایی انتخاب شده است.
 

با دکوراسیون جدید و کاملا مبله ،سالن عقد شیک و مجزا، دارای سفره خانه سنتی
این مجموعه با حدود 20 سال سابقه، نام خود را در ذهن بسیاری از ساکنین شمال تهران به نیکی حک کرده است.
مدیریت تالار تلاش می کند تا با برآورده سازی کلیه نیازها و خواسته های شما و میهمانان عزیزتان، مراسمی خاطره انگیز و توام با شادی و لذت را برای همگان فراهم سازد.
کیفیت مواد غذایی و روش طبخ آنها حرف اول را در بین کلیه خدمات تالار می زند و تنوع منوهای غذایی می تواند رضایت هر نوع سلیقه ای را جلب نماید.
دکوراسیون زیبا، استفاده از تجهیزات مدرن و به روز ،وجود فضای پارک مناسب، تعبیه ژنراتور برق اضطراری و ... راحتی و آرامش خاطر را برای میهمانان به ارمغان می آورد. به زودی عکسهای جدید تالار جایگزین طرحهای فعلی خواهد شد.



اطلاعات کاملتری از تالار پذیرایی قصرندا دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش تالار عروسی قصرندا: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی قصرندا ( میرداماد )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی قصرندا در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی قصرندا برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی قصرندا ( میرداماد )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد