استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی لیانا ( شهرک راه آهن )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی لیانا: در شهرهای شلوغ وپر ترافیک اولین اولویت برای انتخاب تالارعروسی مسیر دسترسی آسان آن مجموعه می‌باشد.چراکه راحتی و آرامش خیال مهمانان برای صاحبان مجالس بسیار حائز اهمیت است.
مجموعه پذیرایی لیانا با قرار گیری درنزدیکی اتوبان های همت وحکیم و آزادگان مسیر دسترسی راحتی دارد وخیال شما رااز این بابت راحت می‌کند.
مجموعه پذیرایی لیانا در نزدیکی شهرک راه آهن واقع شده است و از تالارپذیرایی های بزرگ در منطقه 22تهران به شمار می‌رود.گنجایش این مجموعه پذیرایی 500نفراست ومدیریت آن را آقای رضایی‌فرد برعهده دارند.
برگزاری مراسم عقد در یک سالن اختصاصی با دیزاین رویایی وزیبا برای هر عروسی اتفاق قشنگ وخاطره‌ای فراموش نشدنی است.در مجموعه پذیرایی وتشریفاتی لیانا این امکان بریا شما وجود دارد که مراسم عقدتان را در یک اتاق مجزا با ظرفیت 30نفر در محیطی لوکس ومجلل برپاکنید وبا دیزاین ها و طراحی‌های بی نظیر سفره عقد زیبایی مراسم خود را چندین برابر کنید.
محیط سالن های اصلی تالار لیانا که در نزدیکی دریاچه چیتگر قرار دارد هم مانند اتاق عقد طراحی ودیزاین های چشمگیری دارندمیزوصندلی ها مبله ورنگ آن ها در سالن آقایان وبانوان متفاوت است.
جایگاه عروس وداماد در سالن های پذیرایی لیانا طراحی کلاسیک وساده ای دارد و سن رقص درست در مقابل آن واقع شده است.
پذیرایی از مهمانان شما در تالارعروسی لیانا توسط پرسنل مجرب و آموزش دیده با لباس فرم انجام می‌گیرد.همچنین در این مجموعه انواع غذاهای مجلسی ایرانی وفرنگی طبخ می‌شوند وقیمت این منوهای غذایی متنوع در تالارلیانا بسیار متفاوت است.
کارگروه تخصصی سایت دوشیزه برای آشنایی شما با سطح قیمت وهزینه های مجموعه پذیرایی لیانا کلاس قیمت متوسط تالارهای غرب تهران انتخاب کرده اند واین تالار را در فهرست تالارهای پذیرایی غرب تهران دادند. در ادامه مشاورین ما از آرایشگاه های زنانه و عروس ، آتلیه های عکس عروسی ، دفترخانه های ازدواج ، مزون ها و گلفروشی های خوب شهرک راه آهن ، دهکده المپیک ، شهرک چشمه ، شهرک صدرا ، شهرک لاله ، زیبا دشت ، شهرک نمونه سپاه ، شهرک امیرکبیر ، شهرک هوانیروز ، شهرک شهیدباقری ، شهرک یاس ، شهرک کوثر ، شهرک یاس ، شهرک آزادشهر ، شهرک پیکان شهر ، شهرک آتی ساز ، شهرک کوهستان ، شهرک نسیم ، شهرک نگین غرب ، شهرک دانشگاه صنعتی شریف بازدید خواهند کرد . تا در مجله و آگهی نامه تخصصی دوشیزه ، راهنمای خوبی برای عروس دامادهای تهرانی باشد




تالار و تشریفات محدوده انتهای همت
تالار لیانا با خدمات موسیقی سفره عقد و نورپردازی میوه آرایی، گل آرایی طبیعی و آتش بازی
شما می توانید با لیانا بهترین و به یاد ماندنی ترین شب زندگی خود را در زیباترین تالار غرب تهران به یادگار بگذرانید. همچنین تالار و تشریفات لیانا با کادری مجرب و طراحی داخلی بسیار زیبا و سالن های مبله همراه با پارکینگ رایگان می باشد. تالار لیانا با پذیرش 150 الی 550 نفر میهمان برگزارکننده جشن ها و مراسم عروسی شما می باشد.


تهیه گزارش تالارعروسی لیانا: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

قابلیت تالار و باغ

ظرفیت تالار لیانا: ۵۰۰ نفر

تالار پذیرایی لیانا با ظرفیت 500 نفر در غرب تهران واقع گردیده است.
تالار لیانا با سالن های مبله و دکوراسیون به روز و نوساز،فضای باز زیبا ، دسترسی آسان به اتوبان همت ، حکیم و کرج افتخار میزبانی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

تالار پذیرایی لیانا با ظرفیت ۵۰۰ نفر با دوسالن مجزا

درباره و امکانات مجموعه لیانا
دارای دو سالن مجزا
با سالن های مبله و بسیار شیک
دارای اتاق عقد مجزا
همراه با پارکینگ اختصاصی

معرفی مجموعه لیانا
تالار پذیرایی لیانا از مجموعه تالار پذیرایی های چیتگر آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد. تالار لیانا با دو سالن مجزا با سالن های مبله و بسیار شیک طراحی و اجرا شده اند. این تالار پذیرایی دارای پارکینگ اختصاصی و اتاق عقد مجلل مجزا میباشد. به آن دسته از عروس و دامادهایی که تالار عروسی در غرب تهران میخواهند پیشنهاد مینماییم که حتما سری به تالار تشریفاتی لیانا بزنند. تالار پذیرایی لیانا در غرب تهران منظقه دریاچه چیتگر قرار دارد. تالار لیانا با ظرفیت 500 نفر مناسب برگزاری مراسم عروسی, عقد کنان, نامزدی, ولیمه و دیگر مراسم و جشن ها میباشد. تالار عروسی لیانا دارای دو سالن مجزا میباشد. از مزیت های تالار عروسی لیانا میتوان به دکوراسیون خوب و نوساز, فضای باز زیبا, دسترسی خوب به اتوبان همت و کرج, پارکینگ اختصاصی, دوسالن مجزا اشاره نمود. تالار عروسی لیانا دارای اتاق عقد مجزا به ظرفیت 30 نفر میباشد. تالار لیانا در نزدیکی دریاچه چیتگر قرار دارد و دارای سالن هایی با طراحی کلاسیک و زیبا به همراه کادر حرفه ای و غذاهای باکیفیت میباشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 21 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه لیانا ، میتوانید با شماره تلفن --تماس حاصل نموده و یا به آدرس " اتوبان همت غرب،بعد از اتوبان آزادگان،خیابان کاشان جنوبی،- تالار پذیرایی لیانا " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.

تالار پذیرایی لیانا در غرب تهران منظقه دریاچه چیتگر قرار دارد. تالار لیانا با ظرفیت 500 نفر مناسب برگزاری مراسم عروسی, عقد کنان, نامزدی, ولیمه و دیگر مراسم و جشن ها میباشد. تالار عروسی لیانا دارای دو سالن مجزا میباشد. از مزیت های تالار عروسی لیانا میتوان به دکوراسیون خوب و نوساز, فضای باز زیبا, دسترسی خوب به اتوبان همت و کرج, پارکینگ اختصاصی, دوسالن مجزا اشاره نمود. تالار عروسی لیانا دارای اتاق عقد مجزا به ظرفیت 30 نفر میباشد. تالار لیانا در نزدیکی دریاچه چیتگر قرار دارد و دارای سالن هایی با طراحی کلاسیک و زیبا به همراه کادر حرفه ای و غذاهای باکیفیت میباشد.

تعداد مهمان: 500 ظرفیت پارکینگ: 150

یکی از تالارهای بسیار زیبا در محدوده ی غرب تهران تالار پذیرایی لیانا می باشد.

تالار پذیرایی لیانا با حداکثر 500 نفر ظرفیت و با معماری و طراحی و دیزاین زیبا و به روز خود میتواند انتخاب خوبی برای شما جهت برگذاری جشن ها مهمانی ها و مراسم های عقد و عروسی شما باشد.
در همین رابطه می بینید: تالارهای غرب تهران
گالری تصاویر تالار عروسی لیانا
به زودی عکس های بیشتری از این تالار پذیرایی در سایت قرار میگیرد.

امکانات
پارکینگ
موزیک
اتاق عقد
نورافشانی
نورپردازی
گل آرایی

تالار پذیرایی چیست تالار پذیرایی محلی است که برای برگزاری مراسم عروسی طراحی شده است. رزرو سالن پذیرایی یکی از تشریفات عروسی محسوب می‌شود. برای انتخاب تالار پذیرایی معیارهای زیادی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موقعیت شهری تالار، فضای تالار پذیرایی، گنجایش تالار پذیرایی و نحوه پذیرایی تالار اشاره کرد. معرفی اجمالی تالار لیانا تالار پذیرایی لیانا با سال‌ها سابقه در زمینه ارائه خدمات برگزاری مراسم عروسی، جشن نامزدی و تولد فعالیت می‌کند. کباب لقمه مخصوص، جوبه کباب بدون استخوان، خوراک زبان یا ژیگو با سس مخصوص، باقالی پلو با گوشت بره، زرشک پلو با مرغ با خلال پسته و بادام، شیرین پلو با مرغ با خلال پسته و بادام، مرصع پلو با گوشت بره، چلو زعفرانی، ته چین مرغ، خورشت فسنجان، سالاد فصل، سالاد اندونزی، سالاد روس یا الویه، کرم کارامل، ژله میوه‌ای و کیک بستنی بخشی از منوی این تالار پذیرایی به‌شمار می‌آیند. ویژگی‌های تالار لیانا ارائه مشاوره قبل از عقد قرارداد، گل‌آرایی، میزآرایی، حریرآرایی، آتش‌بازی، اتاق عقد، پارکینگ و آسانسور از مزایای تالار لیانا می‌باشند.

تالار پذیرایی لیانا در چیتگر تهران
تالار پذیرایی لیانا با ظرفیت 500 نفر با دوسالن مجزا
طراحی روز ، مدرن و زیبا
همراه با پارکینگ اختصاصی برای تمامی میهمانها

امروزه تالارهای پذیرایی زیادی در غرب تهران درحال فعالیت میباشد عروس و داماد به راحتی میتوانند یکی از تالار پذیرایی را انتخاب کنند اما قبل این کار باید توجه کنید که چه ویژگی هایی و امکاناتی را از تالار میخواهید و برایتان مهم است.اکنون میخواهیم درباره تالاری صحبت کنیم که یکی از بهترین تالارهای پذیرایی غرب تهران به شمار میرود. تالار پذیرایی لیانا یکی از بهترین تالارهای پذیرایی غرب تهران میباشد.


تالار لیانا در غرب تهران در حال فعالیت میباشد. تالار عروسی لیانا دارای دو سالن مجزا و شیک میباشد. سالن های تالار پذیرایی لیانا به صورت مبله بوده و طراحی  شیک و جدیدی دارد. همچنین تالار لیانا دارای اتاق عقد مجزا و مجلل میباشد.
به آن دسته از عروس و دامادهایی که تالار عروسی در غرب تهران میخواهند پیشنهاد مینماییم که حتما سری به تالار تشریفاتی لیانا بزنند.


تالار تشریفات لیانا تهران که در منطقه چیتگر واقع شده یکی از سالن های خوب برای برگزاری مراسم های شما عزیزان است . این تالار دارای 2 سالن مجزا نیز هست که در سبک های مختف دیزاین شده و هر سلیقه ای می تواند هر کدام را که می پسندد انتخاب کند . تالار لیانا می تواند 500 نفر را ساپورت کند و به خوبی از آنها پذیرایی کند . تالار لیانا که مبله و شیک است دارای اتاق عقد با ظرفیت 30 نفر نیز هست تا بتوانید مراسم عقد را هم در روز عروسیتان اجرا کنید . یکی از ویژگی های خوب تالار لیانا تهران داشتن پارکینگ اختصاصی است که میهمانان برای آمدن به تالار دچار مشکل نشوند همان طور که خودتان میدانید تهران شهر شلوغی است و نداشتن پارکینگ برای یک تالار و میهمانان اصلا مورد خوبی نیست .

با توجه به شرایط مالی و سلیقه خود می توانید از منوهای مختلف تالار استفاده کنید تا به راحتی با توجه به بودجه خودتان یک میهمانی خوب برگزار کنید تا سالها برایتان خاطره شود و میهمانانتان از این شب تعریف و تقدیر کنند .

مشخصات باغ تالار لیانا
سال ساخت : مشخص نمی باشد
میهمانان : 500 نفر
پارکینگ : 150 ماشین
آدرس باغ تالار عروسی لیانا
تهران - همت غرب - ورودیه شرقی دریاچه چیتگر - بلوار کاشان جنوبی - میدان موج - تالار پذیرایی لیانا
تصاویر باغ عروسی لیانا

تالار نوسازی هست. ورودی بسیار شیک و لابی منحصر به فردی داره. پارکینگش بزرگه و نگرانی نداره. برخورد مدیر سالن بسیار مودب. سالن ها طبقه ی اول هستش و از دو طرف ورودی، پله داره برای راحتی خانم ها و آقایون. و یک آسانسور. خود سالن ها سقف بلندی داره و سن رقصش بزرگه. تعریف غذاشو زیاد شنیدم اما هنوز خودم نچشیدم. سالن عقدش بزرگه و برای نشستن مهمانان صندلی داره.
سالن بانوان و آقایان هر دو در یک طبقه هستش. و سالن عقد در قسمت ورودی بانوان.

برگزار کننده جشن های خانوادگی، مراسم های نامزدی، عروسی، تولد، ولیمه، با مدیریت جدید ، کیفیت غذای عالی، پرسنل مجرب، نورپردازی حرفه ای  در خدمت شما عزیزان می باشد. و ارائه خدمات کامل تشریفاتی به همراه دیزاین اختصاصی و مجرب ترین کادر آماده پذیرایی از باشکوه ترین مراسم شما می باشد.


تالار پذیرایی لیانا
با مدیریتی با تجربه و پرسنلی مجرب آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.
تالار پذیرایی لیانا با ظرفیت 500 نفر در غرب تهران واقع گردیده است.
تالار لیانا با سالن های مبله و دکوراسیون به روز و نوساز،فضای باز زیبا ، دسترسی آسان به اتوبان همت ، حکیم و کرج افتخار میزبانی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

ویژگی های تالار عروسی لیانا
ظرفیت سالن 500 نفر
اتاق عقد مجزا
جایگاه عروس و داماد
اتاق تعویض لباس
نمایشگر تصویر
سیستم صوتی و نورپردازی
آتلیه عروس
آسانسور
پارکینگ
برق اضطراری

تالار پذیرایی لیانا در سال تاسیس شده است. این تالار پذیرایی با دارا بودن سالن و ظرفیت نفر، پذیرای مهمانان شما خواهد بود. مدیریت تالار پذیرایی لیانا بر عهده رضائی فرد می باشد. در ادامه می توانید با مشخصات و امکانات این مجموعه آشنا شوید.

تالار محدوده انتهای همت
بهترین تالار پذیرایی در محدوده غرب تهران
تالار لیانا با خدمات : موسیقی ، سفره عقد و نورپردازی میوه آرایی ، گل آرایی طبیعی و آتش بازی
شما می توانید با لیانا بهترین و به یاد ماندنی ترین شب زندگی خود را در زیباترین تالار غرب تهران به یادگار بگذرانید.
همچنین تالار و تشریفات لیانا با کادری مجرب و طراحی داخلی بسیار زیبا و سالن های مبله همراه با پارکینگ رایگان می باشد.
تالار لیانا با پذیرش 150 الی 550 نفر میهمان برگزارکننده جشن ها و مراسم عروسی شما می باشد.

تالار پذیرایی لیانا یکی از برترین تالار های پذیرایی غرب تهران می باشد که با ظرفیت ۵۰۰ نفر در محدوده دریاچه چیتگر بنا گردیده است.
از امکانات این تالار پذیرایی میتوان به سالن های مبله،دیزاین عالی، ،فضای باز زیبا ، دسترسی آسان اشاره کرد.
تالار پذیرایی لیانا با پرسنل حرفه ای و آموزش دیده خود آماده برگزاری جشن ها و مراسمات شما عزیزان می باشد.
برای استفاده از تخفیفات بیشتر خدمات دهندگان عروسی صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید.


تالار پذیرایی لیانا با سال‌ها سابقه در زمینه ارائه خدمات برگزاری مراسم عروسی، جشن نامزدی و تولد فعالیت می‌کند. کباب لقمه مخصوص، جوبه کباب بدون استخوان، خوراک زبان یا ژیگو با سس مخصوص، باقالی پلو با گوشت بره، زرشک پلو با مرغ با خلال پسته و بادام، شیرین پلو با مرغ با خلال پسته و بادام، مرصع پلو با گوشت بره، چلو زعفرانی، ته چین مرغ، خورشت فسنجان، سالاد فصل، سالاد اندونزی، سالاد روس یا الویه، کرم کارامل، ژله میوه‌ای و کیک بستنی بخشی از منوی این تالار پذیرایی به‌شمار می‌آیند.




معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی لیانا ( شهرک راه آهن )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی لیانا در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی لیانا برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی لیانا ( شهرک راه آهن )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد