استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی مسعود( تهران نو )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی مسعود:امروز به شرق تهران رفتیم وتصمیم گرفتیم از بین تالار های پذیرایی خوب خیابان دماوند، تالار پذیرایی مسعود بهتون معرفی کنیم.این تالار عروسی در کلاس قیمت متوسط سایت دوشیزه قرار گرفته است.
ظرفیت تالارمسعود 700نفر است و 2 سالن مجزا برای آقایان و بانوان دارد.سالن پذیرایی زنانه مستطیل شکل است و در انتهای آن قسمت دیگر وجود دارد که چند پله روبه بالا میرود در آن قسمت هم تعدادی از میهمانان قرار خواهند گرفت.محل قرارگیری عروس و داماد در قسمت وسط سالن و با پرده های سلطنتی و مبل فاخر قرمز رنگ،روی سکوی قرمز و سفیدی قرار دارد،البته باید بدونید که همه دکوراسیون این تالار پذیرایی قرمز و سفیدی رنگ است.
میز و صندلی های پذیرایی مبله هستند که میتوانید برای دیزاین روی میزها سفارش گل و گل آرایی داشته باشید. تالارعطرسیب که نزدیک ایستگاه پل خیابان دماوند نزدیک تهرانپارس قراردارد .موزیک ،برخورد پرسنل و نحوه پذیرایی مطلوب و قابل قبول هستند.کیفیت غذا خیلی خوب و سرو آن به موقع انجام میشود،همچنین شارژ غذا مرتب انجام میگیرد.
سالن پذیرایی مسعود،یکی از با سابقه ترین و قدیمی ترین تالارهای پذیرایی تهران در امر برگزاری مراسم عروسی هستند.
باتوجه به مطالب گفته شده در مورد تالار مسعود میشه به این جمع بندی رسید که از تالارهای قدیمی و خوش سابقه هستند فقط یک مراسم عروسی در اون انجام میشه.ورودی حیاط و محوطه ای نداره و میهمانان مستقیم وارد سالن ها میشوند.رختکن و دستشویی مناسبی داره.
در قسمتی از تالارمسعود که در محله تهران نو قراردارد، فضای برای برگزاری مراسم عقد با سفره عقد شیکی طراحی و ساخته شده است و در نهایت خدمات خوب با قیمت های مناسب ارائه می دهند.امیدوارم این مطالب برای شما عزیزان مفید واقع بشود.


اطلاعات کاملتری از تالار پذیرایی مسعود دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش تالار عروسی مسعود: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی مسعود( تهران نو )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی مسعود در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی مسعود برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی مسعود( تهران نو )؟ از مجموع 3 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد