استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی ملاصدرا ( ونک )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی ملاصدرا:دربین تالارهای پذیرایی شمال شهر تهران امروز سراغ تالاری در محدوده ملاصدرا-شیخ بهایی رفتیم.تالار ملاصدرا از تالارهای خوب و وابسته به سازمان صداو سیما می باشد.
مجتمع پذیرایی ملاصدرا دارای 4 تالار پذیرایی جهت برگزاری مراسم عروسی در سه رستوران و یک هتل میباشد.ظرفیت سالن ها به ترتیب 150،300،450،600 نفر میباشد، که در لیست تالارهای با ظرفیت ششصد نفری سمت ونک قرارمیگیرد.
میز و صندلی های تالارتشریفات ملاصدرا که حوالی میدان ونک قراردارد. شش نفره در سالن های مستطیل شکل مبله هستند، اما این مجموعه یک سالن پذیرایی دارند که گرد است و میز وصندلی های پذیرایی آن روکش دارند،همه ی سالن ها ستون دارند و سقف آنها نورپردازی شده است.
اتاق عقد زیبا و مجزا هم دارندکه تهیه وسایل و تزئین سفره عقد آن بر عهده مشتری میباشد.گروه موزیک عروسی این مجموعه فقط موزیک های بی کلام می نوازند و اجازه پخش موزیک های غیر مجاز در آن داده نخواهد شد.
نمای بیرونی تالارملاصدرا که درمنطقه 3 تهران قرارگرفته، بسیار جذاب و جای پارک فراوانی برای مهمانان فراهم کرده اند.مهمانداران حرفه ای و با تجربه ای دارند که کار خود را بانظم و ترتیب خاصی انجام میدهند.
منوهای غذایی با تنوع و قیمت مختلف میتونه سلیقه های عروس داماد را تامین کند و غذاها کیفیت خوبی دارند.
پس اگر به دنبال تالار عروسی خوب در محدوده چمران-ملاصدرا هستید،تالارعروسی ملاصدرا شاید گزینه خوبی برای شما باشد،چون علاوه بر خدمات و امکانات خوب قیمت های منطقی و به جایی دارند.به همین خاطر در کلاس متوسط سایت دوشیزه از نظرقیمت منوهای غذایی تالارهای عروسی درمحله های شمال تهران قرار گرفته اند.



تالار پذیرایی ملاصدرا دارای چهار سالن مستقل با ظرفیت های 100 تا 600 نفر ، پارکینگ اختصاصی و اتاق عقد مجزا می باشد.



اطلاعات کاملتری از تالار پذیرایی ملاصدرا دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش تالار عروسی ملاصدرا: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی ملاصدرا ( ونک )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی ملاصدرا در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی ملاصدرا برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی ملاصدرا ( ونک )؟ از مجموع 6 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد