استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی هتل شهر ( تهرانپارس )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی هتل شهر: در لیست هتل های استان تهران که دارای تالارهای عروسی میباشند. امروز قصد داریم یکی از یکی از بهترین هتل های شرق تهران را به شما معرفی کنیم . این مجموعه پذیرایی به عنوان یکی از مجموعه های پذیرایی شرق تهران ودر محدوده خیابان دماوند فعالیت می کند،این هتل برای مراسم عروسی ظرفیت 500نفر رادارد واز مجموعه های پذیرایی وابسته به سازمان شهرداری میباشد که در نزدیکی سه راه تهرانپارس قرارگرفته است.
تالار عروسی هتل شهر دکوراسیون زیبایی دارد،که با ستون های بلند شما را به یاد معماری عمارت های کلاسیک خواهدانداخت.مدیریت این مجموعه پذیرایی بزرگ در تهرانپارس با آقای خطیبی میباشد،ایشان یک شب اقامت رایگان در یکی از اتاق های رویال مجموعه خود را به زوج های جوان هدیه میدهند. اتاق عقد بزرگ وشیک این مجموعه یکی از امکانات ویژه وقابل ستودنی هتل شهر است،که دارای درب ورودی اختصاصی باسفره عقد کریستال وفضای دلباز باظرفیت 35نفر است.
منوهای غذایی متنوعی برای سلیقه های گوناگون در مجموعه پذیرایی هتل شهر طبخ میشود.که توسط مهمانداران حرفه ای ودوره دیده به همراه انواع سالاد و اردوهای مختلف سرو میگردند.جای پارک یکی دیگر از دغدغه های صاحبان مجالس برای رفاه مهمانانشان است،که مدیریت هتل شهر با فراهم آوردن پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 100خودرو این مسئله را حل کرده اند.
سایت دوشیزه برای این که شما عزیزان بتوانید علاوه بر اطلاعات مفید از امکانات هتل شهر از هزینه های این مجموعه هم یک اطلاع کلی داشته باشید،کلاس متوسط را برای قیمت های آن انتخاب کرده است.
در ادامه گزارشات مشاورین سایت دوشیزه از سالنها و تالارهای تشریفاتی هتل اسپیناس ، هتل پرشیا ، هتل ارم ، هتل استقلال ، هتل اوین ، هتل لاله ، هتل هما ، هتل بزرگ تهران بازدید خواهند کرد . تا شیک ترین و بهترین هتل برای گرفتن مراسم جشن عقد ، نامزدی و عروسی را به کاربران سایت دوشیزه معرفی کنیم





هتل شهر در سال 1374 در عرصه ای به وسعت ده هزار متر مربع در مبدأ شاهراه شرقی تهران بزرگ و در دامنه جنگلی سرسبز، با قابلیت دسترسی به بزرگراههای اصلی به تمام نقاط شهر متصل گردیده است.
بنای شامخ و معماری سنتی-کلاسیک، آنرا تبدیل به نمادی منحصربفرد در شأن «نگین شرق تهران» نموده است. عیانی هتل به وسعت 8000 متر مربع در چهار طبقه مشتمل بر 110 باب اتاق اقامتی در سه سطح لوکس، درجه یک و سنتی همراه با لاندری؛ دارای رستوران ایرانی و فرنگی به وسعت ملل و تالارهای چندمنظوره جهت برگزاری جشن، میهمانی و همایش با پارکینگ اختصاصی پذیرای شماست.
تالارهای مجلل پذیرائی هتل شهر با اتاق عقد اختصاصی همراه با یک شب اقامت رایگان در هتل، هدیه ما به زوجهای جوان؛ آماده پذیرائی از جشنها، مهمانی ها، ولیمه و سمینارهای شماست.
- امکان پذیرایی تـا سقف 500 نفـر
- دارای اتـاق عقـد مجـلل
- درب ورودی و اختصاصی اتاق عقد
- سرو انـواع غذاها و اردور مختلف
- منوهای متنوع مطابق با هر نوع سلیقه
- تخفیف ویژه جهت کارکنان و بازنشستگان محترم شهرداری تهران
- دارای پـارکینگ اختصـاصی
رستوران کلاسیک هتل شهر، با سرو انواع غذاهای ایرانی در فضایی به یادماندنی از ساعت 13 الی 22 آماده پذیرائی از شما سروران عزیز، در لابی هتل می باشد.
با سرو انواع غذاهای فرنگی، دریایی همراه با تراس سنتی در رستوران ملل هتل شهر؛ با فضایی آرام و دلنشین از ساعت 13:00 الی 22:00 در خدمت شما میهمانان گرامی، واقع در طبقه چهارم هتل می باشد.
کافی شاپ هتل شهر با سرو انواع دسر و نوشیدنی سرد و گرم، پذیرای شما در فضای لوکس و دلنشین در لابی هتل می باشد.
- فضـای آرام مناسب برای دیدارهای کـاری و شخصی
- سرو انواع نوشیدنی ها، مناسب برای تمام فصول سـال
هتل شهر دارای سالن کنفرانس با محیطی آرام و مناسب جهت برگزاری جلسات و کنفرانس های شماست.
- ظرفیت بیش از 150 نفر
- مجهز به امکانات صوتی و تصویری
پارکینـگ هتل شهر با ظرفیت 100 اتومبیل، علاوه بر پذیرا بـودن میهمانان هتـل، ظرفیت کافی برای جشن ها و میهمانیها را داراست.
همچنین میهمانانی که مایل هستند از رستورانها و یا کافی شاپ استفاده نمایند؛ میتوانند از خدمات پارکینگ بطور رایگان استفاده نمایند.
- تخفیف ویژه با کارت رفاهی برای بازنشستگان و کارکنان محترم شهرداری تهران
- طرف قرارداد با: راهیان سلامت، مبلغان تندرستی میهن، موسسه رهسا



تهیه گزارش تالارعروسی هتل شهر: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه



 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی هتل شهر ( تهرانپارس )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی هتل شهر در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی هتل شهر برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی هتل شهر ( تهرانپارس )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد