استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی پرنیان ( شهرری )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی پرنیان: مجموعه پذیرایی پرنیان با دو سالن مجزا به نام های صدف وستاره وگنجایش 500نفر در لیست تالارهای پذیرایی شهرری قابل مشاهده است.
مدیریت تالارعروسی پرنیان را آقای تاج آبادی برعهده دارند و مجموعه ایشان در محدوده شهرری-میدان معلم واقع شده است.فضای داخلی تالارپرنیان دلباز است و تهویه هوای مناسبی دارد.میزوصندلی ها روکش سفید با دیزاین صورتی دارند.
سقف سالن بلند است وستون دارد.دورتا دور سالن پرده‌های مدل دار آویزان شده است و جایگاه عروس وداماد در وسط سالن ساخته شده است و برای زیباترشدن فضای سالن روی هرمیز یک جام کریستالی وگل آرایی شده قرار می‌دهند.
تالارپذیرایی صدف در طبقه همکف و تالارپذیرایی ستاره در طبقه دوم واقع شده است.تالارتشریفاتی پرنیان برای مراسم عقد چند نوع سفره عقد دارد که با توجه به سلیقه‌ی شما یکی از آنها را در استیج عروس وداماد می‌چینند.این تالار هم مانند سایر تالارها خدمات جانبی مثل نورپردازی ، گروه موزیک ، میوه آرایی ، رقص نور و آتش بازی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند.یک ویژگی بسیار مهم در تالارعروسی پرنیان پارکینگ اختصاصی آن می‌باشد که گنجایش150خودرو را دارد.
برای سهولت ودقت در انتخاب شما عزیزان با بررسی کلی در مورد هزینه های تالارپرنیان کلاس اقتصادی رابرای این تالارعروسی بزرگ در جنوب تهران در نظر گرفته است.

در ادامه همکاران ما به آرایشگاه های خوب عروس در شهرری برای دیدن نمونه کارهای میکاپ آرتیست های معروف خواهند رفت ، سپس از آتلیه های عروس با سابقه و حرفه ای دیدن خواهند کرد و در انتها از مزون ها ، گلفروشی ها ، شیرینی فروشی ها ، فروشندگان کت و شلوار و پوشاک داماد در شهرری دیدن خواهند کرد تا گزارش دقیقی از فعالیت ازدواج در این شهربه عروس دامادها ارائه دهند


تهیه گزارش تالارعروسی پرنیان: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی پرنیان ( شهرری )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی پرنیان در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی پرنیان برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی پرنیان ( شهرری )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد