استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی پیام مخابرات ( شریعتی )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی پیام (مخابرات) : اگر به دنبال یک تالار پذیرایی خوب با قیمت مناسب در محدوده شریعتی ونزدیک چهارراه قصر میگردید،شاید تالار پذیرایی پیام گزینه مناسبی برای شما باشد.
این مجموعه پذیرایی جزوءتالارهای وابسته به شرکت مخابرات میباشد، و به صورت آزاد هم میشه رفت ولی برای کارمندان و بازنشسته های مخابرات تخفیف دارن!
سالن های عروسی این مجموعه 400نفره دارای نورپردازی مناسب وسیستم صوتی از نوع دایناکورد با اکوهای اکتیو میباشد و همچنین این سالن های مبله دارای رقص نور کامل با حدود چهل دستگاه نورولیزر هستند. ورودی زیبای تالارپذیرایی پیام که محل ورود مهمانان هم هست و سفره عقد زیبای از دیگر نقاط قوت این تالارمحسوب میشود. مثل اکثر تالارهای پذیرایی امکان آوردن خواننده و یا دی جی وجود ندارد و حتما باید ازگروه های موزیک سنتی یا dj همین تالاراستفاده کنید
انتهای سالن بانوان جایگاه مخصوص عروس وداماد واقع شده است.مدیریت این مجموعه آقای معصومی هستند که برای خاطرانگیز تر کردن مراسم عروسی امکان انتقال تصاویر از سالن آقایان به سالن خانم ها با پیشرفته ترین دوربین فیلم برداری با قابلیت انتقال وپخش آن در تلویزیون LCD را فراهم آورده اند.
از دیگر امکانات تالارتشریفاتی پیام(مخابرات)پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 80خودرو،دیزاین ودکورچینی تمام سالن ها با گل وشمع،گروه موزیک،منوهای متنوع غذایی،پرسنل مجرب وکاربلد میباشد.
با توجه به قیمت های منوی غذا و ورودی تالار پیام که از طرف مدیریت به سایت دوشیزه اعلام شده است،کارشناسان ما کلاس متوسط برای تالار عروسی وابسته به سازمانهای دولتی در مرکز تهران انتخاب کرده اند.



تالار پیام با سابقه بیش از 40 سال خدمت مداوم به همکاران و خانواده محترم ایشان در سطح وزارتخانه، موسسات و شرکتهای تابعه، با استفاده از آشپزهای متخصص در پخت انوادع غذاهای ایرانی و فرنگی و همچنین گارسونهای زبده دارای دو سالن مجزا جهت خانمها و آقایان با گنجایش هر یک 200 نفر و کلیه امکانات صوتی و تصویری و رقص نور می باشد.
سیستم صوت سالن از نوع دایناکورد با اکوهای اکتیو می باشد.
رقص نور کامل با حدود چهل دستگاه نور و لیزر.
انتقال تصویر سالن آقایان به سالن خانمها با پیشرفته ترین دوربین فیلم برداری با قابلیت انتقال و پخش آن در تلویزیون LCD .
خدمات قابل ارائه برگزاری انواع مراسمهای ولیمه، جشن عقد و عروسی، میهمانیها خانوادگی،ترحیم و ...




تهیه گزارش تالار عروسی پیام(مخابرات): انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

قابلیت تالار و باغ

اين موسسه با دراختيار داشتن يك تالار پذيرايي با دو سالن مجزاي مردانه و زنانه به ظرفيت ۴۰۰نفر و نيز امكاناتي چون پاركينگ، سيستم صوت حرفه اي، اجراي برنامه هنري، نور پردازي، ارائه خدمات تصوير برداري بصورت فيلم و عكس، اتاق عقد و نيز منوي كامل غذايي مورد تقاضاي مراجعين امكان برگزاري انواع مجالس عقد، عروسي، وليمه، ترحيم و هرگونه گردهمايي هايي را دارا مي باشد.
تالار پذیرایی پیام وابسته به مخابرات جزو  تالارهای پذیرایی شمال تهران و تالارهای شریعتی میباشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر از این تالار پذیرایی با شماره تالار تماس حاصل نمایید.
خیابان شریعتی - چهارراه قصر - نرسیده به پل سید خندان  

امروز براتون یکی از از تالارهای با قدمت رو معرفی میکنم که زیر نظر وزرات ارتباطات و مخابرات هست : تالار پذیرایی پیام
قدمت و سابقه فعالیت اینجا بیش از نیم قرنه که مدیریت جدید این تالار به تازگی دست به بازسازی زده که باعث شده که فضا خیلی شیک و لوکس بشه.
این تالار مرکزیت داره (شریعتی - پایین تر از سیدخندان) و از همه طرف دسترسی خوبی داره.
ظرفیت این تالار 500 نفره و دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 200 جای پارکه
شامل امکاناتی از قبیل اتاق عقد، سفره عقد آینه و کریستال، آتش بازی، گل آرایی، مشعل، فرش قرمز، بار میوه، بار شکلات، اجاره ماشین عروس، آتلیه عروس، آرایشگاه عروس هست که همه اش تخفیف های خوبی داره

امکانات جنبی این مجموعه :
- رستوران (ناهار به قیمت دولتی ، از شنبه تا چهارشنبه)
- سالن همایش و کنفرانس
- مسجد
- آمادگی برگزاری مراسمهای عروسی، جشن تولد، ولیمه و ...
نکته قابل توجه قیمت مناسب اینجاست و اینکه که تالار پیام دارای تعرفه قیمت دولتی می باشد
برای اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید

نشانی :
شریعتی - بالاتر از چهارراه قصر - روبروی پارک اندیشه - نرسیده به پل سیدخندان



معرفی تالار پذیرایی پیام
تالار پذیرایی پیام بابیش ازنیم قرن تجربه خدمات رسانی در زمینه خدمات مجالس با بازسازی جدید و زیبا و این تالار عروسی نرخ دولتی با قیمت مناسب، و به تناسب بودجه شما مدعوین گرامی فعالیت می نماید.
ورودی رایگان برای بهار و تابستان
سرویس های ویژه تالار پذیرایی پیام
آماده پذیرائی از مجالس و مراسمات مختلف جهت مراسم عقد، عروسی، نامزدی، ولیمه و...
سالن آمفی تئاتر، سالن همایش و کنفرانس، مجهزبه ویدئو پروژکشن دارای فضای سبز زیبا و محوطهای دنج_دسترسی آسان؛ از نظر موقعیت مکانی مرکزیت دارد و دسترسی آسان از اتوبان امام علی شمالی و جنوبی، همت شرق و غرب، صیادشیرازی دارای اتاق عقد مجزا با سفرهی آینه و کریستال طبق متد روز با ظرفیت بالا ظرفیت سالن 500 نفر دارای پارکینگ اختصاصی تا ظرفیت 200 دستگاه خودرو به راحتی دارای پکیج کامل خدمات ویژه عروس دامادها(شامل آتلیه، آرایشگاه، مزون لباس عروس و کت شلواردامادی، ماشین عروس، دسته گل و...)  کلیه خدمات شامل 50% تخفیف ویژه برای عروس دامادهای پیام می باشد

بای اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت های تالار پذیرایی پیام درخواست قیمت دهید.

درباره ما :
تالار پیام با بیش از نیم قرن تجربه و تعرفه کاملا دولتی و نازل ترین قیمت ها با ظرفیت 500 نفر در خدمت شماست. تخفیفات آینو شامل منوی آزاد می باشد و منوی کارمندان شرکت مخابرات، تخفیفات آینو را شامل نمی شود.
خدمات ویژه :
دارای دو سالن مجزا - گل آرایی vip کریستال جایگاه عروس و داماد - میز شام مجلل عروس و داماد - کرایه ماشین عروس - دسته گل و ...
آدرس :خیابان شریعتی، بالاتر از چهار راه قصر،

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی پیام مخابرات ( شریعتی )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی پیام-مخابرات در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی پیام-مخابرات برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی پیام مخابرات ( شریعتی )؟ از مجموع 12 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
7.8%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد