استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی گنجینه نور ( شریعتی-صدر )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی گنجینه نور:تالار تشریفات گنجیه نور با گنجایش 650نفر و مدیریت آقای شفیعی در محدوده خیابان شریعتی و نزدیک به پل صدر واقع شده است.
این تالار پذیرایی که در طبقه چهارم مجموعه شهید چمران قرار گرفته است،را میتوان به دلیل داشتن سالن های مجلل با دکوراسیون مبله و جدید،سقف های بلند،پرده های زیبا و ظروف لوکس پذیرایی در لیست تالارهای درجه یک تهران قرار داد.
از امکانات خوب مجموعه پذیرایی گنجینه نور می توان به اتاق عقد مجزا با ظرفیت20نفر،پارکینگ اختصاصی با گنجایش 100 اتومبیل،محل بازی برای کودکان،گروه فیلم و عکس،گل آرایی جایگاه عروس و داماد،بارشمع،بار میوه،موزیک پلی بک با خواننده خوب،تزئین میزهای پذیرایی با لاله و شمعدان و سفره خانه سنتی را برشمرد.
اما یک ویژگی خوب و جالب توجه ساخت و طراحی تراس بزرگ این مجموعه است که می توان از آن به عنوان روف گاردن نام برد،این قسمت از مجموعه فضای سرسبز و دلشنینی دارد،آلاچیق های اختصاصی،آبنمای زیبا و همچنین قرار گرفتن بازارسنتی در این مکان می تواند خاطره خوب و به یادماندنی تری برای مهمانان شما به وجود آورده علاوه بر این با منظره زیبا و جذابی که دارد،میتوان این فضا برای عکاسی و فیلم برداری هم استفاده نمود.
تالار عروسی گنجینه نور با به کارگیری پرسنل ماهر و با تجربه کیفیت پذیرایی از مهمانان شما را تضمین خواهد کرد.در مورد منوهای غذایی هم می توان گفت متنوع هستند و در طبخ و سرو آنها برای رضایت مهمانان تلاش زیادی میشود.
همه همکاران من در سایت دوشیزه همیشه در تلاش هستند که بهترین و مفید ترین اطلاعات را در زمینه برگزاری مراسم عروسی به شما عزیزان بدهند.
به همین خاطر با توجه به قیمت های اعلام شده از طرف مدیران برای راحتی شما عزیزان در برآورد هزینه ها برای هر مجموعه یک کلاس قیمت تعریف شده است،و امروز تالار پذیرایی گنجینه نور در کلاس متوسط این سایت قرار گرفته است تا پیشنهادی باشد برای افرادی که به دنبال یک تالار عروسی شیک در شمال تهران با قیمت های خوب و منطقی هستند، باشد.


تالار پذیرایی گنجینه ی نور از سال 1386 فعالیت خود را با مدیریت جدید آغاز کرده و به لطف خداوند منان تا به امروز تمامی میزبانان خود را با رضایت کامل پذیرا بوده است.
به امید روزی که میزبانی شما را به بهترین شکل ممکن پذیرا باشیم.



اطلاعات کاملتری از تالار پذیرایی گنجیه نور دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش تالار عروسی گنجینه نور: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی گنجینه نور ( شریعتی-صدر )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی گنجینه نور در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی گنجینه نور برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی گنجینه نور ( شریعتی-صدر )؟ از مجموع 1 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد