استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تشریفات اسدالهی ( فرشته )


اطلاعات تشریفات مجالس

به گزارش سایت دوشیزه از موسسه تشریفات اسدالهی:مجموعه خدمات مجالس اسدالهی را میتوان یکی ازبهترین گروه های تشریفات مجالس تهران قرارداد که در شمال تهران و درخیابان فرشته واقع شده است.
مدیریت این مجموعه آقای اسدالهی هستند که برای برگزاری مراسم نامزدی وسایر مراسم ها وهمایشهای رسمی این خدمات را ارائه میدهند،غذاهای سالم ودسرهای ایرانی وفرنگی،عکاسی وفیلم برداری مجالس،موسیقی شادوپرتحرک، گل آرایی ومیوه آرایی،پذیرایی باشکوه ومجلل واختصاصی، سفره عقدهای زیبا و آراسته با هنر،قهوه خانه وکافی شاپ، کالسکه سیندرلا،خدمات نورپردازی وجلوه های ویژه سالن.
در صورتی که تصمیم دارید که نمونه کارهای خدمات مجالس اسدالهی راببنید میتوانید با تعیین وقت قبلی به دفتر کارشون مراجعه کنید.البته به یاد داشته باشید که این مجموعه یکی از گرانترین تشریفات های شمال تهران هستند واز نظر قیمت منو در کلاس لوکس سایت دوشیزه قرار گرفته اند.

موسسه خدمات مجالس و تشریفات عروسی اسداللهی
خدمات مجالس اسداللهی ارائه دهنده بالاترین و بهترین خدمات عروسی و مجالس ، برگزار کننده مراسم عقد، نامزدی و عروسی است. تشریفات عروسی اسداللهی دارای هفتاد مورد باغ اجاره ای و اختصاصی عروسی در تهران و حومه آن می باشد که خدماتی شامل برگزاری مراسم نامزدی و عروسی، کترینگ و تهیه غذای عروسی، عکاسی و فیلمبرداری مجالس، موسیقی زنده و شاد، لباس سفارشی عقد و عروسی، گل آرایی، میوه آرایی و بادکنک آرایی، سفره عقد، نورافشانی و آتش بازی و ... را با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار می دهد.
موسسه خدمات مجالس و تشریفات عروسی اسداللهی مفتخر است با داشتن کادر آشپزی برجسته و مجرب و منوی غذایی بسیار متنوع، شما را در زمینه کترینگ و تهیه غذای عروسی یاری کند. پکیج های خدمات مجالس به چهارگروه پکیج ایده آل، پکیج اسپشیال، پکیج پرفکت و پکیج لاکچری تقسیم می شود. در هر پکیج انواع غذا، غذای تزیینی، دسر، نوشیدنی، سالاد و براونی، عصرانه ، میوه، شیرینی و کیک، ظروف، گل آرایی و شمع آرایی، بادکنک آرایی، تشریفات و دکوراسیون و همچنی پرسنل بسیار مجرب و خوش برخورد در نظر گرفته شده است که عروس و داماد می توانند با توجه به سلیقه و بودجه خود، پکیج مناسب خود را انتخاب نمایند.
خدمات مجالس و تشریفات عروسی اسداللهی برگزارکننده مجالس و مراسم عروسی، برگزاری مراسم نامزدی ، دارای باغ های اختصاصی متعددعروسی در تهران و کرج
روز عروسی از مهمترین و به یادماندنی ترین روزهای زندگی هر فرد است. آرزوی هر عروس و داماد این است که مراسم عروسی شان بهترین مراسم عروسی دنیا باشد هر دو تمام سعی شان را می کنند تا این امر محقق شود. اما برنامه ریزی برای مراسم عروسی یک امر کاملا تخصصی و ویژه است. باید به جزئیات توجه کرد تا حاصل زحمات به خوبی محقق شود. این که دسته گل عروستان را از کجا بخرید ، ماشین عروستان چه باشد و چطور دیزاین شود ، سفره عقدتان چقدر زیبا باشد ، محل برگزاری عروسی چقدر باشکوه باشد ، از مهمانانتان چطور پذیرایی شود و. . . همه این ها در ساختن یک شب رویایی برای شما و ثبت شدن خاطره ای فراموش نشدنی تاثیر به سزایی دارد . موسسه تشریفات عروسی اسداللهی با مدیریت جناب آقای اسداللهی مفتخر است که می تواند شما را در کلیه امور مربوط به برگزاری مراسم عروسی یاری نماید.
پس از سالها فعالیت در زمینه تشریفات و خدمات مجالس عروسی، خدمات مجالس اسداللهی افتخار دارد که خدمات خود را به شیوه ای جذاب و همگام با متدهای نوین روز دنیا در اختیار مراجعه کنندگاه عزیز قرار دهد نمونه های خدمات و تشریفات مجالس انجام شده به صورت فیلم و عکس در موسسه خدمات مجالس موجود می باشد که با حضور در محل می توانید نمونه های مجاز را مشاهده نمایید.
موسسه تشریفاتی اسداللهی (دیدار سابق) با بیش از یک دهه سابقه برگزاری جشن ها و میهمانی ها ، سمینار و کنفرانس در خدمت شما عزیزان می باشد.
تشریفات اسداللهی با در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات روز دنیا ، کادر مجرب و توانمند در برگزاری مراسم ، باغ و سالن اختصاصی در تهران و حومه و آشپزخانه صنعتی با ظرفیت پخت 3000 غذا در روز افتخار دارد یاری کننده شما در بهترین روز زندگیتان باشد .

خدمات موسسه :
- ارائه انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی و دریایی
- انواع سالاد و دسر
- نوشیدنی های سرد و گرم
- کیک وشیرینی تهیه شده از بهترین قنادی پایتخت
- گل آرایی کامل مراسم : شامل ورودی - میز میهمان ها - میز شام - جایگاه عروس و داماد
- میهمانداران مجرب و متحدالشکل - مجهز به بیسیم
- ظروف پازلی و هتلی ایتالیایی و فرانسوی
- کادر حرفه ای فیلم برداری (شبکه های جهانی) و آتلیه اختصاصی
- گروه موزیک کاملا حرفهای به همراه کامل ترین و جدیدترین سیستم نور پردازی
-مشاوره در امور موسیقی توسط موزیسینهای سرشناس کشور
- سفره عقد و میز نامزدی
- ارائه خدمات جانبی مراسم شامل : سفره خانه سنتی ، کافی شاپ ، بازارچه
- محوطه بازی کودکان ، کودک یار ، چهره پردازی کودکان

دیگر خدمات تشریفات عروسی اسداللهی:
سالمترین غذا ودسر ایرانی و فرنگیVIP
ظروف میز و صندلی
عکاسی و فیلمبرداری مجالس عروسی و نامزدی
مو سیقی دل پذیر وشاد و پر تحرک
گل ارایی و میوه ارایی و بادکنک ارایی
فیلم و عکس بیاد ماندنی در اتلیه اختصاصی توسط خانم و اقا
پذیرایی باشکوه و مجلل و تشریفاتی توسط نیروهای زبده و بالباس فرم مخصوص و زیبا
سر اشپز مخصوص
باغ و ویلای شیک و مجلل و اختصاصی
سفره های عقد زیبا و متد روز اراسته باهنر
قهوه خانه سنتی بازارچه-کافی شاپ
کالسکه سیندرلا
ماشین عروس با اتومبیلهای لوکس مدل بالا و قدیمی
تشریفات مشعل و اتش بازی پرده ارایی محل نورپردازی و اجرای خواسته های خاص شما
دسته گل عروس-سفره عقد مد روز و هنری
لباس سفارشی عروسی و عقد
تهیه غذا و کترینگ عروسی

مسئولیت های موسسه خدمات مجالس و تشریفات عروسی اسداللهی برای برگزاری مجالس عروسی
برنامه ریزی : برنامه ریزی و زمانبندی مراحل مختلف برگزاری جشن عروسی
مشاوره : مشاوره و در همه امور متناسب با بودجه و سلیقه عروس و داماد شامل:
مشاوره در انتخاب باغ و سالن عروسی
مشاوره در انتخاب سالن زیبایی عروس
مشاوره در انتخاب نوع و سبک دیزاین مراسم عروسی
مشاوره در انتخاب منوی غذا و نحوه پذیرایی از مهمانان
و . . .
هماهنگی و اجرا : برگزاری و اجرای کلیه تشریفات عروسی برای برگزاری یک جشن عروسی ایده آل

چرا باغ عروسی اسداللهی را انتخاب کنیم؟
بکر و مجلل بودن باغ عروسی، راحت بودن مسیر باغ، ابعاد و فضای مناسب، امکانات جذاب و شیک سالن های عروسی، قیمت ورودی مناسب برای باغ عروسی، دارای پارکینگ اختصاصی، برخورد صمیمانه پرسنل ، نظافت و تمیزی ، متناسب با آداب و رسوم اقوام مختلف.
موسسه تشریفات و خدمات مجالس اسداللهی دارای هفتاد مورد باغ اجاره ای و اختصاصی عروسی در تهران و حومه تهران آماده برگزاری عروسی های مجلل شما می باشد.
در تهران شامل : شمال تهران، غرب و شرق تهران
و درحومه تهران شامل: باغ عروسی در لواسان، باغ عروسی در گرمدره، کرج، شهریار، احمدآباد مستوفی و فیروز بهرام
باغ های عروسی و سالن های عروسی متناسب با تعداد مهمان و بودجه شما می باشد.
آماده سازی خاص عروسی در منزل با ارائه تمام امکانات مانند ژنراتور برق، چمن مصنوعی، دیزان کردن دیوارها و ... .

فیلمبرداری و عکاسی عروسی
یکی از مهم ترین کارهای برگزاری مراسم عروسی انتخاب عکاس و فیلم بردار حرفه ای است که قرار است زیباترین لحظات آن روز را ثبت کند.
خدمات فیلم برداری و عکاسی تشریفات عروسی اسداللهی با سالها سابقه کاری و با در اختیار داشتن تیم حرفه ای, درخدمت زوج های عزیز می باشد.
خدمات حرفه ای فیلم برداری منطبق با سیستم های پیشرفته دنیا شامل دوربین هایHD, Full HD پرو جیپ,کرین,اسلایدر ,پروجکشن ,هلی کم و ... می باشد.
تمامی مراحل عکاسی با استفاده از دوربین های دیجیتالی فوق حرفه ای انجام می پذیرد.
عکاسی در آتلیه اختصاصی و لوکیشن های متنوع در فضای باز و بسته و کاملا مدرن انجام می گیرد.
کلیپ اسپرت با امکانات و تجهیزات مدرن در سبک های متفاوت و سناریو های خاص به همراه کارگردانی در مکان های بکر ایران تهیه میگردد و در شب مراسم به بهترین شکل به معرض نمایش گذاشته می شود.
تیم حرفه ای عکاسی و فیلم برداری تشریفات اسداللهی با داشتن تجربه کافی در این زمینه شب رویایی شما رابه بهترین حالت ممکن به تصویر می کشند.
با در نظر داشتن این حقیقت که تصویربرداری و عکاسی یکی از مهم ترین بخش های مراسم ازدواج و تشریفات می باشد ، به شما عزیزان توصیه می شود که در انتخاب عوامل و ادوات این امر مهم دقت لازم را منظور فرمایید.

سفره عقد عروسی
چیدن سفره عقد یکی از آدابی است که از دیر باز در ایران کهن مرسوم بوده و اجرای مراسم عقد را همراه با خوشبختی دو چندان می نموده است. گروه تشریفات مجالس اسدالهی با پاسداشت این آئین زیبا در برگزاری مراسم عروسی و ترکیبی از شاخه نبات و کله قند و نقل و گل ، عطر شیرینی را با مدرنیته در تشریفات مجالس عروسی در آمیخته و سفره عقدی شایان یک مجلس عروسی به یاد ماندنی با طعم لذت بخش خوشبختی برای عروس خانم های خوشبخت این سرزمین کهن فراهم نموده است. گروه طراحان سفره عقد و گل آرای تشریفات مجالس اسدالهی بر این اساس سفره عقد خوشبختی شما را خواهند چید.




اطلاعات کاملتری از تشریفات مجالس اسدالهی دارید؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش موسسه تشریفات و خدمات مجالس اسدالهی: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تشریفات اسدالهی ( فرشته )

جهت دریافت آدرس و تلفن کترینگ اسدالهی در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تشریفات عروسی اسدالهی برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تشریفات اسدالهی ( فرشته )؟ از مجموع 4 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد