استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تشریفات ملل ( الهیه )


اطلاعات تشریفات مجالس

به گزارش سایت دوشیزه از موسسه تشریفات ملل:تشریفات و خدمات مجالس ملل به عنوان یک موسسه خدماتی و تشریفاتی در برگزاری انواع مراسم و گردهمایی، خدمات پذیرایی و ضیافت های خانوادگی با مدیریت آقای عزیزی در منطقه فرشته واقع شده است.
تشریفات ملل با ارائه کلیه خدمات وتامین نیازمندی های برگزاری یک مراسم عروسی مجلل وآبرومند مطابق با نظر میزبان با بکارگیری از امکانات و تجهیزات و زیر گروه های تخصصی و مدیریت کارآمد یکی از لوکس ترین موسسه های تشریفاتی تهران میباشد.
کترینگ تشریفات ملل با داشتن آشپزخانه مجهزوطبخ انواع غذا توسط سرآشپزدرجه یک تهران دامنه وسیعی از انتخاب های غذایی وبا کیفیت را در منوهای خود داده.از امکانات دیگر این تشریفات می توان به خدمات گل آرایی متنوع سفره عقد،گروه موزیک وسایر ملزومات یک جشن مفصل اشاره کرد.
موسسه تشریفات ملل آماده سرویس دهی به هر نقطه از تهران یا ایران میباشد و تمامی امکانات و تجهیزات این گروه قابل حمل و جابه جایی هستند،بنابراین حتی امکان پذیرایی و برگزاری مراسم در ملک شخصی نیز وجود دارد.باغ های این تشریفات سرسبز و زیبا هستند وسالن ها و ویلا های اختصاصی این مجموعه دارای امکانات ویژه ای هستند.
با توجه به امکانات و خدماتی چون کانترهای پذیرایی و سرویس، دکوراسیون بازارچه سنتی،قهوه خانه،رختکن و سرویس بهداشتی مجزا،پارکینگ،ژنراتورهای اضطراری برق، مخزن های آب و... میتوان گفت که این موسسه خدمات مجالس در کلاس لوکس سایت دوشیزه قرار میگیرد.
در نظر داشته باشید که میتوانید برای یک منوی خوب و متناسب با شرایط خود میتوانید با مدیریت یک جلسه مشاوره داشته باشید،تا در نهایت با توجه به تعداد مهمانان و بودجه شما به نتیجه مطلوبی برسد.من همه همکارانم در سایت دوشیزه برای شما بهترین ها رو آرزو میکنیم.

تشریفات عروسی و خدمات مجالس ملل
تشریفات عروسی و خدمات مجالس ملل یکی از مجهز ترین و معتبر ترین برگزار کنندگان مجالس با شکوه عروسی و مجری همایش های دولتی و خصوصی به شمار می رود، این موسسه فعالیت خود را از سال 1383 آغاز نموده و در طی سال ها با سرمایه گزاری مداوم انسانی و مالی و بکارگیری کارشناسان مجرب وکارمندان متعهد و زیرگروه های حرفه ای در زمینه طراحی، اداره و پذیرایی مراسم و جشن ها به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین تشریفات تهران و ایران شناخته می شود.

رسالت فعالیت
تشریفات عروسی و خدمات مجالس ملل به عنوان یک موسسه خدماتی و تشریفات پذیرایی در زمینه مشاوره و برگزاری انواع جشن ها و گرد همایی، خدمات پذیرایی دیپلماتیک و اداری و ضیافت های خانوادگی به هم میهنان عزیز خدمت می کند. هدف ما ارائه کلیه خدمات و تامین نیازمندی های برگزاری مراسم به شکلی درخور، مطمئن و آبرومند مطابق با نظر میزبان برگزار کننده است.
تشریفات و خدمات مجالس ملل با به کارگیری امکانات، ادوات و زیرگروه های تخصصی و همچنین مدیریت کار آمدکلیه اجزاء ستادی و عملیاتی مورد نیاز در برپایی یک مراسم ، به موقع و بدون نقص اجرا شدن مراسم میزبان را تضمین می کند.

کیترینگ تشریفات عروسی ملل
کیترینگ تشریفات عروسی ملل با در اختیار داشتن آشپزخانه مجهز صنعتی وطبخ روزانه انواع غذا توسط سرآشپز درجه یک تهران دامنه وسیعی از انتخاب غذای با کیفیت را در منوی خود عرضه می کند.
منوی غذایی ارائه شده توسط تشریفات و خدمات مجالس ملل کلیه غذاهای سنتی و ایرانی و رنج کاملی از انواع غذاهای فرنگی، اسنک ها و اردوورهای مدیترانه ای را شامل میشود (منوی غذایی) در کنار انواع دسر و سالادهای تازه و سس های مخصوص سرآشپز ملل میزشامی مثال زدنی را فراهم می آورد بعلاوه بکارگیری نهایت سلیقه در سفره آرایی و مشارکت گروه نور و تزئینات محیطی تشریفات ملل میز پذیرایی منحصر به فرد و همتا با مجلل ترین سلف سرویس هتل های 5 ستاره بر پا می شود که براحتی آمادگی پذیرایی همزمان 200 تا 2000 نفر را خواهد داشت.
کیترینگ ملل با هدف تامین سلامتی و تضمین کیفیت غذایی اقدام به گرفتن گواهی نامه های ISO و HACCP نموده و شایان ذکر است در کیترینگ ملل به منظور احترام به مقام مشتری کلیه فرایند تهیه غذا، از خرید و تهیه مواد اولیه طبخ ،ارسال و سرو غذا زیر نظر مشاور تغذیه و کنترل کیفیت مواد غذایی صورت می پزیرد تا که حاصل کار همواره از نظرکیفیت غذایی و رضایتمندی مشتری تضمین شده باشد.
آشپزخانه ملل همه روزه مسئولیت تهیه ارسال و سرو غذا در انواع سمینار و گردهمایی های مختلف و شام مجالس عروسی تهران را برعهده داشته که استفاده از وسایل نقلیه ویژه حمل غذای گرم و مهارت کارکنان آشپزخانه در سیستم سرو و پذیرایی از انبوه مهمانان، تشریفات ملل را نسبت به سایرین متمایز می سازد.

برگزاری مراسم عروسی | خدمات مجالس | صندلی مراسم عروسی

گل،گل آرایی و تزئینات محیطی
جشن های با شکوه عروسی ، تشریفات دیپلماتیک و خوشامدگویی، حتی مراسم ترحیم بخش بزرگی از شکوه و زیبایی خود را مدیون زیبایی گل و بکارگری سلیقه در تزئین گل توسط گل آرای مجلس هستند. انتخاب نوع گل، رنگ آرایی دسته های گل، چیدمان وگل آرایی مجلس نقش بسزایی در کیفیت بصری و زیبایی شناختی مراسم، بجا ماندن عکس هایی زیبا، و شکوه برگزاری هر مراسمی دارد.
تشریفات و خدمات مجالس ملل با وقوف به اهمیت این موضوع ضمن تهیه آرشیوی از آلبوم های گل آرایی و ژورنال های دکوراسیون انواع مجالس روز اروپا و آمریکا اقدام به تحقیق و جمع آوری شکیل ترین و بروزترین الگو های تزئین گل در ایران و سایر نقاط جهان نموده تا با الهام گرفتن از جدیدترین مدل ها و مطابقت با سلیقه مجالس ایرانی، بهترین شیوه ها و الگوهای گل آرایی متناسب با هر مجلس را عرضه کند. دقت و ظرافت بکار رفته درگل آرایی و رنگ آمیزی مجالس تشریفات ملل در هر مهمانی باعث متمایز و منحصر بفرد شدن هر مراسم می شود و در ضمن شکوه خیره کننده آن روز عکس های زیبا وخاطره انگیزی بجا خواهد گذاشت.
خدمات گل آرایی وتزئینات محیطی تشریفات ملل
· مشاوره جهت انتخاب گل در مراسم و تناسب رنگ با سرویس پذیرایی و هارمونی رنگ مراسم.
· ارسال گل، دسته گل و تاج گل به منزل یا مراکز اداری و هتل ها .
· اجرای دکوراتیوگل و تزئینات محیطی برای ادارات، سازمان ها در نمایشگاه ها و افتتاحیه ها و ...
· گل آرایی منزل برای ضیافت های خانگی، انواع رسوم و پذیرایی ،گل اتاق مهمان، پا تختی و غیره.
· گل آرایی ماشین عروس در منزل .
· فروشگاه آنلاین ارسال گل هدیه . (بزودی)

محل برگزاری مراسم
تشریفات ملل به عنوان مدرنترین برگزار کننده انواع مراسم آماده سرویس دهی به هر نقطه از تهران وحتی سایر شهرهای ایران می باشد. تمامی امکانات و تجهیزات لازمه به صورت قابل حمل هم پیش بینی شده اند که بنا به درخواست شما توسط سیستم باربری ملل به محل مورد نظر حمل شده و در عرض چند ساعت کلیه وسایل تزئینی و دکوراتیو در محل اسمبل شده و آشپزخانه سیار مستقر و مهمانداران در انواع کانترهای پذیرایی آماده پذیرایی خواهند بود.
در صورت تمایل به برگزاری مراسم در ملک شخصی پس از مشاوره ابتدایی توسط کارشناسان مجموعه وکسب اطلاع از انتظارات شما از نحوه برگزاری جشن مورد نظر، محل توسط طراح و دیزاینر مجموعه مورد بازدید و بررسی قرار گرفت تا از نظر امکانات و فضای لازم مورد ارزیابی قرار بگیرد و در صورت تامین حداقل شرایط برگزاری سایر امکانات در صورت لزوم- مانند تامین سیستم سرمایش و یا گرمایش،برق اضطراری به محل حمل می شوند. و طراح مجموعه نظر نهایی و طرح کلی اجرای مراسم را در اختیار شما خواهد گذاشت.تا با انتخاب خود طرح نهایی برگزاری مراسمتان را مجسم کنید.
در صورتی که مراجعین به فضایی برای برگزاری مراسم احتیاج داشته باشند تشریفات و خدمات مجالس ملل دارای کامل ترین فهرست باغ و ویلا های اختصاصی مناسب برای برگزاری مراسم می باشد. این مجموعه با در نظر گرفتن شرایط و سلیقه مراجعین چندین باغ مناسب برگزاری خاص آن مراسم به آنها معرفی خواهد کرد و در صورت تمایل در اختیار ایشان قرار خواهد داد.
تشریفات ملل دارای فهرست کاملی از سالن های اجتماعات در سطح شهر، باغ های با شکوه در داخل یا حومه شهر و متناسب با ظرفیت و شرایط هر نوع مراسم در اختیار میزبان قرار خواهد داد تا دامنه انتخاب مناسبی برای ایشان فراهم شود.

باغ و تالار عروسی | سفره عقدباغ های عروسی
باغ های تشریفات عروسی ملل همگی سرسبز،؛ مشجر و زیبا بوده شامل برکه گل های نیلوفر و آبنما در اشکال و نور های رنگی منحصر به فرد و فضاسازی های مخصوص برگزاری یک مراسم تشریفاتی بوده همچنین امکانات وسایل بازی کودکان و پذیرایی در فضای باز برای خانوم ها و آقایان محیا می باشد، همه اینها در کنار نورپردازی های ویژه و ریسه کشی در فضای باز و میز شامی رویایی در کنار استخر طراوت و زیبایی خاصی به مجلس عروسی شما خواهد بخشید که خاطره شب مراسم را ماندگار و بی مثال خواهد نمود. همچنین کلیه امکانات مورد نیاز برگزاری مراسم در باغ ویلای تشریفات ملل پیش بینی و تعبیه شده است که می توان به ژنراتور اضطراری برق، مخزن های آب اضطراری،کانترهای پذیرایی و سرویس، دکوراسیون بازارچه سنتی و قهوه خانه، رختکن و سرویس بهداشتی مجزا، همچنین پارکینگ و پارکبان اشاره نمود.
در خصوص انواع گردهمایی خصوصی و یا اداری (مبلمان اداری)، سالن های کنفرانس و اجتماعات با شرایط و امکانات متفاوت برای اجرای سخنرانی، کنفرانس، کنسرت، و برنامه های متفاوت دیگر با ظرفیت های گوناگون در سطح شهر معرفی خواهند شد.
تشریفات و خدمات مجالس ملل با به کارگیری امکانات، ادوات و زیرگروه های تخصصی و همچنین مدیریت کار آمدکلیه اجزاء ستادی و عملیاتی مورد نیاز در برپایی یک مراسم و مجالس عروسی و خرمات سفره عقد ، به موقع و بدون نقص اجرا شدن مراسم میزبان را تضمین می کند.

برگزاری مراسم عروسی
برگزاری مراسم عروسی برای آن که ایده آل باشد اولین راه این است که پول زیادی خرج کنید تا همه خدماتی که لازم دارید به سرعت آماده شود. اما راه دیگر این است که برای عروسیتان برنامه ریزی و مدیریت داشته باشید در این صورت می توانید با امکانات و بودجه مورد نظرتان نیز جشن ایده آل و بی نقصی داشته باشید.
درباره نوع عروسی خود فکر کنید می خواهید خیلی رسمی باشد یا دوستانه برگزار شود.
درباره اینکه دوست دارید مراسم عروسی شما در چه فصلی برگزار شود.
بودجه خود را برای عروسی تخمین بزنید.
روز عروسی خود را دقیقاً تعیین کنید...
گامهایی که باید در برگزاری مراسم عروسی مد نظر قرار گیرد:
تعيين تاريخ عروسي
تهيه ليست ميهمانان
تعيين بودجه عروسي
تعيين محل برگزاري مراسم عروسي
عکاس و فيلم بردار عروسي
گل فروشي
ماشين عروس
تهيه کارت عروسي
برگزاری مراسم عروسی به طوری که خاطره انگیز و با شکوه باشد، آرزوی هر عروس و دامادی است. جشن های عروسی زیبا و به یادماندنی چند نکته مشترک دارند که به مهمترین آنهامی پردازیم .
برگزاری مراسم عروسی موفق ، معمولا نیاز به صرف وقت و انرژی و برنامه ریزی و همچنین مدیریت دارد.این نکات کمک زیادی به شما خواهد کرد.
1.رزرو یک تالار یا باغ زیبا با اندازه مناسب
باغ یا تالار باید فضای کافی برای رقص و شادمانی را داشته باشد و همچنین فضای کافی برای نشستن مهمانان را داشته باشد و همچنین از طرفی نباید خیلی بزرگ باشند که مهمانان پراکنده به نظر برسند.
2.برای سهولت مراسم عروسی خود را آخر هفته برگزار کنید.
برگزاری مراسم عروسی آخر هفته یا شبی که فردای آن تعطیل است باعث می شوند که مهمانان سر وقت در مراسم عروسی حاضر شده و در مراسم جشن شما شرکت کنند.
3.پذیرایی وکیفیت شام عروسی بسیار مهم است.
کیفیت غذا در مراسم عروسی خیلی مهم است و در آن می توانید از دسر و نوشیدنی های مناسب استفاده کنید.
4.عروس و داماد به موقع در جشن عروسی خود حاضر شوند.

نحوه محاسبه هزینه برگزاری مراسم عروسی
مبلغ ورودی باغ و سالن عروسی
هزینه منوی انتخابی بر اساس تعداد نفرات
هزینه منوی فیلم برداری و عکاسی
هزینه گروه موزیک
سفره عقد

سفره عقد

سفره عقد نیز همانند سفره هفت سین یکسری محتویات دارد که باید براساس آداب و سنت به زیبایی چیده شود که این سفره شامل آیینه و شمعدان و قرآن و نبات و خیلی موارد دیگر می باشد که عروس و داماد می توانند بنا به سلیقه و ذوق خود سفارش طراحی آن را بدهند.
سفره عقد بنا به سلیقه شما می تواند سنتی و یا مدرن باشد .اگر سفره عقد شما سنتی است بهتر است از پارچه ترمه استفاده کنید و برای سفره عقد مدرن بهتر است از تورهای رنگی و طرح های کلاسیک استفاده کنید . در سفره عقد سنتی می توانید برای جلوه بیشتر از ظروف سفالی استفاده کنید و در مدرن ظروف کریستال می تواند جلوه بیشتری داشته باشد .به همین صورت تمام اجزای سفره عقد می تواند بنا به سلیقه شما مورد استفاده قرار بگیرد .
اجزای سفره عقد در تشریفات مجالس عروسی هر یک می تواند بیانگر چیزی باشد .به عنوان مثال قرآن نماد وصلت از سوی خداوند و آیینه و شمعدان و موارد دیگر نیز به همین ترتیب .

مواردی که باید برای انتخاب یک سالن خوب برای برگزاری مراسم عروسی انتخاب کرد شامل موارد زیر است:
اولین نکته ای که برای مهمانان خیلی مهم می باشد داشتن پارکینگ است.
سالن عروسی باید نورپردازی مناسب داشته باشد .
برای عروس و داماد جایگاه مناسب وجود داشته باشد .
پرسنل تالار باید سرویس دهی منظم داشته باشند .
اتاق پرو برای تعویض لباس مهمانان وجود داشته باشد .
یک فضای بزرگ برای رقصیدن مهمانان وجود داشته باشد .
عروس و دامادهایی که دارای مراسم عقد می باشند اتاق عقد بزرگ و مناسب مهم می باشد .
خواننده یا دی جی که بتواند مجلس را شاد کند بسیار مهم است .
سالن عروسی باید ظرفیت مناسب را داشته باشد و به تعداد مهمانان صندلفی باشد .
عروس و داماد بنا به درخواست خود می توانند میز شام جدا داشته باشند.
سالن عروسی باید دارای سرویس های بهد اشتی و سایر امکانات باشند .
سالن عروسی باید دارای غذای با کیفیت بالا باشد .
موارد بسیاری می تواند شما را در انتخاب بهترین مکان برای برگزاری مراسم عروسی یاری رساند.

اینجا توضیحاتی در مورد تشریفات مجالس عروسی و وظایف شرکت برگزارکننده خواهیم داد تا شاید کمکی به عروس و دامادهای محترم در برگزاری هر چه بهترو رویایی ترین روز زندگیشان برای برگزاری مراسم عروسی با شکوه و زیبا انجام دهیم.
یک تعریف کلی از تشریفات مجالس عروسی یعنی مدیریت برگزاری مراسم عروسی به نحوی که تمام کارها در زمان معین انجام شود همانند:
زمانبندی کردن وظایف عروس داماد قبل ازبرگزاری مراسم عروسی
ارتباط تشریفات مجالس عروسی با توجه به علایق عروس داماد و ارتباط آن با باغ یا سالن که انتخاب کرده اند.
در زمینه انتخاب باغ یا سالن با توجه به تاریخ مراسم مشاوره کردن و همچنین تعداد میهمانها و سبک عروسی و در نظر گرفتن بودجه.
انتخاب دیزاین مراسم عروسی با توجه به درخواست عروس و داماد
پیشنهاد گروه موزیک مراسم عروسی
انتخاب گروه فیلم برداری با توجه به بودجه در نظر گرفته شده
پیشنهاد سفره عقد عروس داماد
در زمینه انتخاب عاقد عروس وداماد را راهنمایی می کنند
معرفی آرایشگاه عروس و داماد
راهنمایی در زمینه اجاره ماشین عروس ، گل آرایی دسته گل و ماشین عروس
مشاوره در زمینه انتخاب کارت عروسی
معرفی مزون های لباس عروس و داماد
مشاوره در زمینه انتخاب بهترین شیرینی و کیک
خدمات مجالس عروسی می تواند مراسمی متناسب با سلیقه شما و همچنین متناسب با طراحی های روز دنیا برای شما ارائه دهد.
مشاوره و بوجه بندی اولیه تا اجرای بی نقص ریزترین جزئیات خدمات مجالس همرا شما است تا با همراهی شما مجلسی منحصر به فرد و خاطر انگیز را برنامه ریزی و مدیریت کنند.

خدماتی که باید از برگزار کننده مجلس بخواهید:
تمامی خدمات مجلس تان را به موسسه‌ای بسپارید،و انتظار داشته باشید با توجه به بوجه تان یک عروسی برگزار کنند.و یا هر پکیج دل‌خواهی که دوست دارید را در نظر بگیرید و به آنها بسپارید. خدمات مجالس عروسی کار خود را خوب بلدند بنابراین شما بدون این که مجبور باشید برای شهرت نام صاحب آن خدمات پول بدهید باکیفیت‌ترین خدمات را دریافت کنید.

بررسی کیفیت کار برگزار کننده :
عروس و داماد می توانند برای تست کیفیت غذا و همچنین سایر خدمات به محل برگزاری جشن های دیگر زوج ها بروند .این روند می تواند برایشان معیار مناسبی باشد .

هزینه خدمات مجالس عروسی
برای برگزاری مراسم‌تان موسساتی را انتخاب کنید که خودشان به طور مستقیم با خدمات دهندگان مثلا تهیه غذا، میوه فروشی، طراح سفره عقد و .... کار می‌کنند.
قیمت ها براساس نوع خدماتی که شما می خواهید متفاوت خواهد بود.



اطلاعات کاملتری از تشریفات مجالس ملل دارید؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش موسسه تشریفات و خدمات مجالس ملل: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

مشاهده کامل نظرات »

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تشریفات ملل ( الهیه )

جهت دریافت آدرس و تلفن کترینگ ملل در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تشریفات عروسی ملل برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تشریفات ملل ( الهیه )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد